کنفرانس خبری ساکت الهامی پس از شکست : داد و فریاد و جنجال در رفسنجان!

کدخبر (232552) 28 آذر 1402 | ساعت 00:39
0 130
کنفرانس خبری ساکت الهامی پس از شکست مس رفسنجان مقابل ملوان حاشیه های بسیار زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از شکست سنگین مس رفسنجان مقابل ملوان ساکت الهامی سفره دلش را پیش خبرنگاران رفسنجانی باز کرد و صحبت‌هایی آتشین را بر زبان آورد. او که از قضاوت حسن اکرمی و کمک‌هایش در بازی بسیار شاکی بود، علیه این داور بین‌المللی موضع گرفت و در ادامه نسبت به شعارهایی که تعدادی از هواداران مس رفسنجان نسبت به خودش روی سکوها سر دادند، واکنش نشان داد.

خلاصه بازی مس رفسنجان 1 ملوان 4 (دبل پدرام قاضی پور)

خلاصه بازی مس رفسنجان 1 ملوان 4 (دبل پدرام قاضی پور)

بیشتر ببینید
27 آذر 1402 | ساعت 19:12
بیشتر ببینید

ویدئو کنفرانس خبری ساکت الهامی پس از شکست مس رفسنجان مقابل ملوان

ساکت الهامی، سرمربی مس رفسنجان که در فصل جاری تاکنون او را اینقدر برافروخته ندیده بودیم، این بار بغضش ترکید و مقابل دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران از مشکلات شدید مالی گلایه کرد و مواضع خود را درباره مسائل مختلف اعلام کرد.

الهامی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «اگر بخواهیم درباره بازی صحبت کنیم، هیچ جای صحبتی وجود ندارد. فقط جای تبریک برای تیم ملوان دارد. به تیم ملوان و کادر فنی و مجموعه آنها تبریک می‌گویم. مبارکشان باشد. اما واقعیت امر این است که امروز جایی است که باید صحبت کنم. اگر به قول مدیر رسانه‌ای تیم تا امروز صحبت نکرده‌ام نجابت به خرج داده‌ام. مقابل تراکتور پنالتی صددرصد ما را نمی‌گیرند و همان توپ برمی‌گردد و به گل ما وارد می‌شود. نمی‌خواهم از داوری بگویم، اما امروز فقط داوری می‌توانست این کار را با ما بکند که کرد. هم شکایت می‌کنیم و هم اکرمی را به خدا واگذار می‌کنم، چون در روز سخت‌مان ما را کله کرد.» 

او با کنایه زدن به مالکیت تیم حریف ادامه داد: «ما احتیاج داشتیم این بازی را ببریم. در شرایط کاملا خوب بودیم. دقیقه 9 اگر دفاع وسط حریف را اخراج می‌کرد مالکیت برای ما بود. شرایط کاملاً فرق می‌کرد. بازیکن ما 20 متر فاصله داشت و تک به تک بود. کدام مالکیت؟! تا آمدیم خودمان را جمع و جور کنیم دوباره آفساید شهباززاده را به اشتباه اعلام کردند. چند تا مگر گیرمان می‌آید؟! بعد به بازی برگشتیم و گل اول‌مان را زدیم که جلال علی‌محمدی را اخراج کرد که اصلاً آن صحنه خطا نبود. الان در رختکن دیدیم. اصلا خطا نبوده!»
سرمربی مس رفسنجان سپس به انتقاد صریح از خداداد افشاریان پرداخت و گفت: «از افشاریان گله دارم. تنها مربی‌ای که تاکنون از داوری صحبت نکرده و فقط تبریک گفته من بوده‌ام. اینطور نمی‌شود، چون من هم خانواده دارم و 70 دقیقه فحش ناموس شنیدم. بعد در این مورد هم صحبت می‌کنم. مگر من از پشت کوه برای مربیگری به اینجا آمده‌ام؟ همه می‌دانند که اینها شیتیل‌بگیر هستند. من به آنها شیتیل نمی‌دهم! یک مشت شیتیل‌بگیر آمده‌اند برای خودشان الهامیِ ... هرچه به من گفتید به خودتان برمی‌گردد. چون من خانواده و اصالت دارم.»
او سپس با اشاره به دو قهرمانی خود در جام حذفی و حفظ نساجی در لیگ برتر حرف‌های خود را با لحنی عصبانی ادامه داد: «از جای کوچکی هم نیامده‌ام. در تاریخ باشگاه شما تنها یک پنجمی داشتید، اما من با دو جام به اینجا آمده‌ام. نساجی را در شرایطی نگه داشتم که گواردیولا هم نمی‌توانست این کار را بکند. تراکتور هم زمانی که من رفتم سهمیه گرفتم. من با آبرو به اینجا آمدم و متانت کردم تا الان حرفی نزدم.» 

