گزارش بازی پرسپولیس مقابل سپاهان / صعود مقتدرانه سرخ ها به مرحله بعد

بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد.
کدخبر (145720) | 03 اسفند 1401 | ساعت 10:22
0 89
گزارش بازی پرسپولیس مقابل سپاهان / صعود مقتدرانه سرخ ها به مرحله بعد
بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، تیم پرسپولیس در اصفهان، مهمان سپاهان بود و توانست در دیداری برتر، با نتیجه ۴-۲ حریف خود را درهم بکوبد.

بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی

بازی سپاهان مقابل پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد. گزارش بازی پرسپولیس مقابل سپاهان / صعود مقتدرانه سرخ ها به مرحله بعد

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس مقابل سپاهان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس مقابل سپاهان طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه 3 اسفند 1401 از ساعت 15:00 بود.

ورزشگاه بازی سپاهان مقابل پرسپولیس

بازی سپاهان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل سپاهان

داور: بیژن حیدری / کمک‌ها: محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم، سید رضا مهدوی / ناظر: خداداد افشاریان

پرسپولیس

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی با غلبه بر یکی دیگر از نمایندگان استان اصفهان یعنی ون پارس، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر(۶۸- لئاندرو پریرا)، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک(۲+۱۰۵- کمال کامیابی‌نیا)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی(۷+۹۰- امید عالیشاه)، وحید امیری، محمد عمری(۷۶- سیامک نعمتی)، عیسی آل‌کثیر(۷۶- سروش رفیعی)

سپاهان

شاگردان ژوزه مورایس با پیروزی برابر سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، مجوز حضور در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها را کسب کردند.

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور(۱۰۹- محمد کریمی)، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر(۴۶- نیلسون جونیور)، رامین رضائیان، مسعود ریگی(۱۰۹- عیسی مرادی)، کاتاتو(۶۷- محمد علی‌نژاد)، محمد قربانی(۶۷- یاسین سلمانی)، فرشاد احمدزاده(۸۹- آریا یوسفی)، امید نورافکن، شهریار مغانلو

اتفاقات بازی پرسپولیس مقابل سپاهان

دیدار پرسپولیس و سپاهان با حاشیه‌های مختلفی از پرتاب نارنجک گرفته تا حضور جیمی‌ جامپ‌ها در زمین همراه بود.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و سپاهان:

دقیقه ۵: ضربه والی فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: با خطای واضح سیاوش یزدانی روی محمد عمری در محوطه جریمه سپاهان، داور به سود سرخ‌پوشان اعلام پنالتی کرد

گزارش زنده بازی پرسپولیس مقابل سپاهان

دقیقه ۳+۴۵: مهدی ترابی با حرکت انفرادی توپ را در محوطه شش قدم به اسماعیلی‌فر رساند که ضربه او از دهانه دروازه سپاهان، از بالای دروازه حریف به بیرون رفت

دقیقه ۴+۴۵: شوت سنگین نورافکن از فاصله دور با واکنش خوب بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۵۴: پرسپولیس برای دومین بار توسط دانیال اسماعیلی‌فر به گل رسید که کمک داور دوم این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۷۲: شوت سنگین شهریار مغانلو از پشت محوطه جریمه توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۷۳: ضربه سر خطرناک امید نورافکن با واکنش دیدنی بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۸۱: ضربه زمینی لئاندرو پریرا در موقعیت تک به تک با اختلاف کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۹۰: ضربه سر لئاندرو پریرا روی ارسال خوب سروش رفیعی از سمت چپ، راهی به دروازه حریف نداشت و با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۹۹: سیاوش یزدانی باز هم مرتکب خطای پنالتی شد. او این بار لئاندرو پریرا را سرنگون کرد و با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد.

