کنفرانس خبری محمد ربیعی پیش از بازی ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان: این رفتار را تایید نمی‌کنم و از شخصیت خودم دور است

کدخبر (234900) | 22 اسفند 1402 | ساعت 22:47
0 26
کنفرانس خبری محمد ربیعی پیش از بازی ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان: این رفتار را تایید نمی‌کنم و از شخصیت خودم دور است
محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از بازی ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در چارچوب بازی های هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: 

استقلال خوزستان جزو تیم‌های خوب لیگ است و واقع‌بینانه نباید قضاوت‌مان درباره عملکرد و کیفیت آن‌ها بر اساس رتبه جدول باشد. با اضافه شدن چند بازیکن خارجی نیز تقویت شده‌اند و بازی‌شان در ۴ بازی اخیر را دیدم که رشد کیفی در آن مشهود است.

وی افزود:

بازی سختی خواهد بود و سعی کردیم پس از بازی با هوادار خودمان را مهیا کنیم. امیدوارم ۳ امتیاز کامل را بگیریم. می‌دانم کار سختی در پیش داریم، اما با هماهنگی و تدبیر درست و خواستن بازیکنان از این بازی سربلند بیرون می‌آییم.

سرمربی با تایید وجود سندروم مصدومیت در ذوب‌آهن، تصریح کرد:

خطای انسانی در این موصوع کم است. واقع‌بینانه باید در نظر بگیریم که ۳ تا از اصلی‌ترین آن‌ها در جریان بازی و برخورد بازیکنان به وجود آمده است که خیلی در روند ما تاثیرگذار بود. توجیه نیست ولی افراد تاثیرگذار ما بودند. خودمان هم در حال جست‌وجو دلیل آن هستیم. به هر حال محدودیت بازیکن داریم که در نیم‌فصل دوم موضوع محرومیت‌ها هم به آن اضافه شد.

ربیعی یادآور شد:

برای فردا یک بازیکن سرماخورده هم داریم. ولی با بازیکنانی که داریم سعی می‌کنیم بهترین راندمان را داشته باشیم.

او تاکید کرد:

باید نگاه صحیح و منطقی به نقل‌وانتقالات نیم‌فصل داشته باشیم، زیرا با انباری از پول هم چیزی که در دسترس داریم، کم است. بودجه مصوبی هم نداشتیم که کارمان را سخت‌تر کرد. با مانده قرارداد بازیکنان جدا شده توانستیم استفاده کنیم. رقابت در نقل‌وانتقالات زمستانه بسیار سخت‌تر است و یک جاهایی واقعا زورمان نرسید. بازیکنان جوانی و باتجربه گرفتیم.

ربیعی در پاسخ عصبانیتش روی نیمکت، توضیح داد:

دو مرتبه به اصطلاح به بازیکنم گیر دادم. شاید این رفتار را تایید نمی‌کنم و از شخصیت خودم دور است. هر دو مورد به دلیل اعتراض بازیکن به داور بود و به عقیده من بازیکن حق اعتراض به داور را ندارد. اگر اعتراضی باشد اول باشگاه و بعد کادر فنی انجام می‌دهند. بازیکن در تیمی که محدودیت در بازیکن دارد نباید با بحث با داور خود را از تیم بگیرد.

او یادآور شد:

بازیکنانم تاثیرگذار هستند و باید تجربیاتشان را در این تیم به کار ببرند. به نظر من درد نبود var است و زمانی حل می‌شود که تمام ورزشگاه‌ها مجهز شوند تا فشار بر تیم‌ها و داوری کم شده و عدالت فوتبالی اجرا شود. با این حال عذرخواهی میکنم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه هر مشکلی باشد مقصر من هستم و درمانگر هم خود منم، اضافه کرد:

خوب و درست کار کردیم و هر چه جلو برویم بهتر می‌شویم. حق می‌دهم که هواداران ذوب‌آهن در ابتدا توقعشان بالا رفت و حقشان هم هست. آن‌ها انسان‌های اصیلی هستند و وظیفه ما است که کار کنیم. کاملا قبول میکنم که جاهایی خودم هم اشتباه داشتم و مطمئنم تیم با یک پیروزی از فشار خارج می‌شود. توقع داشتم بهتر تقویت شویم.قبول دارم از لحاظ روانی تحت فشار بودیم.

ربیعی تصریح کرد:

حضورم در اصفهان و ذوب‌آهن باعث افتخار است. از روز اول خواستم باور جدیدی ایجاد کنم و تا حدودی هم فکر کنم این کار را کردم. تیمی بود که یک سال و نیم برد خارج خانه نداشته ولی اکنون بهترین تیم بیرون از خانه است. به موازات در خانه نتوانسته نتایج خوبی بگیرد.

او همچنین یادآور شد:

پس از اتفاقات نیم‌فصل خیلی‌ها من را قضاوت کردند، اما نگاه من متفاوت است و بعدها توضیح می‌دهم چرا آن تصمیم را گرفتم. سعی کردم ریشه امید بیش‌تری در دل هواداران سبزدل ایجاد کنم. قطعا ایراداتی داریم و امیدوارم در ۱۴۰۳ نگاه به این باشگاه توسط تصمیم‌گیران به اندازه‌ای وسیع باشد که به اندازه قدمت باشگاه است. اگر می‌خواهیم پیشرفت ذوب‌آهن و برگشت به سودای آسیایی تنها سرمربی نقش ندارد. باید افق بلند، مدیریت و تولید منابع انسانی است. ریخت و پاش نشود ولی هزینه در فوتبال حرف اول را می‌زند و باید حرفه‌ای هزینه شود.

پیش بینی علی دایی از برنده دربی فردا

پیش بینی علی دایی از برنده دربی فردا

بیشتر بخوانید
22 اسفند 1402 | ساعت 22:23
بیشتر بخوانید
خون خمز از سوالات خبرنگاران به جوش آمد/ اعلام جنگ سرمربی تراکتور!

خون خمز از سوالات خبرنگاران به جوش آمد/ اعلام جنگ سرمربی تراکتور!

بیشتر بخوانید
22 اسفند 1402 | ساعت 21:48
بیشتر بخوانید
داوران هفته بیستم تعیین شدند

داوران هفته بیستم تعیین شدند

بیشتر بخوانید
22 اسفند 1402 | ساعت 21:36
بیشتر بخوانید
واکنش رضا عنایتی به نخستین پیروزی در لیگ پس از 600 روز!

واکنش رضا عنایتی به نخستین پیروزی در لیگ پس از 600 روز!

بیشتر بخوانید
22 اسفند 1402 | ساعت 15:40
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...