بخش بعدی صحبت‌های تند سرمربی مس رفسنجان گلایه از شرایط مالی تیم بود و در این مورد اینطور حرف زد: «بازیکن من تا حالا پول نگرفته‌ است و در زمین راه می‌رود؛ چه کار باید بکنم؟ باید از بیرون بازیکن بیاورم؟ من چه کار باید بکنم. باید بروم از بیرون بازیکن بیاورم؟! دکتر من قبل از بازی به تمرین نیامده است و می‌گوید بچه‌های من مدرسه دارند. نمی‌آیم. به چه کسی بگویم؟! چه کسی می‌گوید این تیم سال گذشته 150 میلیارد هزینه کرده است؟ این تیم سال گذشته 300 میلیارد هزینه کرده! من به شما می‌گویم. 130 میلیارد بدهی از سال گذشته دارد. منی که پیش شما نشستم، 20درصد پول گرفته‌ام. منی که قهرمان شدم و فردایش من را بیرون کردند. منی که پول عمل پدرم که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند را ندارم و طلاهای همسرم را فروخته‌ام؛ بعد دکتر تیم می‌گوید که باید پول مدرسه بچه‌هایش را بدهد. بعد آمده‌اند پول را بین بازیکنان تقسیم کرده‌اند. به یکی هفت درصد، به یکی هشت درصد، تمام تیم به هم ریخت!»

الهامی پس از سکوتی چند ثانیه‌ای با فریاد زدن ادامه داد: «آقا گناه من چیست؟! الان خب من باید جواب بدهم! فحش ناموس را من دارم می‌شنوم. از این طرف هم این داور آمده. گفتم حلالش نمی‌کنم. اکرمی را به خدا واگذار می‌کنم. تا روز ابدالدهر او را حلال نمی‌کنم، چون در روز سخت تیم من را از هم پاشاند. اگر هفته دوم و سوم بود، سکوت می‌کردم. مقابل تراکتور و صنعت نفت چیزی نگفتم، اما الان تیم من احتیاج داشت. داشت درست بازی می‌کرد. اگر بازیکن حریف اخراج می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ اگر آفساید سجاد را نمی‌گرفت چه اتفاقی می‌افتاد؟!»

الهامی با انتقاد از شرایط مالی مس و مقایسه آن با سال‌های گذشته گفت: «الان که با شما صحبت می‌کنم کادر فنی تا کنون 20 درصد گرفته است. تدارکات ما پول اجازه خانه‌اش را ندارد! سال گذشته اینجا پاداش آنچنانی دادند. اصلا هر جور که بوده بوده. مشخص است در مس خوش‌حسابی و انضباطی مالی خوب بوده است، اما الان کاملاً برعکس شده است و من در فشار هستم و به همین دلیل حرف می‌زنم. تا زمانی که گل نخوردیم مشکلی نداریم، اما گل که می‌خوریم تیم می‌شکند؛ می‌دانید چرا؟ چون بازیکنان تحت فشار هستند. چک داشته‌اند و پاس نشده است. خونه باید می‌گرفته‌اند، نتوانسته‌اند. همه هم همین‌طورند. به همین دلیل می‌گویم آقای اکرمی واگذارت می‌کنم به خدا. آقای حسن‌زاده کمیته انضباطی من تا حالا حرف نزدم. آقای تاج قسم می‌خورم داوری بازی امروز پر حرف و حدیث بود. می‌دانم به کمیته انضباطی هم باید بروم و آنجا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت. مگر می‌شود تیمی را اینگونه نابود کنند؟ خطا نبوده. هر آن امکان داشت گل مساوی را به آنها بزنیم. بعد یک دفعه کمر تیم می‌شکند. آنجا آفساید می‌گیرد، بعد اخراج می‌کند، تا دقیقه 36 یک توپ به زمین ما نیامده. من این‌ها را به چه کسی بگویم؟!»

