زنده با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران

امروز آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران است، با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات امروز همراه ما باشید.
کدخبر (221103) | 08 شهریور 1402 | ساعت 01:40
0 103
زنده با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران
امروز آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران است، با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات امروز همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با گزارش زنده با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همراه ما باشید. پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران در تابستان 1402 راس ساعت 24 هشتم شهریور ماه بسته خواهد شد. تلاش تیم‌های لیگ برتری برای جذب بازیکنان جدید و کنار گذاشتن برخی نفرات فعلی تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت. پنجره تابستانی لیگ برتر بیستم خرداد باز شد و تیم‌های لیگ برتری در فصل جاری، فعالیت خود برای جذب بازیکنان جدید را نسبت به سال‌های گذشته دیرتر آغاز کردند. همچنین محدودیت‌های جدید از جمله سقف 19 نفره بازیکنان بزرگسال، محدودیت در سقف بودجه و دیگر تغییرات آیین‌نامه‌ای سبب شد تا برخی جابه‌جایی‌های تیم‌ها به روزهای پایانی موکول شود، هر چند به مانند تمامی ادوار گذشته، بی‌برنامگی، ضعف مدیریت و جولان واسطه‌ها نیز در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران - جدول نقل و انتقالات قطعی

[ninja_tables id="208921"]

آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران - آخرین خبرها

00:15 - با اعلام باشگاه استقلال، محمدجواد کیا و گوستاوو بلانکو به عضویت این تیم درآمدند. این باشگاه همچنین جدایی امید حامدی فر و سبحان خاقانی را از این تیم را تایید کرد.
23:00 - پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با شکایت باشگاه شاهین بوشهر بسته شد.
17:00 - در فاصله 7 ساعت مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، هنوز خبری از فسخ قرارداد علیرضا رضایی و امید حامدی‌فر با استقلال منتشر نشده است. آبی‌ها برای جذب بازیکن نیاز به کنار گذاشتن هر دو بازیکن از لیست خود دارند.
16:58 - شنیده‌ها حاکی از آن است که برخلاف خبر لغو انتقال دو بازیکن خارجی به استقلال، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی راهی ترکیه شده و در همین کشور تست‌های پزشکی خود را انجام خواهد داد. عمرو ورده نیز بازیکن آزاد به حساب می‌آید و نگرانی بابت جذب او پس از پایان پنجره نقل و انتقالاتی وجود ندارد.
14:33 - محمد امین کاظمیان که در ابتدای فصل نقل و انتقالات به عضویت ذوب‌آهن درآمده بود با فسخ قرارداد از این تیم جدا شد. امید لطیفی از مس رفسنجان گزینه جانشینی وی در ذوب‌آهن است.
12:02 - اخباری پیرامون بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس منتشر شده، آیا این بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران به تیم سابق خود بازخواهد گشت؟
01:51 - محمدرضا حسینی وینگر پیشین سپاهان با انتشار پستی در اینستاگرام از این تیم جدا شد. بلافاصله باشگاه ذوب‌آهن با انتشار پیامی از هواداران خود خواست تا به این بازیکن خوشامد بگویند. او با سهمیه آزاد و بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات راهی ذوب‌آهن خواهد شد. زنده با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران

لیست بازیکنان تیم های لیگ برتری


تمام احتمالات آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران

  • باشگاه سپاهان در تلاش خواهد بود تا به هر طریق ممکن قرارداد عیسی آل کثیر و برایان دابو را در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی ثبت کند. در این میان، احتمال ثبت قرارداد دابو بیشتر است و احتمال جدایی آل کثیر از سپاهان وجود خواهد داشت.
  • زنده با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایراناحتمال جدایی فرشاد فرجی از پرسپولیس به صورت قرضی وجود دارد. سرخ‌ها یک جای خالی در لیست خود دارند و احتمال جذب مهاجم بزرگسال در روز پایانی نقل و انتقالات از سوی این تیم بسیار ضعیف است.
  • استقلال در تلاش برای فسخ قرارداد امید حامدی‌فر و علیرضا رضایی خواهد بود. در چنین شرایطی آبی‌ها تنها یک سهمیه بزرگسال برای بازیکن خارجی خواهند داشت.
  • استقلال به دنبال جذب یک دروازه‌بان زیر 23 سال در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی است. از محمدجواد کیا به عنوان گزینه مدنظر این تیم یاد شده است.
  • فولاد خوزستان بعد از جدایی علیرضا منصوریان دچار برخی تغییرات شده و احتمال جدایی حداقل یک بازیکن از این تیم در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی وجود خواهد داشت. لیست بازیکنان این تیم تا این لحظه کاملا پر است.
  • گل‌گهر سیرجان به دنبال رسمی کردن خرید روبرتو تورس، وینگر اسپانیایی فصل گذشته فولاد خوزستان خواهد بود.
  • پرونده جدایی غلامرضا ثابت ایمانی از پیکان هنوز باز است.
  • ملوان با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خرید پوریا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده و محمدرضا سلیمانی توسط ملوانان نهایی خواهد شد. محمدرضا خانزاده نیز در مسیر جدایی از این تیم است.
  • زنده با آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایرانبا انتقال امیر عابدزاده به ماریتیمو، پرونده تغییرات در خط دروازه این تیم بسته شد، با این حال احتمال جدایی سیامک نعمتی از جمع شاگردان پاکو خمز باز خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...