کنفرانس خبری یحیی گل محمدی پیش از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا

کدخبر (230813) | 01 آبان 1402 | ساعت 18:12
0 326
کنفرانس خبری یحیی گل محمدی پیش از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا
یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا 2023 حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بازی استقلال تاجیکستان حضور یافت و در مورد این بازی گفت:

قبل از هر چیز به تیم استقلال تاجیکستان خوش‌آمد می‌گویم. خوشحالیم میزبان این تیم خوب هستیم. بعد از نزدیک به چهار سال و نیم این اولین بازی است که در لیگ قهرمانان آسیا با هوادار بازی می‌کنیم و از این بابت واقعاً خوشحال هستم.

وی افزود:

امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. قطعاً انگیزه زیادی برای بازی فردا داریم. بازی مهمی هم با توجه به شرایط جدول داریم. تمام هدف‌مان کسب سه امتیاز است. تمرینات و آنالیز خوبی هم داشتیم. باید بدانیم فردا بازی راحتی نخواهیم داشت و با تمرکز بازی کنیم. حریف‌مان تیم قابل احترامی است و ایده‌های دفاعی خاص خودشان را دارد. باید شرایط فنی را طوری رقم بزنیم که به نفع ما باشد و جریان بازی طوری کنترل شود که بتوانیم به موقعیت‌های گل دست پیدا کنیم. قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت و امیدوارم فردا بتوانیم عملکرد فنی خوبی داشته باشیم و بعد از بازی، سه امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم.

گل‌محمدی در واکنش به سؤالی درباره تعداد مصدومان زیاد تیمش در دیدار فردا تصریح کرد:

ما بازیکنان خوب زیادی را در خطوط مختلف از دست دادیم. ما روی این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم، ولی در هر صورت برخی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است و از دست ما خارج است. به طور مثال مصدومیت پورعلی‌گنجی. او دوران اوج فوتبالش را طی می‌کرد، ولی متأسفانه این اتفاق افتاد. به هر حال غیبت این بازیکنان ممکن است در یکی دو بازی خیلی تأثیرگذار نباشد، ولی در دراز مدت خودش را نشان می‌دهد. باید سعی کنیم نبود این بازیکنان را جبران کنیم. ما یک تیم خوب و واقعی هستیم و فقط متشکل از ۱۱، ۱۲ بازیکن نیستیم. در بازی قبلی هم این را نشان دادیم که به معنای واقعی یک تیم هستیم. این باور و اعتمادی که بچه‌ها نسبت به تیم دارند خیلی از مشکلات را برطرف کرده است. امیدوارم جای خالی بچه‌ها را پر کنند. واقعاً جای آن‌ها هم خالی است و همیشه آنها را کنارمان حس می‌کنیم. امیدوارم قوی‌تر برگردند و برای آنها آرزوی سلامتی دارم.

صحبت‌های گل‌محمدی پیش از بازی با استقلال تاجیکستان

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ قبل از بازی‌های حساس همواره حاشیه‌های مختلفی برای پرسپولیس ایجاد می‌شود و اخیراً هم بابت صحبت‌های کنعانی‌زادگان این حاشیه‌ها ایجاد شده است. به نظر شما دلیل این اتفاق چیست؟، خاطرنشان کرد:

امسال متأسفانه یک تیم رسانه‌ای تشکیل دادند علیه پرسپولیس و خودم می‌دانم چه کسانی هستند. همه ما داخل تیم می‌دانیم چه کسانی هستند. متأسفانه با برخی خبرهای دروغ و لجن‌پراکنی دنبال این هستند که جو مسمومی دور تیم به وجود بیاید. اگر این روند ادامه داشته باشد اسامی‌شان را در هر کنفرانسی لازم باشد می‌آورم. این افراد خودشان را جمع کنند و اجازه دهند نتیجه فوتبال در زمین مشخص شود. اینکه با این کارها بخواهند برای یک تیم حاشیه درست کنند، دور از جوانمردی است. کاملاً هم می‌دانیم چه کسانی هستند. فکر نکنند هر کاری دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند و کسی متوجه نمی‌شود. تمام این کارها رصد می‌شود و اگر لازم باشد در موردش صحبت می‌کنیم. خودمان هم باید حواس‌مان جمع باشد و نسبت به رفتار و گفتارمان توجه بیشتری داشته باشیم و بهانه دست این آدم‌ها ندهیم. این خیلی مهم است. امیدوارم بازیکنان‌مان تمرکزشان بیشتر روی تمرین و کار خودمان باشد.