الهامی بار دیگر به مسائل مالی بازگشت و در این باره با خطاب قرار دادن خبرنگاران گفت: «شما می‌دانستید که در 15 روز گذشته 2 بار بازیکنان ما اعتصاب کرده و تمرین نکرده‌اند؟ فقط آقای پورمحمدی حضور داشت. این را می‌دانستید؟ بنده خدا صبح و بعد از هر می‌رود شرکت مس و هیچ‌کس جوابش را نمی‌دهد. می‌دانید هزینه هواپیمایی که چارتر کردند از جای دیگری بوده و از جیب شخص دیگری بوده است؟  اگر تیم را نمی‌خواهید اعلام کنید. نمی‌دانید در رختکن تیم چه کسانی گریه می‌کنند. کسانی که روزهای خیلی سخت‌تر از این را دیده‌اند.»

کنفرانس خبری ساکت الهامی پس از شکست : داد و فریاد و جنجال در رفسنجان!

در ادامه الهامی به دلیل گل نشدن موقعیت‌های گلزنی تیمش اشاره کرد و دلیل آن را نبودن تمرکز عنوان کرد: «از آن طرف هم هر فرصتی که درست می‌کنیم به گل تبدیل نمی‌شود، چون بازیکنان تمرکز ندارند. همه‌شان تحت فشار هستند. الان هرکسی هر حرفی دارد بگوید که منطقی جوابش را بدهم. مگر می‌شود تا دقیقه 36 تیم حریف به زمین ما نیاید، اما اینگونه ببازیم!؟ ابتدای حرف‌هایم به ملوان تبریک گفتم، اما از دقیقه 30 به ما فحش دادند. تیم مشکل دارد  و از دقیقه 35 به مربی‌شان فحش می‌دهند.» 
ساکت الهامی بار دیگر سکوتی 5-6 ثانیه‌ای داشت و حرف‌هایش را اینطور با اشاره به شرایط مس در گذشته از سر گرفت: «انگار مس پیش از این 20 قهرمانی داشته است. استقلال و پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود چه نتایجی کسب کرده‌اند؟ پرسپولیس در هفت بازی گذشته چه کار کرده؟ حالا برویم خارجی‌. گواردیولا در بازی‌های اخیر خود چه کرده است؟ از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم، اما افرادی که روی سکو هستند مشخص است که خط گرفته‌اند.»

صحبت های ساکت الهامی پس از شکست مس رفسنجان مقابل ملوان

از این لحظه به بعد خبرنگاران به میان حرف‌های ساکت الهامی آمدند و به همین دلیل ادامه این مصاحبه به صورت پرسش و پاسخ تنظیم شده است.
خبرنگار: چرا درباره شمس‌آذر و سپاهان صحبت نمی‌کنید و از پرسپولیس حرف می‌زنید؟
ساکت: خیلی خب. صبر کنید.
خبرنگار: بودجه صنعت نفت چقدر بوده است؟ بودجه شمس آذر چقدر بوده است؟
ساکت الهامی: خیلی خب. خیلی خب...
مدیر رسانه‌ای مس رفسنجان: سوال پرسیدید، اجازه بدهید که پاسخ بدهند.
خبرنگار: از چه کسی خط می‌گیرند؟!
ساکت الهامی: شما می‌گویید صنعت نفت. مگر اوضاع صنعت نفت از ما بهتر است؟! شما می‌گویید آلومینیوم اراک. آلومینیوم 3 امتیاز با ما اختلاف دارد و ما آنها را برده‌ایم. شما چرا استقلال را نمی‌گویید. کدام تیم را دیگر بگویم.
یک خبرنگار رفسنجانی دیگر: مگر شما نمی‌گویید تیم 130 میلیارد سال گذشته بدهی داشته و 300 میلیارد هزینه کرده است. آقای زین‌الدینی را با برنامه‌ریزی اخراج کردند و آقای پورمحمدی با برنامه‌ریزی روی صندلی نشسته است. مگر نمی‌دانستید تیم بدهی دارد؟! این‌همه تیم زیرساخت داشته.
ساکت: آقا جان شما داری اشتباه می‌کنی. شما یک سوال بپرس من جواب بدهم. شما الان حامی چه کسی هستید؟! 
خبرنگار: من حامی شهر و تیمم هستم.
ساکت الهامی: آخه آقای پورمحمدی چه کاری کند؟ برود توپ را خودش به گل بزند؟! 
خبرنگار: آقا به خاطر مردم، به خاطر تیم و به خاطر شهر استعفا بدهد و برود. نمی‌تواند بودجه بیاورد.
مدیر رسانه‌ای تیم: این بحث الان جایش اینجا نیست. درباره بازی حرف بزنید.
خبرنگار: شما الان توهین می‌کنید و می‌گویید مردم پولی هستند.
مدیر رسانه‌ای تیم: همه مردم را نگفتند. گفتند آنهایی که خط داده‌اند.
خبرنگار: سال گذشته گفتید من با 4 تا پیرزن نمی‌بازم. چرا همان پیرزن‌ها را نمی‌آورید تا نبازید؟! 
مدیر رسانه تیم با صدای بلندتر: دوستان درباره بازی اگر سوالی هست در خدمتیم.
خبرنگار: شما دارید توهین می‌کنید. 
ساکت: ما کی توهین کردیم؟! 
مدیر رسانه تیم: ما توهینی نکردیم.
خبرنگار: پس چه کسانی پول می‌گیرند؟! 
ساکت: خودتان می‌دانید دیگر. 
خبرنگار: از مدیرعامل پول می‌گیرند یا باشگاه؟ 
ساکت الهامی: از کسانی که باید بگیرند. شما خودتان هم می‌دانید.

