کنفرانس خبری اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس پیش از بازی مقابل تراکتور: نمی توانم رابطه خودم با بازیکنان را با آقا یحیی مقایسه کنم

کدخبر (234244) | 01 اسفند 1402 | ساعت 23:10
0 58
کنفرانس خبری اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس پیش از بازی مقابل تراکتور: نمی توانم رابطه خودم با بازیکنان را با آقا یحیی مقایسه کنم
اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تراکتور حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اوسمار لوس ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت:

فردا یک بازی خیلی سخت داریم مقابل تراکتور. تراکتور تیمی است که در نیم‌فصل اول خیلی پیشرفت کرد و در نیم‌فصل تعدادی از نفراتش را عوض کرد. تراکتور تیمی آماده است و تیمی که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد به مانند تیم ما. با این اوصاف قطعاً بازی جالبی خواهد شد و ببینیم کدامیک از ما بیشتر می‌توانیم توپ را نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادامه رقابت‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر خاطر نشان کرد:

این بازی دومین مسابقه ما در نیم‌فصل دوم است و باید دنبال نتیجه باشیم. درست است که در اولین مسابقه، بازی خوب و رضایتبخشی مقابل آلومینیوم داشتیم، اما این کافی نیست باید نتیجه بگیریم.

وی در ادامه افزود:

ما نسبت به بازی که مقابل آلومینیوم برگزار کردیم، مسابقه متفاوتی داریم، چون شکل بازی آنها با ما فرق دارد و ما باید قوی باشیم تا نتیجه بگیریم.

اوسمار در مورد اینکه چرا تا به امروز با خبرنگاران صحبتی نداشته است، گفت:

اولاً که راجع به خبرنگاران پرسیدید و قصد نداشتم فرقی بین اهالی رسانه (انواع و اقسام آنها) بگذارم، چرا که اگر جواب یکی از رسانه‌ها را می‌دادم و با یک نفر خاص صحبت می‌کردم فرق گذاشتن بین آنها بود. بنابراین نخواستم تا امروز صحبتی با رسانه‌ها انجام بدهم.

وی درباره ادامه حضورش در پرسپولیس و برعهده گرفتن وظیفه هدایت سرخپوشان تصریح کرد:

حضور من به‌عنوان نفر اول نیمکت پرسپولیس کار سختی است. اینکه حضورم در این باشگاه و هر صحبتی که در این جایگاه انجام بدهم می‌تواند روی جو تأثیرگذار باشد. می‌دانم  مسئولیت سنگینی دارم و در تیمی بزرگ هستم. امیدوارم در کنار کادر فنی، مدیریت و بچه‌ها عملکرد خوبی داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از محبوبیت لازم همانند یحیی گل‌محمدی برای کنترل رختکن پرسپولیس برخوردار است یا خیر، اظهار داشت:‌

سؤال خیلی سخت و مهمی پرسیدید. چرا که راجع به کسی صحبت می‌کنید که مرا به فوتبال ایران آورد. آقایحیی مربی خیلی قابل احترامی است و دوستش دارم. او همیشه دنبال برد بوده و انسان خیلی خوبی است.

وی ادامه داد:

ما دو نفر با هم آشنا شدیم و به هم احترام می‌گذاریم. در این مدتی که با هم کار کردیم به یکدیگر احترام می‌گذاریم. ما در بعضی لحظات شرایط خیلی سختی داشتیم و در بعضی مواقع لحظاتی خیلی خوب و به نتایج خیلی خوبی رسیدیم.

اوسمار درباره روابط بازیکنان با یحیی گل‌محمدی، تصریح کرد:

هیچ وقت ارتباط خودم با بازیکنان را با ارتباط آقایحیی مقایسته نمی‌کنم. رابطه من به‌عنوان سرمربی با بازیکنان تغییر کرده است، چرا که خیلی فرق دارد زمانی که شما دستیار باشید یا به‌عنوان سرمربی مشخص‌کننده 11 نفر حاضر در زمین. امیدوارم با گذشت زمان رابطه خیلی خوبی بین من و بازیکنان باشد، اما هیچ وقت نمی‌توانم رابطه خودم با بازیکنان را با رابطه میان آقایحیی و بازیکنان مقایسه کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا لیست بازیکنان را با نظر خودش تهیه کرده یا این لیست، توسط یحیی گل‌محمدی تهیه شده بود، عنوان کرد:

همه، طرفداران و اصحاب رسانه مشکلات  پرسپولیس را در یک سال گذشته می‌دانند. با این شرایط باید به سراغ انتخاب‌هایی می‌رفتیم که آیتمش را داشتیم. فرض کنید شما مسی و رونالدو را می‌خواهید. در آن حد انتظار دارید، اما وقتی نمی‌توانید این کار را کنید باید سراغ گزینه‌هایی بروید که توان جذب آنها را دارید.

