پیام مرموز ابراهیم شکوری ؛ جانشین رضا درویش مدیرعاملی پرسپولیس را نخواست؟

کدخبر (231734) | 27 آبان 1402 | ساعت 16:07
0 91
پیام مرموز ابراهیم شکوری ؛ جانشین رضا درویش مدیرعاملی پرسپولیس را نخواست؟
ابراهیم شکوری با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود تلویحا تائید کرد که یکی از گزینه های جانشینی رضا درویش در پرسپولیس بوده اما این پیشنهاد را رد کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از انتشار نامه تند بازیکنان پرسپولیس خطاب به هواداران این تیم که در بیشتر بندها، رضا درویش و مدیریت باشگاه‌شان را هدف گرفته بودند شایعه استعفای رضا درویش از سمت خود شنیده شد.

در پی این شایعه اخبار و شایعاتی نیز دباره مطرح شدن گزینه‌هایی برای تصدی این سمت منتشر و بیشتر در فضای مجازی دست به دست شد.

یکی از این گزینه‌ها ابراهیم شکوری قائم مقابم سابق باشگاه پرسپولیس بود که در دوره مدیریت جعفر سمیعی در باشگاه حضور داشت. شکوری که مدتی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نیر فعالیت می‌کرد در باشگاه پیکان نیز سابقه مدیریتی دارد.

استوری عجیب ابراهیم شکوری

پیام مرموز ابراهیم شکوری ؛ جانشین رضا درویش مدیرعاملی پرسپولیس را نخواست؟

جالب اینکه او امروز با انتشار یک استوری به نوعی به شایعاتی درباره اینکه او هم بین گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس است دامن زد. در این استوری شکوری نوشته: 

امروز بهم یه پیشنهاد شد که پنج سال پیش آرزوم بود. امروز آرزومو رد کردم. چقدر آدم با گذر زمان عوض می‌شه....

البته با در نظر گرفتن این متن شکوری این پیشنهاد را نپذیرفته و چنانچه درویش در مسند خود نماند نیز گزینه دیگری به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...