خبرنگار دیگر با آرامش وارد این بحث عجیب و غریب شد و با به این شکل سوالش را مطرح کرد: عرض سلام و خسته نباشید. به هر حال روزهای سختی برای مس است.
ساکت الهامی: اصلا هم سخت نیست. شما پارسال 3 امتیاز از الان بیشتر داشتید. انگار تیم‌تان 10 تا قهرمانی داشته به من داده‌اید! 
دوباره هرج و مرج بر فضای نشست خبری حاکم شد و خبرنگاری که قبلا با ساکت دچار تنش شده بود، وارد بحث شد.

کنفرانس خبری ساکت الهامی پس از شکست : داد و فریاد و جنجال در رفسنجان!

نشست خبری ساکت الهامی پس از بازی مس رفسنجان مقابل ملوان

ساکت: شما قبلا سوالت را پرسیده‌ای. بنشین سر جایت. 
هرج و مرج دوباره.
ساکت: آقا جان بنشین سر جایت. شهر شما خیلی هم عزیز است. 
هرج و مرج دوباره بالا می‌گیرد.
مدیر رسانه تیم با صدای بلند: آقایان سوالی هست؟! (پس از چند ثانیه سر و صدای زیاد) آقای قاسمی شما بفرمایید.
هرج و مرج ادامه پیدا کرد و ساکت را به نقطه جوش رساند و باعث شد صحبت تندی علیه همان خبرنگار اول که تنش را در کنفرانس خبری ایجاد کرده بود، مطرح کند.
ساکت الهامی خطاب به خبرنگار: تو خودت هم جزء همان شتیل‌بگیرها هستی...
هرج و مرج دوباره...
خبرنگار دیگری بلند شد و از جمله حاشیه‌ساز سال گذشته ساکت علیه مس رفسنجان به عنوان سرمربی هوادار برای سوال پرسیدن استفاده کرد. ساکت الهامی سال گذشته پس از شکست مس گفته بود که من با چهارتا پیرزن هم این تیم را شکست می‌دادم.
خبرنگار: شما سال گذشته گفتید که من با چهار تا پیرزن هم این تیم را می‌برم. مردم رفسنجان هنوز به خاطر همان موضوع از شما دلخور هستند. این تیمی که شما گفتید، همین تیمی است که امروز سرمربی آن هستید. امروز شما سرمربی تیمی هستید که از شمس آذر 3 گل می‌خورد، از ملوان 4 گل می‌خورد، این تیم به 4 پیرزن می‌بازد، نه آن تیم مس سال گذشته که پنجم شد. شما دارید به مردم رفسنجان توهین می‌کنید. مردم رفسنجان شایسته و لایق بهترین‌ها هستند. شما هم مربی خوبی هستید. اما مشکل شما و مردم رفسنجان این است که سال گذشته به تیم توهین کردید.
ساکت الهامی با عصبانیت فریاد زد: پارسال چه ربطی به الان دارد؟! 
خبرنگار: صحبت‌هایش مبهم است.
ساکت: اصلا مشکلی ندارم. من کوچک همه مردم رفسنجان هستم. 
خبرنگار: تیمی که می‌گویید 820 پاس داده است، الان کجاست؟! 
ساکت: من نمی‌گویم. آمار می‌گوید.
خبرنگار: شما به درد مردم رفسنجان نمی‌خورید. امروز کاری کردید که مردم رفسنجان سکوها را خالی کردند و نیامدند بازی را ببینند. پارسال این حرف را زدید. گفتید با 4 تا پیرزن من این تیم را می‌بردم. شما همین تیم امسال را با 4 تا پیرزن می‌بردید، نه این تیم را. شما این تیم را به اینجا رساندید!
مدیر رسانه تیم: الان سوال چیه؟!
خبرنگار: شما توهین کردید!

