کنفرانس خبری مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل گل گهر: همه ما را به عنوان مدعی پذیرفته اند

کدخبر (234752) | 18 اسفند 1402 | ساعت 10:17
0 33
کنفرانس خبری مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل گل گهر: همه ما را به عنوان مدعی پذیرفته اند
مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از بازی ملوان مقابل گل گهر شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در چهارچوب دیداری از هفته نوزدهم، ملوان با نتیجه ۱-۰ گل‌گهر را شکست داد و موقتا به رده سوم جدول رسید.

خلاصه بازی ملوان 1 گل گهر 0

خلاصه بازی ملوان 1 گل گهر 0

بیشتر ببینید
17 اسفند 1402 | ساعت 20:14
بیشتر ببینید

مهدی تارتار در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه اظهار داشت:

  قبل از اینکه راجع بازی صحبت کنم، می‌خواهم درباره لقبی که هواداران به من دادند صحبت کنم. روزی که به به انزلی آمدم، با خدای خودم صحبت می‌کردم و می‌گفتم خدایا، به هر شهری رفتم کمکم کردی، در این شهر مربیان غیربومی خیلی موفق نبودند. البته ایرانی‌ها را عرض می‌کنم، چون آقای اسکوچیچ نتایج خوبی با این تیم به دست آورد. کمکم کن در این شهر موفق شوم و دل هواداران را به دست بیاورم. وقتی امروز این لقب را می‌شنیدم، از خدای خودم تشکر کردم و امیدوارم بتوانم همین روند را به همراه تیم ادامه بدهم. حفظ این جایگاه با این تیم‌های تا دندان مسلح خیلی سخت است. باید خیلی تلاش کنیم. بازیکنانم وارد جنگی شده‌اند که واقعا نابرابر است. از نظر تیمی و نفری کم نداریم و به آنها اعتماد دارم و می‌دانم تا روز آخر پا به پای تیم‌های مدعی می‌جنگند، اما از نظر امکانات در مضیقه هستیم.

سرمربی ملوان با انتقاد از ظرفیت کم ورزشگاه خانگی این تیم، ادامه داد:

  باید مسئولان کشوری به این شهر نگاه ویژه‌ای داشته باشند. این شهر برای هوادار ما کوچک است و ظرفیت آن کم است. در بازی‌های حساس هوادار ما بیرون ورزشگاه می‌ماند. در برخی شهرها فوتبال، علاقه‌مندی ندارد اما ورزشگاه ۳۰ هزار نفری و ۱۵ هزار نفری هست اما در این شهر که اینهمه عاشق هست، ورزشگاه ۳-۴ هزار نفری است. این انصاف نیست و امیدوارم هر چه سریع‌تر به فکر ساخت یک ورزشگاه بزرگ برای این استان باشند. ملوان الان نماینده استان گیلان است. به هر حال از هواداران ممنونم که ما را پذیرفته‌اند و به انزلی‌چی بودن خودم افتخار می‌کنم. از روز اول گفتم خودم را انزلی‌چی می‌دانم و الان هم همین را تکرار می‌کنم و به این مسئله هم افتخار می‌کنم.

او درباره تقابل با گل‌گهر عنوان کرد:

  بازی سنگینی بود و انصافا تیم حریف هم تیم مستحکمی بود. آنها خیلی منظم بازی می‌کردند و راه‌های نفوذ ما را بسته بودند. خیلی موقعیت در بازی ندیدیم. به غیر از خلاقیت‌هایی که در بازی وجود داشت، یک سیو خیلی خوب هم فرعباسی داشت که ما را در بازی نگه داشت. آن کار خیلی باارزش بود. حبیب و بقیه بازیکنان امروز جانانه جنگنیدند. من همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم. شنیدم کادرفنی تیم ملی هم در ورزشگاه بوده‌اند و امیدوارم بچه‌های ما را دیده باشند. این تیم استحقاقش را دارد که در تیم ملی‌مان نماینده داشته باشد. از همه عزیرانی که امروز با ما همراه بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

مهدی تارتار درباره دریافت کارت زرد توسط حبیب فرعباسی و اخراج افشار صداقت و محرومیت او از بازی آینده گفت:

  فرعباسی محروم نیست، چون در تیم جدید باید کارت بگیرد. افشارمان هم به نظرم نباید اخراج می‌شد‌. او یک مقدار جوانی کرد که آن هم به خاطر همدلی بچه‌هاست. آن بچه‌هایی که روی نیمکت هستند و آن بچه‌هایی که بازی می‌کنند و حتی آنها که در جایگاه حضور دارند، همدل هستند و یک خانواده هستیم. امیدوارم مثل کوه پشت هم باشیم و تا روز آخر برای این هواداران بجنگیم. من خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها توانستیم در لیگ برنده باشیم. امشب انزلی و گیلان شاد است و ما هم با آنها شاد هستیم‌.

وی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید داور از نظر ذهنی برای این بازی سنگین آماده نیست، عنوان کرد:

  اشتباهاتی وجود داشت. آقای همرنگ هم از داوران خوب ماست. من هنوز از ایشان قضاوت بدی ندیده‌ام. اشتباهاتی وجود داشت ولی در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. بازی خیلی فیزیکی بود و واقعا کار داور سخت بود‌. به تیم داوی خسته نباشید می‌گویم.

