آخرین وضعيت 7 لژیونر ایرانی؛ وضعیت مشابه 3 نفر

بیرانوند، محمدی و عزت اللهی لژیونرهای ایرانی هستند که وضعیت تقریبا مشابهی را تجربه می کنند.
کدخبر (40650) | 03 خرداد 1401 | ساعت 07:00
0 132
آخرین وضعيت 7 لژیونر ایرانی؛ وضعیت مشابه 3 نفر
بیرانوند، محمدی و عزت اللهی لژیونرهای ایرانی هستند که وضعیت تقریبا مشابهی را تجربه می کنند.

به گزارش سرخ نیوز، بررسی وضعیت ۷ لژیونر ایرانی نشان می دهد که ۳ بازیکن، شرایط تقریبا مشابهی را تجربه می کنند.

علی قلی زاده

هافبک ملی پوش تیم شارلوای بلژیک در فصل گذشته در مجموع ۳۷ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و موفق به ثبت ۸ گل و ۵ پاس گل شد. او با تیم شارلوا قرارداد دارد در این تیم ماندنی است تا برای ششمین فصل متوالی حضور در این تیم بلژیکی را تجربه کند.

سعید عزت اللهی

شماره ۶ تیم ملی فوتبال کشورمان تحت قرارداد وایله بلدکلوب دانمارک است؛ او در نقل و انتقالات زمستانی گذشته با قراردادی قرضی به الغرافه قطر پیوست. اینگونه به نظر می رسد که گرچه عزت اللهی با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد اما وایله بلدکلوب علاقه ای به ادامه همکاری با او نداشته باشد و باید دید سرانجام هافبک تیم ملی در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ چه می شود.

علی کریمی

هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال تحت قرارداد قیصریه اسپور ترکیه است. او بعد از پیوستن به تیم ترکیه ای با مصدومیتی شدید مواجه شد و نتوانست برای قیصریه اسپور به میدان برود برای همین شایعاتی پیرامون فسخ قراردادش پخش شد اما قرارداد کریمی ۴ ساله است که یک فصل آن تمام شد و ۳ فصل دیگر باقی مانده است.

فرشید اسماعیلی 

این بازیکن با اتمام لیگ ۲۰ از استقلال جدا شد و به تیم العربی قطر پیوست. اسماعیلی در فصلی که گذشت ۲۰ بار با پیراهن العربی به میدان رفت و یک گل و یک پاس گل به ثبت رساند. قرارداد او با تیم قطری یکساله بود و بنابراین بازیکن آزاد به حساب می آید.

مهرداد محمدی

محمدی در دو فصل اخیر در تیم العربی قطر توپ زده است. مجموع ۶ بازی و ۳ گل زده در فصل گذشته، نشان می دهد شرایط برای ادامه همکاری این بازیکن با تیم العربی فراهم نیست هرچند او تحت قرارداد باشگاه قطری است.

امید ابراهیمی

ابراهیمی که پیش از آغاز فصل گذشته لیگ ستارگان قطر به تیم الوکره پیوست تحت قرارداد این باشگاه قرار دارد. الوکره در شرایطی فصل گذشته را با جایگاه سومی لیگ ستارگان به اتمام رساند که در ۱۷ بازی، ابراهیمی را در اختیار داشت و به نظر می رسد همکاری طرفین ادامه داشته باشد.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند گرچه تحت قرارداد باشگاه آنتورپ است اما توانسته باشگاه بلژیکی را برای صدور رضایتنامه خود به مقصد پرسپولیس مجاب کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...