آخرین خرید تراکتور یک استقلالی است؛ خمز و خط حمله‌ای که باگ دارد!

کدخبر (216506) | 14 مرداد 1402 | ساعت 14:39
0 131
آخرین خرید تراکتور یک استقلالی است؛ خمز و خط حمله‌ای که باگ دارد!
آرمان رمضانی مهاجم فصل گذشته استقلال به احتمال فراوان آخرین خرید تابستانی تراکتور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرمان رمضانی مهاجم کم اثر استقلال در فصل گذشته بعد از قرار گرفتن در لیست مازاد و مذاکره با مدیران این باشگاه، برای جدایی از این تیم به توافق رسید و حال بازیکن آزاد است.

رمضانی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، مورد توجه تراکتور قرار گرفته و به نظر می‌رسد به زودی و به عنوان آخرین خرید تابستانی تراکتور، راهی این تیم تبریزی خواهد شد.

تراکتور پیش از این در تلاش برای جذب مهاجم خارجی بود، موضوعی که به دلیل پر بودن سهمیه خارجی این باشگاه با 4 بازیکن خارجی (آلوز، گوستاوو، خیمنز و صفا هادی) و 2 لژیونر پیشین (خلیل‌زاده و حسین‌زاده)، مجاز به جذب بازیکن خارجی نبودند.

تغییرات دستورالعمل سازمان لیگ نیز تنها اجازه ثبت قرارداد محمد نادری را به این باشگاه داده و تراکتور برای تقویت خط حمله خود تنها مجاز به استفاده از تنها سهمیه لیگ برتری باقی مانده خود خواهد بود. سهمیه‌ای که احتمالا برای جذب آرمان رمضانی صرف خواهد شد.

این در حالی است که تراکتور در خط حمله خود رضا اسدی و محمد عباس‌زاده را از دست داده و تنها خرید رسمی این تیم در خط حمله، عارف رستمی، مهاجم تیم سقوط کرده مس کرمان است و به نظر می‌رسد تراکتور علی رغم تقویت همه جانبه خود در تمام پست‌ها، در خط حمله دچار مشکلاتی خواهد بود.

گفتنی است با مازاد شدن حامد پاکدل، تراکتور تنها یک سهمیه بزرگسال در اختیار دارد که این سهمیه نیز با جذب یک مهاجم ایرانی پر خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...