ساکت: من چه توهینی کردم؟! 
خبرنگار: شما بازی قبلی گفتید مقصر من هستم. اما الان می‌گویید پول نداریم، بودجه نداریم، 300 میلیارد بدهی آمده. این ورزشگاهی که الان درست شده بدهی به خاطر همین ورزشگاه است. 
مدیر رسانه تیم: الان سوال چیه؟! 
خبرنگار: سوال همین است. تیمی که پارسال می‌گفتید با 4 تا پیرزن می‌برم. تیم پارسال نیست و تیم امسال خودتان است. درست است یا نه؟
مدیر رسانه تیم: این جواب شما بوده است. شما خودت جواب دادی. بچه‌ها سوالی هست؟ بچه‌ها زمان کنفرانس هم دارد تمام می‌شود.
هرج و مرج دوباره...
یک خبرنگار دیگر در حالی که سر و صدا همچنان وجود دارد شروع به صحبت کرد.
خبرنگار: شما اصلی‌ترین دلیل باخت امروز را آقای اکرمی می‌دانید؟
ساکت الهامی: بله صددرصد.
خبرنگار: چون اشتباهات فردی به چشم می‌آمد.
ساکت الهامی: بابا داشته‌‌هایمان همین است.
خبرنگار: مگر شما بازیکنان را نیاورده‌اید؟
ساکت: نه. مگر من میثم تیموری را آوردم؟! 
هرج و مرج ادامه دارد...
یک خبرنگار دیگر: شما اول فصل قول آسیا دادید. 
ساکت الهامی: من اصلا قول آسیا به هیچ احدی نداده‌ام، ولی گفتم درستش می‌کنم.
خبرنگار: شما می‌گویید که تیم شما ته تهش پنجم شده است! 
ساکت: خب مگر چهارم شده‌اید؟!
خبرنگار: ما اصلا پانزدهم یا چهاردهم بشویم. ولی شما نباید بگویید که تیم شما ته تهش شده پنجم.
هرج و مرج دوباره برای 30 ثانیه بالا گرفت تا یک خبرنگار دیگر انتقاداتش را آغاز کند.

کنفرانس خبری ساکت الهامی پس از شکست : داد و فریاد و جنجال در رفسنجان!

جنجال جدید ساکت الهامی

خبرنگار بعدی: راهکار شما به عنوان یک مربی که دو قهرمانی آورده برای خروج از شرایط بحرانی چیست؟
ساکت الهامی: ببینید اولا برای نیم فصل باید تقویت کنیم. بعد نفر باید بگیریم. مشکلات فنی را هم باید در نیم فصل مرتفع کنیم. این فشار روانی‌ای که روی همه باشگاه هست، باید برطرف شود. اصلا شما بگویید از دقیقه 50 فحاشی شروع شده، شما بگذارید بازی تمام شود و بعدش. درباره اینکه گفتید شما به مردم شهر توهین کرده‌اید! من کوچک همه مردم شهرم. اصلا اینطور نیست. من گفتم یک عده خط داده‌اند و الان هم می‌گویم. همه مردم رفسنجان عزیز هستند. 
خبرنگار: گفتید یک پنجمی آوردید. قهرمان که نشدید! لحن شما می‌شود توهین.
ساکت الهامی: شما الان طوری صحبت می‌‎کنید، انگار تیم رفته دست دو.
صادقی‌پناه: دوستان سوالی هست؟ اگر نیست تمامش کنیم..
سر و صدا دوباره بالا گرفت...
مدیر رسانه تیم:  سوال آخر است. زمان زیاد شده و از 18 دقیقه گذر کرده‎‌‌ایم.
این بار یک خبرنگار خانم بلند شد و صحبت‌هایش را با انتقاد از خبرنگاری که بدهی سال گذشته باشگاه مس را مربوط به امور زیربنایی دانست، به شرح زیر مطرح کرد.
خبرنگار: بودجه‌ای که برای زیرساخت‌ها نام بردید، مربوط به شرکت مس است و هیچ ربطی به تیم ندارد. 
هرج و مرج دوباره میان خبرنگاران...