گزارش بازی پرسپولیس مقابل سپاهان / صعود مقتدرانه سرخ ها به مرحله بعد

کارت زرد:

سپاهان: سیاوش یزدانی (دقیقه ۱۰ و ۹۸)، محمد دانشگر (دقیقه ۲۱)، مسعود ریگی (۵۵)، امید نورافکن (دقیقه ۷۸) پرسپولیس: سینا اسدبیگی (دقیقه ۶۵)، میلاد سرلک و علیرضا بیرانوند (دقیقه ۷۵)

کارت قرمز:

سپاهان: سیاوش یزدانی (دقیقه ۹۸)

شرح گل ها:

پرسپولیس ۱ - سپاهان ۰ / گیورگی گولسیانی (دقیقه ۱۳): گیورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی، با ضربه‌ای زمینی و در خلاف جهت حرکت پیام نیازمند، دروازه حریف را باز کرد. گزارش بازی پرسپولیس مقابل سپاهان / صعود مقتدرانه سرخ ها به مرحله بعد پرسپولیس ۱ - سپاهان ۱ / گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر (دقیقه ۴۰): خطای بی‌مورد وحید امیری در حوالی نقطه کرنر، یک ضربه آزاد تقدیم سپاهان کرد که سانتر خوب امید نورافکن در دهانه دروازه پرسپولیس به سر دانیال اسماعیلی‌فر برخورد کرد و تبدیل به گل اول شاگردان مورایس شد. پرسپولیس ۲ - سپاهان ۱ / عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۵۷): ارسال مهدی ترابی از روی ضربه آزاد، با تعلل مدافعان سپاهان به اشتباه دفع شد که توپ به مرتضی پورعلی‌گنجی رسید. پورعلی‌گنجی با ارسالی خوب روی دروازه حریف عیسی آل‌کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با ضربه‌سر، دروازه نیازمند را باز کرد. گزارش بازی پرسپولیس مقابل سپاهان / صعود مقتدرانه سرخ ها به مرحله بعد پرسپولیس ۲ - سپاهان ۲ / فرشاد احمدزاده (دقیقه ۷۴): ارسال بازیکنان سپاهان از سمت چپ در داخل محوطه جریمه، با دخالت مهاجم حریف و واکنش نچندان خوب بیرانوند به فرشاد احمدزاده رسید و او دروازه خالی پرسپولیس را باز کرد. پرسپولیس ۳ - سپاهان ۲ / سیامک نعمتی (دقیقه ۹۴): روی تعلل و اشتباه مدافعان سپاهان، وحید امیری حرکت انفرادی خوبی داشت و با پاسی در عرض، سیامک نعمتی را صاحب توپ کرد که او با ضربه‌ای بغل پا و دقیق، دروازه نیازمند را باز کرد. پرسپولیس ۴ - سپاهان ۲ / گیورگی گولسیانی (دقیقه ۱۰۰): گولسیانی باز هم از روی ضربه پنالتی، با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد. نیازمند جهت توپ را تشخیص داد اما موفق به مهار آن نشد.

حواشی بازی پرسپولیس مقابل سپاهان:

- پیش از آغاز بازی، یحیی گل‌محمدی از سوی پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه تشویق شد. - شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند، پیش از شروع این دیدار با نیمکت پرسپولیس به خوش و بش پرداختند. - پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس، هواداران سپاهان اقدام به منفجر کردن مواد محترقه کردند که بازی برای دقایقی متوقف شد. - درحالی که وحدت هنانوف جهت رسیدگی به وضعیت بازیکن مصدوم سپاهان توپ را به بیرون زده بود، بازی جوانمردانه از سوی حریف رعایت نشد که این موضوع برای لحظاتی عامل درگیری لفظی نسبتا جدی بازیکنان دو تیم بود. - در دقیقه ۴۰ و بعد از گلزنی سپاهان، هواداران این تیم باز هم اقدام به پرتاب نارنجک به سمت زمین کردند. - پس از گل دوم سپاهان، سرخپوشان اعتقاد داشتند سپاهانی‌ها برای دومین بار در این بازی بازی جوانمردانه را رعایت نکردند به شدت نسبت به این موضوع معترض شدند. - در دقیقه ۵+۹۰ و هنگامی که کادر پزشکی مشغول خارج کردن مهدی ترابی با برانکارد از زمین بودند، دو نفر از تماشاگران وارد زمین شدند و بازی برای دقایقی متوقف شد. - سیامک نعمتی پس از گلزنی برای پرسپولیس مقابل سپاهان، شروع به اشک ریختن کرد. گزارش بازی پرسپولیس مقابل سپاهان / صعود مقتدرانه سرخ ها به مرحله بعد

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل سپاهان

پرسپولیس توانست با نتیجه ۴-۲ سپاهان را شکست داده و با اقتدار راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود.

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل سپاهان

ببینید: خلاصه بازی سپاهان ۲ پرسپولیس ۴

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...