اوسمار در مورد بازیکنان جذب شده تصریح کرد:

ما بازیکنانی را گرفتیم که از فصل قبل دنبال آنها بودیم تا در پست‌هایی که بازیکن کمتر داریم یا ضعیف بودیم، بازیکن تهیه کنیم. یک لیست از بازیکنانی که می‌خواستیم از زمان آقایحیی و همچنین بعد آن تهیه شده بود، که به باشگاه پیشنهاد دادیم. یکسری بازیکنان را باشگاه خودشان گرفتند.

وی با بیان دغدغه‌اش نسبت پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس، گفت:

البته مهمترین چیز این است که پنجره نقل‌وانتقالات باز باشد تا بتوانیم از بازیکنانی که جذب کردیم، استفاده کنیم. این بازیکنان در ریتم بازی قرار نگرفتند و خیلی بد است که در فاصله 24 ساعت مانده تا بازی هنوز ندانیم این بازیکنانی که تمرین می‌کنند، می‌توانند در بازی قرار بگیرند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعداد نفرات تیمش مقابل آلومینیوم گفت:

تعداد بازیکنان تیم ما مقابل آلومینیوم کمتر از بازی قبلی بود. امید عالیشاه را به خاطر چهار کارته بودن نداشتیم. سرلک و عمری که رفته بودند و دست‌مان خالی بود. امیدوارم امروز و فردا قبل بازی بتوانیم یک خبر خوب بشنویم و بتوانیم از بازیکنان‌مان استفاده کنیم.

اوسمار  در مورد دستیاران جدیدش در پرسپولیس اظهار داشت:

رافائل مربی حرفه‌ای است و در فدراسیون برزیل دوره بدنسازی را با ایشان پشت سر گذاشتم. او در اتریش دستیار بود و بالاترین سطح مدرک مربیگری را در فدراسیون برزیل دارد. او قبلاً بازیکن بوده است. آقای جرسی اندیسیو مربی دروازه‌بان‌های تیم ماست. قبلاً با او کار نکرده بودم، اما یک مربی خوب و حرفه‌ای است. قبلاً در کشورهای منطقه و عربستان مربیگری کرده است. اندیسیو مربی باتجربه‌ای است و قبلاً در سطح تیم‌های ملی پایه برزیل کار کرده و آدم با‌تجربه‌ای به حساب می‌آید.

وی راجع به ناقص بودن کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد:

کادر فنی ما هنوز کامل نیست. به آنالیزور نیاز داریم، چون آقای عسگری از تیم خارج شده است. با یک آنالیزور می‎توانیم کادرمان را  تکمیل کنیم. کمی هماهنگی مربیان سخت است، چون مربیان جدید باید خودشان را با شرایط جدید  محل کار، زندگی و بازیکنان وفق دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با درخواست کمک از عوامل این تیم گفت:

دیگران می‌توانند کمک کنند تا وفق دادن با شرایط جدید مربیان زودتر انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر علیرضا بیرانوند جانشین مناسبی داشت، در دیدار فردا به میدان می‌رفت یا نه، گفت:

ما درباره دروازه‌بان تیم ملی صحبت می‌کنیم. دلیلی نمی‌شود به خاطر یک اشتباه، یک بازیکن را قضاوت کنیم. شاید آن بازیکن (اشاره به گل آلومینیوم اراک به پرسپولیس) 10 بار دیگر نتواند آن گل را بزند. من به بیرانوند اعتماد دارم و از او استفاده می‌کنم.

اوسمار در واکنش به طرح سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه برخی از پیشکسوتان پرسپولیس اعتقاد دارند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم نبوده است، تصریح کرد:

نمی‌دانم درباره کدام‌یک از آنها صحبت می‌کنید، حتماً دلایلی برای خودشان دارند. آنها بازیکنان تاریخ‌دار پرسپولیس بوده‌اند، ولی گذشت زمان ثابت می‌کند که می‌توانیم نتیجه بگیریم یا نه. شرایط باید کمک کند تا به ایده‌آل باشگاه برسیم. در هیچ جای دنیا مربی نمی‌تواند بگوید نتایج خوبی می‌گیرد و باید وارد کار شود تا نتیجه بگیرد. تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که همه تلاش می‌کنیم در کنار هوادارانی که داریم به موفقیت برسیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...