کنفرانس خبری جواد نکونام : باز هم تکرار می کنم، دوست ندارند من نتیجه بگیرم / ایشان بیخود می‌کند که بخواهد جواب من را بدهد!

کدخبر (234100) | 27 بهمن 1402 | ساعت 21:43
0 90
کنفرانس خبری جواد نکونام : باز هم تکرار می کنم، دوست ندارند من نتیجه بگیرم / ایشان بیخود می‌کند که بخواهد جواب من را بدهد!
جواد نکونام در کنفرانس خبری پس از بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استقلال در نخستین دیدار از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با تک گل مهدی مهدی پور از سد صنعت نفت آبادان عبور کرده و صدر جدول را حفظ کند.

خلاصه بازی استقلال 1 صنعت نفت آبادان 0 (سوپرگل مهدی پور)

خلاصه بازی استقلال 1 صنعت نفت آبادان 0 (سوپرگل مهدی پور)

بیشتر ببینید
27 بهمن 1402 | ساعت 21:22
بیشتر ببینید

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که مشروح آن را در زیر می‌خوانیم:

محروم شدیم تا نه سیخ بسوزد نه کباب

در ابتدا این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و جای آنها واقعا در استادیوم خالی بود. به خاطر اینکه نه سیخ بسوزد و نه کباب، تیم ما را هم از حضور هواداران محروم کردند. خوشحالیم که بازی را توانستیم ببریم و 3 امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم

تمام تلاش‌مان را کردیم که بازی خوبی انجام دهیم. می‌دانستیم برای تیمی که شرایط خوبی در جدول ندارد، در نیم‌فصل دوم هر پانزده بازی مرگ و زندگی است. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم. در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و گل زودهنگامی که در نیمه دوم زدیم باعث شد موقعیت‌های دیگری به دست بیاوریم و بازی را با اختلاف دو، سه گل ببریم

طبیعی بود که نیمه اول خیلی خوب نبودیم

بازی را سخت کردیم و در اواخر بازی حریف ما را تحت فشار گذاشت ولی خداراشکر موقعیتی به آنها ندادیم. در نیمه اول طبیعی بود که خیلی خوب نبودیم ولی در نیمه دوم خوب بازی کردیم و توانستیم ببریم. باید ادامه دهیم و ببینیم در ادامه مسیر چه اتفاقی می‌افتد.

توجهی به آمار ندارم

پیروزی در خانه و ناکامی در خارج از خانه؟ من به آمار توجهی ندارم. در هر بازی تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم، هر اتفاقی بیفتد شرایط خاص فوتبال است.

همه خسته شده‌اند و هیچ جانی برای ما نمانده است

اختلافات و نگرانی هواداران؟ همه خسته شده‌اند و هیچ جانی برای ما نمانده است. به جای اینکه شمشیر به دست یاران خودمان بدهیم تا بروند بجنگند، شمشیر را از آنها می‌گیریم و خودمان را خلع سلاح می‌کنیم. نیم‌فصل اول همین داستان بود و الان هم همین داستان است.

قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم

باز هم می‌گویم و تکرار می‌کنم که قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم و اگر شهامت داشته باشند می‌توانند بگویند بله ما نمی‌خواهیم نکونام نتیجه بگیرد. من به پشتیبانی تیمی که دارم زحمت می‌کشم و کارمان را انجام می‌دهم و به برد و باخت نگاه نمی‌کنم. در فوتبال باید همه تیم‌ها لذت ببرند.

ما آرامش نداریم

ما آرامش نداریم و هر روز از قصد و عمد یک داستان برای ما درست می‌کنند. به یک بازیکن کمتر پول می‌دهند و به یکی دیگر بیشتر. قرارداد بازیکنان را درست نمی‌کنند و یک روز مانده به بازی‌ها قرارداد‌ها را امضا می‌کنند.

کنفرانس خبری جواد نکونام : باز هم تکرار می کنم، دوست ندارند من نتیجه بگیرم / ایشان بیخود می‌کند که بخواهد جواب من را بدهد!

اینها همه کار می‌کنند که تیم نتیجه نگیرد

مشکلات ما مشخص است و هواداران می‌دانند اینها همه کار می‌کنند که تیم نتیجه نگیرد. من اول فصل گفتم و الان هم می‌گویم که هیچ چیزی فرق نکرده و همه جوره ما را اذیت می‌کنند و تحت فشار می‌‌گذارند.

