آجورلو، ارباب وعده‌ها

آجورلو در یکسالی که مدیریت استقلال را برعهده داشته وعده های زیادی را به هواداران این تیم داده که هیچیک تاکنون رنگ واقعیت نگرفته است.
کدخبر (45455) | 01 تیر 1401 | ساعت 16:53
0 47
آجورلو، ارباب وعده‌ها
آجورلو در یکسالی که مدیریت استقلال را برعهده داشته وعده های زیادی را به هواداران این تیم داده که هیچیک تاکنون رنگ واقعیت نگرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، آجورلو در جریان مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو از راه اندازی شبکه ماهواره ای استقلال خبر داد و عنوان کرد این شبکه از طریق اینترنت و ماهواره های داخلی قابل دسترسی است. مدیرعامل آبی پوشان در ادامه وعده های جذاب خود از ساخت استادیوم اختصاصی برای این باشگاه گفت و باید دید اینبار نیز همه چیز در حد حرف و شعار باقی ماند.   آجورلو در یکسالی که مدیریت استقلال را برعهده داشته وعده های زیادی را به هواداران این تیم داده که هیچیک تاکنون رنگ واقعیت نگرفته.به طور مثال او در بدو ورودش وعده از جذب اسپانسر ۳۰۰ میلیاردی برای آبی پوشان می داد و مدعی بود می‌تواند بالای هزار میلیارد تومان پول برای این باشگاه در بیاورد، در یکسال گذشته پول و ثروت تولید کند و در بحث تبلیغات محیطی 150 میلیارد تومان پول در بیاورد و...اما در عمل چنین چیزی ندیدیم.     این در شرایطی بود که استقلالی ها حتی با پیگیری از طریق وزارت ورزش حق تبلیغات محیطی را هم از سازمان لیگ گرفتند و وعده می دادند منبع مالی قابل توجهی عاید استقلال و سایر باشگاه ها می شود ، اما در عمل دیدیم به باشگاه ها در مقاطعی ضرر هم زدند و در پایان فصل به سازمان لیگ بدهکار ماندند! حتی با افشاگری صادق درودگر مشخص شد که استقلالی ها فقط در سه مسابقه سهم سازمان لیگ را پرداخت کرده و بالاتر از وزیر ورزش پشت این باشگاه بودند تا سازمان لیگ نتواند حقش را بگیرد! به راستی تیمی که از پول بی نیاز باشد چرا باید بدهی به جای بگذارد؟ این نشان می دهد آجورلو نتوانسته برای استقلال درآمدزایی زیادی داشته باشد.     یکی دیگر از وعده های تحقق نیافته آجورلو رفع موانع صدور مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود. افزایش مدت قرارداد فرهاد مجیدی به سه سال هم که کذب از آب در آمد و با جدایی غیرمنتظره این مربی به الاتحاد کلبا مشخص شد این قرارداد از سوی آجورلو به‌صورت مشروط تمدید شده‌ بود. پس از جدایی این مربی هم در حالیکه جناب مدیرعامل از جذب یک مربی اسمی خبر می داد شاهد مذاکره با مربیان کم تجربه ای چون عنایتی و رحمتی بودیم و در نهایت هدایت نیمکت این تیم به ریکاردو ساپینتو پرتغالی سپرده شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...