گل گهر 2- سپاهان 2 /زکی پور زهرش را به تیم سابقش ریخت

دیدار رفت تیم های گل گهر وسپاهان در هفته سوم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
کدخبر (61523) 04 شهریور 1401 | ساعت 19:00
0 142
دیدار رفت تیم های گل گهر وسپاهان در هفته سوم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز،در آخرین بازی هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم صدرنشین سپاهان در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان میهمان تیم فوتبال گل گهر بود و موفق شد از این دیدار حساس با یک امتیاز خارج شود. این دومین اولین تساوی شاگردان مورایس در فصل بیست و دوم لیگ برتر پس از دو برد پیاپی بود.میلاد زکی پور در دقایق (43 و 52) برای سپاهان و رناتو داسیلویرا(گل به خودی) علیرضا علیزاده(86) برای گل گهر گلزنی کردند.

اطلاعات بازی:

۱۴۰۱/۰۶/۰۴-  ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان - ساعت  21:30

تیم داوری:

داوران: مرتضی منصوریان، محمدعلی پورمتقی، حامد صفایی، وحید زمانی ناظر: رسول فروغی

اتفاقات بازی:

*تیم های گل گهر و سپاهان فصل قبل دو بار با یکدیگر در لیگ برتر جدال داشتند. در دور رفت شاگردان امیرقلعه نویی با نتیجه عجیب و سنگین 4 بر دو مقابل سپاهان نویدکیا به برتری دست یافتند، اما این بازی با اعتراض سپاهانی ها از سوی کمیته انضباطی به باخت 3 بر صفر  گل گهر منجر شد تا یکی از جنجالی ترین حکم های تاریخ فوتبال ایران ثبت شده باشد. گل گهر به دلیل آنچه تخلف در استفاده از اریک بایناما نامیده شد، علاوه بر این مسابقه در بازی مقابل تیم های استقلال و پیکان بازنده اعلام شد. *اتفاق مهم بازی امروز  بازگشت اریک بایناما مهاجم خبرساز گابنی به ترکیب تیم فوتبال گل گهر است. * با توجه به اینکه دو تیم بازیکنان مشترک زیادی داشتند و امیر قلعه‌نویی هم سابقه حضور روی نیمکت سپاهان را دارد، در ابتدای بازی بازار خوش و بش بین دو نیمکت حسابی گرم بود و زکی‌پور و کیروش استنلی با هم‌تیمی‌های سابق خودشان برخورد گرمی داشتند. * بعد از اینکه رامین رضاییان با شوتی سرضرب ریباند شوت ریگی را به بیرون فرستاد، شهریار مغانلو که روی دست او در موقعیتی مناسب قرار داشت به شدت به این بازیکن اعتراض کرد. * وحید هاشمیان و علی‌اصغر قربانعلی‌پور از اعضای کادر فنی تیم ملی در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی هستند. * برخورد شدید محمد دانشگر با شایان مصلح با اعتراض شدید بازیکنان گل‌گهر همراه بود و معتقد بودند که داور باید مدافع سپاهان را اخراج کند اما مرتضی منصوریان به این موضوع اعتقادی نداشت و تنها با یک کارت زرد دانشگر را جریمه کرد. * امیر قلعه‌نویی در صحنه خطا منجر به گل سپاهان به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بود و اعتراض خودش را به نیمکت‌نشینان و ناظر بازی منتقل کرد. * با خروج سید محمدرضا حسینی از بازی، پیام نیازمند در اولین بازی خودش برای سپاهان در بازگشت از پرتغال بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

کارت زرد:

یاسین سلمانی- محمد دانشگر-میلاد زکی پور- محمدرضا حسینی (سپاهان) مهران گلزاری ( گل گهر)

کارت قرمز:

 

شرح گل ها:

گل نحست سپاهان (دقیقه43: میلاد زکی پور): میلاد زکی‌پور بازیکن سابق گل‌گهر در اولین حضور ثابتش در ترکیب سپاهان روی ارسال تماشایی رامین رضاییان با یک ضربه سر محکم دروازه فروزان را باز کرد تا نخستین گل بازی به ثمر برسد.
  گل دوم سپاهان (دقیقه 52: میلاد زکی‌پور): روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه گل‌گهر، میلاد زکی‌پور با یک ضربه بغل‌پای فوق‌العاده به کنج دروازه فروزان، گل دوم خودش و تیمش را ثبت کرد.
  گل‌ اول گهر سیرجان :(دقیقه 61: گل‌بخودی داسیلویرا):  علی‌اصغر آشوری در اولین لمس توپش قصد داشت کیروش استنلی را تک به تک کند که پاس او پس از برخورد به پای داسیلویرا وارد دروازه نیازمند شد.  
  گل دوم گل‌گهر سیرجان (دقیقه86: علیرضا علیزاده): ارسال فوق‌العاده علی‌اصغر آشوری از کرنر با ضربه سر چرخشی علیرضا علیزاده وارد دروازه نیازمند شد تا شاگردان قلعه‌نویی به بازی برگردند.