یک آدم بی‌سروپا درباره من می‌خواهد حرف بزند

الان هم یک آدم بی‌سروپا می‌آید و درباره نظرات من می‌خواهد حرف بزند. متأسفانه آنقدر می‌خواهند فوتبال را کوچک کنند که آدمی که معلوم نیست چه کسی است بیاید درباره صحبت‌های من حرف بزند. ایشان بیخود می‌کند که بخواهد جواب من را بدهد، اصلاً کی هست؟ همین که وجود نمی‌کند به کمپ و سمت رختکن بیاید معلوم است که چه کار می‌کند.

ایشان بیخود می‌کند که بخواهد جواب من را بدهد!

اینها یکسری آدم هستند که دشمنی با من را به استقلال کشاندند. با من دشمنی دارید مشکلی ندارد و می‌توانیم از هم خوشمان نیاید ولی باید با هم کار کنیم و استقلال موفق باشد. تلاش‌مان را می‌کنیم ولی این کارها واقعاً خسته کننده شده و نمی‌دانیم چه کار کنیم. چرا کسی الان درباره بازیکنانی که به تیم‌های دیگر دادند صحبت نمی‌کند؟ چرا کسی درباره سعید مهری صحبت نمی‌کند که جدا شده است؟ بیایند توضیح بدهند. درباره هر چیزی که دلشان بخواهد توضیح می‌دهند.

با همه داریم می‌جنگیم و داور هم روی آن

اخطارهای بازیکنان استقلال؟ زمانی که در فولاد بودم، با نساجی بازی داشتیم، بازی دو بر صفر برده را سه بر دو باختیم و مشخص بود که من باید ببازم. در آن بازی هم حسن اکرمی داور بود. امروز پنج کارت گرفتیم و در صورتی که صحنه‌هایی را برای حریف نمی‌دید. صحبت‌کردن درباره آن بی‌فایده است. اینقدر مشکلات داریم که نمی‌توانیم برویم جایی جواب پس بدهیم. با همه داریم می‌جنگیم و داور هم روی آن؛ مشکلی نیست.

من پاسخ این سوال شما را نمی‌دهم!

زمانیکه خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها از نکونام پرسید آیا او نیز از اکرمی کارت زرد گرفته، سرمربی استقلال گفت: من جواب شما را نمی‌دهم چون شما اطلاعات غلط در سایتتان می‌گذارید. الآن جلوی همه 26 بازیکن من را بشمارید. اگر 26 بازیکن بودیم من همین جا خداحافظی می‌کنم و می‌روم. بشمارید ببینم! به مردم دروغ نگویید. وقتی به من می‌گویند بازیکنان لیست مازادت را نبر، امید و جوانان‌ات را هم نبر، 2 بازیکن مصدوم داریم و 2 بازیکن هم در تیم ملی داریم، چند نفر می‌شویم؟ آمار دروغ به مردم ندهید، اول فصل هم یک کار اشتباهی کردید و مجبور به عذرخواهی شدید.

نمی‌دانم فردا باز چه مشکلی برایمان درست می‌کنند

برگزاری بازی‌های معوقه سپاهان قبل از دیدار با استقلال؟ آقا ما اینقدر مشکل داریم که فکرمان به این چیزها نمی‌رسد. (با خنده) تمرکزمان روی کار خودمان و جنگ و دعواهای خودمان است و اگر الان از اینجا بروم نمی‌دانم قرار است در رختکن یا اتوبوس یا در تمرین مشکل جدیدی برای ما درست کنند یا نه، ولی چو فردا رسد فکر فردا کنیم.

کنفرانس خبری جواد نکونام : باز هم تکرار می کنم، دوست ندارند من نتیجه بگیرم / ایشان بیخود می‌کند که بخواهد جواب من را بدهد!

سرپرست تیم؟ سرپرست تیم فعلا صحبتی نکردیم و فعلا آقای خواجه‌گیری کنار ما هستند و کار می‌کنند.

یک مصاحبه بیاورید که گفته‌ام اورونوف را نخواسته‌ام

نکونام در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او اورونوف را نخواسته، پاسخ داد:  شما یک مصاحبه از من نشان دهید که گفته‌ام این بازیکن را نمی‌خواهم. یا یک نامه‌ای یا چیز دیگری.

