برنامه و تاریخ بازی ایران و سوریه / شاگردان قلعه نویی حریف ژاپن می شوند؟

بازی ایران و سوریه کی است ؟
کدخبر (233553) | 10 بهمن 1402 | ساعت 15:29
0 196
برنامه و تاریخ بازی ایران و سوریه / شاگردان قلعه نویی حریف ژاپن می شوند؟
طبق برنامه ریزی انجام شده توسط AFC ساعت و تاریخ بازی ایران و سوریه 1402 مشخص شده است. این جدال برای طرفداران فوتبال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیاری به دنبال پاسخ این سوال هستند که بازی ایران و سوریه کی است ؟

به گزارش سرخ نیوز، با پایان دور گروهی، تیم های راه یافته به اولین گام از مرحله حذفی جام ملت های آسیا 2023 مشخص شدند. براساس برنامه ریزی انجام شده برای دور یک هشتم نهایی، تاریخ بازی ایران و سوریه 1402 نیز اعلام شد.

تیم ملی ایران که در دور گروهی با کسب 9 امتیاز صدرنشین گروه C شد، در نخستین دیدار از مرحله حذفی رقابت ها باید به مصاف سوریه برود که با 4 امتیاز در جایگاه سوم گروه B قرار دارد.

با توجه به حساسیت جام ملتها شاید این سوال برای مخاطبان و طرفداران فوتبال پیش بیاید که بازی ایران و سوریه کی است ؟ در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم.

در حال حاضر بازی ایران و سوریه 1402 از این حیث دارای اهمیت است که تیم ملی کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار به احتمال فراوان در مرحله یک چهارم نهایی حریف ژاپن می شود و بدین ترتیب شاهد یکی از جذاب ترین بازی های جام خواهیم بود.

تاریخ بازی ایران و سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023

تاریخ بازی ایران و سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 چهارشنبه 11 بهمن 1402 خواهد بود. روز بازی ایران و سوریه یک دیدار دیگر از یک هشتم نهایی برگزار می شود، بحرین و ژاپن از ساعت 15:00 همین روز مقابل هم قرار می گیرند.

بازی ایران و سوریه کی است ؟

بازی ایران سوریه کی است ؟ زمان بازی فوتبال ایران و سوریه به نحوی برنامه ریزی شده که شاگردان قلعه نویی بعد از بازی با امارات 7 روز فرصت تمرین و ریکاوری خواهند داشت و با این اوصاف تاریخ بازی ایران و سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 بعد وقفه مناسب و استراحت کامل ملی پوشان در نظر گرفته شده است.

ساعت بازی فوتبال ایران و سوریه 1402

زمان بازی ایران و سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 ساعت 19:30 است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...