وی در پاسخ به سؤالی در این مورد که در زمان مصدومیت پیشنهاد تمدید قرارداد می‌تواند روحیه زیادی به مرتضی پورعلی‌گنجی بدهد و آیا او با این کار موافق است یا خیر، گفت:

من امیدوارم قبل از پایان فصل مرتضی به ما اضافه شود. با توجه به حس و حال و انگیزه خوبی که در او دیدم، او اواخر فروردین یا اردیبهشت به جمع ما برای بازی‌های حساس اضافه شود. باز هم باید ببینیم روند عمل او چطور است. اگر به موقع عمل کند،‌ امسال هم می‌تواند به تیم کمک کند. حتماً این پیشنهاد را هم به باشگاه خواهم داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پس از حاشیه‌های اخیر اقدامی برای حل مشکلات انجام داده است، عنوان کرد:

کار خاصی انجام نشده است، ولی دنبال حل مشکل هستند. تا الان متأسفانه اتفاق خاصی نیفتاده است. شاید طی صحبت‌هایی که داشتند و پیغام‌هایی که دادند، تا فردا و پس فردا واریزی داشته باشند. دقیق نمی‌دانم، اما تا حالا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

گل‌محمدی راجع به اعتمادش به بازیکنان جوان و اینکه آیا این اعتماد در لیگ قهرمانان آسیا هم تکرار خواهد شد، گفت:

از یک طرف ما بازیکنان خوب‌مان را از دست می‌دهیم و از یک طرف فضا برای بازیکنان جوان به وجود می‌آید. قطعاً‌ باید از وجود آنها بیشترین استفاده را ببریم. در آکادمی هم با حضور محسن خلیلی که عملکرد خوبی داشته است، بازیکنان خوبی را از این آکادمی بالا آوردیم. اعتقادم این است که با رسیدگی و توجه بیشتر می‌توانیم استعدادهای بیشتری را وارد تیم کنیم، ولی یکسری مشکلات عجیب و غریب وجود دارد که برای بزرگسالان اتفاق افتاده چه برسد به تیم‌های پایه که مشکلات‌شان چند برابر است. هزینه برای جوانان، سرمایه‌گذاری برای آینده است. امیدوارم یک نگاه حرفه‌ای بیشتر به این قضیه شود. با توجه به قوانین جدید هم داشتن تیم «ب» و اضافه کردن بازیکنان از تیم پایه می‌تواند در لیست تیم تأثیرگذار باشد. امیدوارم بتوانیم از وجود این بازیکنان استفاده بیشتری کنیم.

پای رسول خادم هم به درگیری جواد کاظمیان و امیر محمد یزدانی باز شد! + عکس

پای رسول خادم هم به درگیری جواد کاظمیان و امیر محمد یزدانی باز شد! + عکس

بیشتر بخوانید
01 آبان 1402 | ساعت 18:02
بیشتر بخوانید
پرسپولیس یا استقلال؛ ورزشگاه آزادی از کدام تیم میزبانی نخواهد کرد؟

پرسپولیس یا استقلال؛ ورزشگاه آزادی از کدام تیم میزبانی نخواهد کرد؟

بیشتر بخوانید
01 آبان 1402 | ساعت 17:09
بیشتر بخوانید
فاز جدید درگیری بین فوتبال و کشتی؛ کاظمیان، یزدانی را ضربه فنی کرد!

فاز جدید درگیری بین فوتبال و کشتی؛ کاظمیان، یزدانی را ضربه فنی کرد!

بیشتر بخوانید
01 آبان 1402 | ساعت 16:26
بیشتر بخوانید
ماهینی: جوایز فوتبالیست‌ها را به سایر رشته‌ها هم بدهند

ماهینی: جوایز فوتبالیست‌ها را به سایر رشته‌ها هم بدهند

بیشتر بخوانید
01 آبان 1402 | ساعت 15:13
بیشتر بخوانید
حمله ملی‌پوش سابق به امیرمحمد یزدانی: اول مدال بگیر، بعد حرف بزن! + عکس

حمله ملی‌پوش سابق به امیرمحمد یزدانی: اول مدال بگیر، بعد حرف بزن! + عکس

بیشتر بخوانید
01 آبان 1402 | ساعت 14:18
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...