ترکیب دو تیم:

ترکیب گل‌گهر سیرجان

محسن فروزان، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، مهدی تیکدری(82- بهنام برزای)، شایان مصلح، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، امین پورعلی(60- علی اصغفر عاشوری)، مرتضی تبریزی(46-کی روش استنلی سوارز)، محمد خدابنده‌لو(46-امین قاسمی نژاد) و اریک بایناما سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی پور (65- امید نورافکن) ، رامین رضاییان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی(81-محمد علی نژاد)، محمدرضا حسینی(81-فرشاد احمدزاده)، کامسوبا (69-نیلسون جونیور)، شهریار مغانلو سرمربی: ژوزه مورایس

دقایق حساس:

دقیقه 5: توپ‌ربایی بایناما روی اشتباه محمد دانشگر، این بازیکن را با پیام نیازمند در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه خوب مهاجم گل‌گهر با مهار فوق‌العاده پیام نیازمند دفع شد. دقیقه 33: ضربه کات‌دار و تماشایی مرتضی تبریزی از پشت محوطه جریمه روی ریباند کرنر با اختلاف بسیار کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. دقیقه 34: مسعود ریگی روی یک حرکت تماشایی بعد از دریبل دو بازیکن گل‌گهر شوتی سهمگین به سمت دروازه فروزان شلیک کرد که با واکنش این بازیکن توپ در مقابل پای رضاییان افتاد اما ضربه مدافع راست طلایی‌پوشان با اختلافی زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 45: ارسال خطرناک تیکدری از سمت چپ خط دفاع سپاهان به طور خطرناک از پیش پای بایناما عبور کرد و پیام نیازمند درازکش توپ را در دهانه دروازه مهار کرد. دقیقه 47: ارسال خطرناک تیکدری از سمت راست در دهانه دروازه به قاسمی‌نژاد رسید که این بازیکن در موقعیت پشت به دروازه قادر به ضربه زدن به توپ نبود و موقعیت از دست رفت. دقیقه 64: پاس به بیرون بازیکنان سپاهان درون محوطه جریمه به یاسین سلمانی رسید که ضربه این بازیکن با اختلافی بسیار کم از پای تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه 64: پاس به بیرون بازیکنان سپاهان درون محوطه جریمه به یاسین سلمانی رسید که ضربه این بازیکن با اختلافی بسیار کم از پای تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه 76: حرکت عالی رضا شکاری از سمت راست خط دفاع سپاهان اریک بایناما را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد اما پیام نیازمند با واکنشی مناسب بار دیگر سد راه گلزنی مهاجم گابنی شد. دقیقه 83 : ضدحمله پرتعداد سپاهانی‌ها با فرصت‌سوزی فرشاد احمدزاده و پاس محکمش برای رضاییان از دست رفت. سپاهان با این تساوی 7 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. گل گهر نیز پنج امتیازی شد تا در رده چهارم قرار بگیرد.

خلاصه بازی:

اخبار مرتبط با این بازی: ۱/۰۵/۲۳ ساعت ۱:۰۷:۲۸-گل گهر ۲ – تراکتور یک/ شکست بردیف در اولین گام ۰۱/۰۶/۰۴ ساعت ۶:۱۷:۵۷ -اطلاعیه باشگاه گل‌گهر درباره حضور بانوان در ورزشگاه ۱/۰۶/۰۱ ساعت ۱۱:۰۸:۴۷ -از قرارداد ساکت و امیر قلعه‌نویی تا قاچاق لباس/ ابهامات مالی سپاهان! ۱/۰۵/۳۰ ساعت ۱:۱۹:۱۷-بازیکن جنجالی گل گهر همچنان دور از ترکیب ۱/۰۵/۳۰ ساعت ۷:۱۳:۴۲-ارقام قراردادهای عجیب در باشگاه سپاهان! + عکس ۱/۰۵/۲۸ ساعت ۱:۱۸:۲۴-کارشناس داوری:سپاهان باید ده نفره می شد + ویدئو

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...