خبرنگار: شما صحبت کردید و من هم باید صحبت کنم. این بودجه زیرساخت‌ها هیچ ربطی به تیم ندارد.
ساکت الهامی: خدا خیرت بدهد. بالاخره یکی پیدا شد از ما حمایت کند. همین الان هم که می‌رویم معلوم نیست تیم فردا تمرین کند یا نکند. ما مشکل مالی داریم و کسی اصلا به داد ما نمی‌رسد.
خبرنگاران دوباره با هم شروع به صحبت کردند.
ساکت الهامی: الان خدا شاهد است، اگر از دقیقه 35 تا 40 توهین نمی‌کردند، شاید خودم می‌گفتم دیگر می‌روم. اما چون توهین کردند می‌ایستم.

همان خبرنگار اول که تنش را در کنفرانس ایجاد کرده بود، گفت: بله بمانید.

ساکت الهامی: من کوچک همه مردم رفسنجان هم هستم. اصلا پارسال بحث رفسنجان نبوده (آن جمله معروف پس از شکست‌دادن مس رفسنجان در قامت مربی هوادار) و نسبت به بازیکن و کادر فنی حریف بوده و نسبت به شهر رفسنجان نبوده. اگر هم باز بد برداشت کرده‌اند، معدرت می‌خواهم. اصلا بحث رفسنجان نبود. آن 10 نفری که امروز خط می‌دادند. ببینید جوان احساسی است. قبول دارم وقتی تحت تاثیر قرار می‌گیرند. چیزهایی می‌گویند که نباید بگویند. خودتان دیدید این‌ها آن آدم‌های نجیب رفسنجان نبودند که همیشه پای کار هستند. ما به استقلال باختیم، ولی تشویق شدیم. معلوم بود این‌ها برنامه‌ریزی شده است. صحبت من این است. درباره مشکلات هم اگر تا الان نگفتم، نمی‌خواستم تیم را درگیر کنم. الان ولی دیگر در حد انفجار است. تیم تمرین نکرده و آقای پورمحمدی خواهش کرده تا تیم تمرین کند. صحبت من این است. تیم تقسیم شده و به کاپیتان من پول نداده‌اند. بعد تیم به هم ریخته و گل هم نمی‌زنیم. اخراج را نمی‌گیرد، آفساید را می‌گیرد، اولین توپ هم می‌آید و می‌رود توی گل. بعد می‌آییم درستش کنیم تا شرایط خوب می‌شود بازیکن ما به ناحق اخراج می‌شود. اگر آن توپ اخراج داشت، من جلوی همه شما می‌گویم که مربیگری را کنار می‌گذارم!

و سرانجام نشست خبری 21 دقیقه‌ای ساکت الهامی پس از شکست 4 بر یک مقابل ملوان بندرانزلی که یکی از عجیب‌ترین و پرتنش‌ترین نشست‌های خبری پس از مسابقات در لیگ برتر بود، به اتمام رسید.

کنفرانس خبری یحیی گل محمدی پیش از بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان : برای اشکان خورشیدی خوشحالم

کنفرانس خبری یحیی گل محمدی پیش از بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان : برای اشکان خورشیدی خوشحالم

بیشتر بخوانید
27 آذر 1402 | ساعت 19:20
بیشتر بخوانید
کنفرانس خبری مهدی هاشمی نسب پیش از بازی استقلال مقابل نساجی : ناراحتیم که 3 امتیاز دربی را نگرفتیم

کنفرانس خبری مهدی هاشمی نسب پیش از بازی استقلال مقابل نساجی : ناراحتیم که 3 امتیاز دربی را نگرفتیم

بیشتر بخوانید
27 آذر 1402 | ساعت 16:50
بیشتر بخوانید
واکنش رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی به شایعه تبرئه شدن استقلال: چرت محض است!

واکنش رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی به شایعه تبرئه شدن استقلال: چرت محض است!

بیشتر بخوانید
27 آذر 1402 | ساعت 13:49
بیشتر بخوانید
کارشناسی داوری علیرضا فغانی درباره صحنه های دربی استقلال و پرسپولیس

کارشناسی داوری علیرضا فغانی درباره صحنه های دربی استقلال و پرسپولیس

بیشتر بخوانید
24 آذر 1402 | ساعت 20:15
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...