به سرپرست تیم گفتم اورونوف و دو بازیکن ایرانی می‌خواهم

نکونام در مورد اینکه گفته می‌شود صدای ضبط شده‌ای در این خصوص وجود دارد، پاسخ داد: اولا که ویس ضبط کردن که کار اینهاست و دوما مشکلی ندارد ویس من را بیرون بدهند و ببینیم چه کسی را می‌خواستیم یا نمی‌خواستیم. سرپرست ما آقای خواجه گیری است و صبح آن روز آمدم و گفتم ارونوف و دو بازیکن ایرانی را می‌خواهم و اگر می‌خواهید فقط یک بازیکن خارجی برای من بگیرید، نمی‌خواهد بگیرید؛ بله این را به سرپرست تیم گفتم. من به آقای خواجه گیری گفتم ارونوف و دو بازیکن ایرانی می‌خواهم که به کارم بیاید. اگر قرار باشد یک بازیکن ایرانی بگیرم و بعد بگوییم که بازیکن گرفته‌ایم که به دردمان نمی‌خورد. بعد از آن دیدیم که ارونوف تصمیم گرفت به پرسپولیس برود.

6 ماه پیش نامه درخواست جذب اورونوف را دادم

وی درباره اینکه گفته می‌شود پس از جذب ماشاریپوف، او از جذب اورونوف منصرف شده، پاسخ داد: من الآن گفتم. قبل یا بعد از ماشاریپوف ندارد! 6 ماه پیش و زمانی که ارونوف در بازی رفت نوبهار مقابل نساجی در لیگ قهرمانان بازی کرد، نامه زدم و گفتم این بازیکن را می‌خواهیم. پرس و جو کردیم که این بازیکن قرارداد ندارد و قراردادش هم 200 هزار دلار در نوبهار بوده است، در صورتی که  تا جام ملت‌ها این اتفاق نیفتاد. ماشاریپوف یک دفعه آزاد شد و ما این بازیکن را گرفتیم، ارونوف هم به درد ما می‌خورد در صورتی که 2 بازیکن ایرانی هم در کنارش می‌گرفتیم که بتوانیم با سیستمی که دوست داریم بازی کنیم. نمی‌توانم هافبک نفوذی بگیرم و 442 بازی کنم. اینجوری نمی‌شود. باید نسبت به بازیکنی که می‌گیرم سیستم‌ تیم را بچینم. نمی‌توانم بگویم ایکس بیاید چون بازیکن خوبی است. ما معضلی داریم که نمی‌دانیم چه کار باید انجام دهیم.

شاید از میرزایی استفاده کنیم و شاید جدا شود

بسته شدن پنجره استقلال براساس رأی حسین زاده؟ در خصوص این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و این موضوع مربوط به مدیریت باشگاه می‌شود و مدیر باشگاه باید پیگیر آن باشد.

وضعیت رضا میرزایی؟ این بازیکن هنوز شرایط بازی پیدا نکرده تا ما بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم. اگر بتواند زود به تیم اضافه شود شاید از او استفاده کنیم و اگر این اتفاق نیفتد، باید با باشگاه صحبت کنیم و این بازیکن به صورت قرضی یا دائمی انتقال پیدا می‌کند تا شرایط بهتری داشته باشد.

نتیجه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان : تمدید صدرنشینی با شلیکی تماشایی

نتیجه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان : تمدید صدرنشینی با شلیکی تماشایی

بیشتر بخوانید
27 بهمن 1402 | ساعت 19:22
بیشتر بخوانید
ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان / نکونام از خریدها استفاده نکرد

ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان / نکونام از خریدها استفاده نکرد

بیشتر بخوانید
27 بهمن 1402 | ساعت 16:47
بیشتر بخوانید
رسمی: پایان گیتاریست آبی‌ها: جدایی ارسلان از استقلال + عکس

رسمی: پایان گیتاریست آبی‌ها: جدایی ارسلان از استقلال + عکس

بیشتر بخوانید
27 بهمن 1402 | ساعت 15:59
بیشتر بخوانید
خریدهای استقلال مجوز گرفتند

خریدهای استقلال مجوز گرفتند

بیشتر بخوانید
27 بهمن 1402 | ساعت 15:55
بیشتر بخوانید
تراکتور برای پرسپولیس مجهز شد + عکس

تراکتور برای پرسپولیس مجهز شد + عکس

بیشتر بخوانید
27 بهمن 1402 | ساعت 15:52
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...