پس از باربی، مارگو رابی بازی Sims را به دنیای واقعی می‌ آورد

کدخبر (235173) | 06 فروردین 1403 | ساعت 11:00
0 24
پس از باربی، مارگو رابی بازی Sims را به دنیای واقعی می‌ آورد
مارگو رابی پس از موفقیت باربی، به این پروژه بازی The Sims نگاه پرامیدی دارد و از سوی دیگر هرون ثابت کرده که درک قابل قبولی از موضوعات ماورایی و موضوعات غیرمعمول دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در خبری که مطمئنا توجه طرفداران را به خود جلب خواهد کرد، مارگو رابی اعلام کرده که تصمیم دارد قدمی فراتر از باربی بردارد و او و شرکت سازنده بازی‌های سرگرمی‌اش یعنی LuckyChap می‌خواهند صحنه فیلمبرداری را برای اقتباس از یکی از محبوب‌ترین و بهترین‌ بازی‌های سرگرمی آماده می‌کنند.

بازی The Sims یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی تمام دوران است که قرار است توسط مارگو رابی به یک فیلم بلند سینمایی تبدیل شود. همچنین کیت هرون که به خاطر کار فوق‌العاده‌اش در سریال لوکی شناخته می‌شود، در کنار بریونی ردمن فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد. این در حالی است که این زوج پیش از این در قسمتی از سریال Doctor Who با یکدیگر همکاری کرده بودند. این خبر اولین بار در خبرنامه اینسایدر منتشر شده است.

حالا شاید برای طرفداران این بازی این سوال پیش آمده باشد که چطور قرار است بازی Sims به یک فیلم سینمایی تبدیل شود. حقیقت آن است که هنوز هیچ فرضیه‌ای در مورد ان وجود ندارد و پیش‌نویسی از فیلمنامه آن دریافت نشده که بتوان در این مورد نظری داد اما چیزی که مشخص است احتمالا ما با فیلمی روبرو باشیم که قطعا روی کره زمین اجرا نمی‌شود و در یک زندگی مجازی افراد می‌توانند زندگی دلخواهشان را شکل دهند و به ان ادامه دهند. گفته می‌شود این فیلم می‌تواند ترکیبی از فیلم‌های باربی و فری گای با بازی رایان رینولدز باشد که در آن شاهد بودیم یک شخصیت غیرقابل بازی در یک بازی ویدئویی احساساتی شده و بیشتر به یک انسان شبیه می‌شود. 

مارگو رابی پس از موفقیت باربی، به این پروژه نگاه پرامیدی دارد و از سوی دیگر هرون ثابت کرده که درک قابل قبولی از موضوعات ماورایی و موضوعات غیرمعمول دارد. مجموعه بازی‌های The Sims ویدئویی از شبیه‌سازی زندگی بود که در آن هر فرد می‌توانست برای زندگی مجازی افرادی را ایجاد و اساسا یک زندگی شبیه سازی شده را تجربه کند.

The Sims در هسته خود به بازیکنان این امکان را می‌دهد که زندگی را از پیش پا افتاده‌ترین حالت تا یک شرایط خارق‌العاده شبیه سازی کنند. این می‌توانست شامل مدیریت نیازهای اساسی مانند گرسنگی و بهداشت، پیدا کردن مشاغل، ایجاد روابط و طراحی خانه باشد. بازی یک محیط سندباکس را فراهم می‌کرد که تنها محدودیت آن اغلب تخیل خود بازیکن بود.

The Sims خط داستانی مشخصی ندارد

این سری از زمان اولین انتشار خود در سال 2000، شامل چندین عنوان اصلی بود که تا نسخه چهارم ادامه داشت و چندین اسپین آف تکامل یافته از آن شکل گرفت و با وجود گذشت چندین سال از انتشار آخرین نسخه آن، توانسته هواداران پرشور و تاثیر فرهنگی قابل توجهی خود را حفظ کند. این بازی نه تنها به خاطر مکانیزم‌های گیم‌پلی‌ خود بلکه به خاطر توانایی‌اش در پرورش خلاقیت، همدلی و درک عمیق‌تر از زندگی روزمره و تعامل انسانی مورد تحسین قرار گرفته است؛ چیزی که آشکارا برای تیم سازنده فیلمی مانند باربی جذاب است.

در حالی که The Sims خط داستانی مشخصی ندارد، بازیکنان را تشویق می‌کند تا روایت‌ها و سناریوهای خود را برای زندگی افراد خود بسازند. این ممکن است شامل تشکیل یک کسب و کار خانوادگی، تشکیل خانواده در طول نسل‌ها، یا حتی ساختن موقعیت‌های عجیب‌تر باشد. توسعه‌های بازی اغلب مضامین، مکان‌ها و موقعیت‌های زندگی جدیدی را مانند حضور در دانشگاه، تجربه زندگی شهری یا شروع به ماجراجویی‌های فراطبیعی برای کاوش معرفی می‌کنند.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...