کنفرانس خبری مهدی تارتار پیش از بازی مقابل استقلال: عمری و سرلک کار سختی دارند/ یک مشکل با کادرفنی ام دارم

کدخبر (234261) | 02 اسفند 1402 | ساعت 16:34
0 73
کنفرانس خبری مهدی تارتار پیش از بازی مقابل استقلال: عمری و سرلک کار سختی دارند/ یک مشکل با کادرفنی ام دارم
مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی ملوان مقابل استقلال شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر در انزلی میزبان استقلال خواهد بود. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت:

جا دارد در ابتدا به کاروان استقلال، کادرفنی و بازیکنان‌شان خوشامد بگویم که به شهر ما آمده‌اند. امیدوارم میزبان خوبی برایشان باشیم. آنها تیم قابل احترامی هستند و از اول فصل تا الان روند خوبی را طی می‌کنند و کادرفنی باهوش و به روزی دارند که در راس آن آقای نکونام حضور دارد. امیدوارم بازی فردا، بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند. بازی بسیار جذابی خواهد شد. هر دو تیم فوتبال امسال خوبی را به نمایش گذاشتند و تیم ما هم امسال روند خوبی را طی می‌کند.

وی افزود:

 تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و تنها مشکلی که من در حال حاضر با کادرم دارم، این است که بخواهیم ۱۱ بازیکن را انتخاب کنیم که بازی را شروع کنند‌. واقعا برایمان سخت شده و این یک چالش بسیار شیرین برای کادرفنی است که بخواهد انتخاب کند. بچه‌هایمان خیلی خوب هستند و باانگیزه کار می‌کنند. ما را خیلی به آینده تیم امیدوار کردند. فکر می‌کنم با تمریناتی که انجام دادیم و انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند، فردا روز سختی را برای استقلال رقم بزنی. سعی می‌کنیم ضمن احترام به تیم استقلال، این بازی را ببریم و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

تارتار درباره غیبت محمد عمری و میلاد سرلک در بازی گذشته ملوان توضیح داد: 

همانطور که گفتم عمری سرماخوردگی شدید داشت و سرلک هم مشکلات اداری برای لیست داشت. خدا را شکر فردا همه بازیکنان را در اختیار داریم اما من با بازیکنان جدید گفتم که باید بهتر از بچه‌های ما باشند تا در این تیم بازی کنند. بچه‌های ما به قدری در نیم فصل اول خوب کار کردند که در شرایط مساوی آنها بازی می‌کنند. بازیکنان جدید باید آنقدر باانگیزه و پرتلاش باشند که بتوانند جای آنها را بگیرند. واقعا بازیکنان جدید کار سختی دارند.

سرمربی ملوان در واکنش به اینکه تیمش در چند بازی خانگی اخیر خود در لیگ موفق به پیروزی نشده و آیا فردا این اتفاق رخ خواهد داد، گفت:

 ما کار استقلال را واقعا سخت خواهیم. ما تیم بسیار خوب و بازیکنان باکیفیت و باانگیزه‌ای داریم که به معنای واقعی تیم هستیم. می‌توانیم دست به هر کاری بزنیم. به تیم‌های بزرگ احترام می‌گذارم اما از همه‌ آنها امتیاز گرفتیم و انشالله فردا هم از استقلال امتیاز خواهیم گرفت.

او در پاسخ به اینکه آیا در بازی رفت برابر استقلال فکر می‌کرد که ملوان بتواند در ادامه مسیر چنین نتایجی کسب کند، گفت: 

نه تنها من، بلکه شاید هیچ کارشناس و بیننده‌ای نمی‌توانست این تصور را داشته باشد که امسال ملوان بعد از سال‌ها چنین نتایجی به دست بیاورد اما هر چه از بازی‌ها گذشت، ما دیدیم این توانایی را داریم که با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. بعد از هفته چهارم پنجم بود که من به بازیکنانم گفتم باید با تیم‌های بالای جدول رقابت کنند و خدا را شکر این اتفاق در حال حاضر افتاده است. اما اگر دچار غرور شویم، قطعا زمین خواهیم خورد. هفته‌ای یکی دو بار در جلسات آنالیزی که داریم، به این مسئله اشاره می‌کنیم که به هیچ وجه نباید دچار غرور شویم تا بتوانیم این روند خوب را تا پایان فصل حفظ کنیم. هنوز فصل تمام نشده و انشالله بتوانیم پایان کار خوبی داشته باشیم.

تارتار در پایان درباره هواداران ملوان گفت: 

هواداران واقعا ولی نعمت ما هستند. وقتی صحبت از کسب سهمیه و نتایج خوب‌مان می‌شود، همیشه به بچه‌ها می‌گویم هدف اصلی ما این است که یک خاطره خوب در این شهر از خودمان به جا بگذاریم. لازمه‌اش این است که تلاش کنیم و زحمت بکشیم و نتایج خوبی به دست بیاوریم. خوشحالی هواداران، هدف اصلی اصلی ماست و برای این قضیه تلاش می‌کنیم. انشالله که بتوانیم این کار را انجام بدهیم و یک خاطره خوب از خودمان در این شهر به جا بگذاریم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...