او درباره عملکرد ملوان تا پایان لیگ گفت:

  کار سخت است. شما می‌بینید که چطور جلوی ما می‌جنگند. همه پذیرفته‌اند که ملوان یک مدعی شده است. ما بازی‌های قبلی حریف‌هایمان را آنالیز می‌کنیم و می‌بینیم که بازیکنان در بازی‌های قبلی‌شان انقدر انرژی نمی‌گذارند. ما مثل تیم‌های مدعی شده‌ایم و همه جلوی ما انگیزه دارند. این نشان می‌دهد که شخصیت ما شکل گرفته و باید با تلاش بیشتر این روند را ادامه بدهیم، وگرنه نمی‌توانیم. اگر یک بازی شل کنیم و کم کاری کنیم، جایگاه‌مان را از دست می‌دهیم رقیب‌های خیلی سرسختی در جدول داریم.

سرمربی ملوان در خصوص همدلی تمام بازیکنان تیمش، ادامه داد:

  بازیکن وقتی می‌بیند کادرفنی عدالت را اجرا می‌کند، طبیعی است که از شرایط راضی باشد. ما به هر کسی که در مسابقه و تمرین شرایط خوبی داشته باشد، دوباره فرصت می‌دهیم. اگر جا بمانند، جایشان را از دست می‌دهند. شما دیدید که در بازی با استقلال و حتی در جام حدفی، حتی بازیکنانی که از پرسپولیس آمدند، از اول به زمین نرفتند، اما در تمرینات خودشان را نشان دادند. انگیزه‌ای را که ما انتظار داشتیم، دیدیم و بنابراین جایشان را گرفتند. این رقابت هست و اگر شل شوند، جایشان را یک نفر دیگر می‌گیرد. باید این رقابت‌ باشد، وگرنه تیم از شادابی خارج می‌شود.

تارتار در واکنش به اینکه چرا بازی‌های خانگی ملوان سخت‌تر می‌شود، گفت:

  به هر حال هوادار ما را برای بردن زیر فشار می‌گذارد، اما بیرون از خانه با طرح و برنامه‌ای داریم، پیش می‌رویم و باآرامش‌تر هستیم. مسئله دوم اینکه می‌بینید تیم‌ها برابر ما چطور بازی می‌کنند. سومین موضوع هم اینکه همه تیم‌ها از ارتفاع به سطح دریا می‌آیند و نفس‌شان باز می‌شود و خیلی در شهر ما می‌دوند. واقعا کار تیم‌های شمالی و جنوبی در لیگ سخت است. حالا شاید هوا گرم‌تر شود، شرایط به نفع تیم ما تغییر کند.

او در پاسخ به اینکه با توجه به بازی‌های دشوار ملوان برابر مدعیان، آیا این شرایط ربطی به تصمیمات تاکتیکی او ندارد، افزود:

  شما انتظار دارید جلوی تیم‌های مدعی بازی آسان کنیم؟ واقعا سخت است. شما قیاس کنید و ببینید پارسال اینجا برابر پرسپولیس و استقلال چه کار کردیم؟ با گل‌گهر چه کار کردیم؟

تارتار در واکنش به اینکه ملوان برابر مدعیان در خارج از خانه بهتر بازی می‌کند، گفت:

  آنها ما را به عنوان مدعی پذیرفته‌اند و اینجا خیلی انرژی می‌گذارند اما در شهر خودشان برابر ما اینطور بازی نمی‌کنند.

سرمربی فولاد پیش از بازی مقابل پرسپولیس: این تیم، تیم گل محمدی نیست و فرق کرده/ آن ها یک تیم هم روی نیمکت دارند

سرمربی فولاد پیش از بازی مقابل پرسپولیس: این تیم، تیم گل محمدی نیست و فرق کرده/ آن ها یک تیم هم روی نیمکت دارند

بیشتر بخوانید
17 اسفند 1402 | ساعت 18:23
بیشتر بخوانید
تمجید محرم نویدکیا از سرمربی تراکتور: پاکو خمز قطعا یکی از بهترین خارجی های فوتبال ایران است

تمجید محرم نویدکیا از سرمربی تراکتور: پاکو خمز قطعا یکی از بهترین خارجی های فوتبال ایران است

بیشتر بخوانید
17 اسفند 1402 | ساعت 18:08
بیشتر بخوانید
کنفرانس خبری پاکو خمز: حریف، استقلال را شکست داده و در بهترین حالت است

کنفرانس خبری پاکو خمز: حریف، استقلال را شکست داده و در بهترین حالت است

بیشتر بخوانید
17 اسفند 1402 | ساعت 18:01
بیشتر بخوانید
کنفرانس خبری اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس پیش از بازی مقابل فولاد: به جاسوسی ها توجهی نمی کنم/ یک جای خالی برای مهاجم داریم

کنفرانس خبری اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس پیش از بازی مقابل فولاد: به جاسوسی ها توجهی نمی کنم/ یک جای خالی برای مهاجم داریم

بیشتر بخوانید
17 اسفند 1402 | ساعت 13:22
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...