آخر شاهنامه عبدی خوش بود!

مهدی عبدی همچون هفته های گذشته توانست در برد پرسپولیس شریک باشد.
کدخبر (164032) | 20 فروردین 1402 | ساعت 12:07
0 95
آخر شاهنامه عبدی خوش بود!
مهدی عبدی همچون هفته های گذشته توانست در برد پرسپولیس شریک باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در روزی که پرسپولیس برای برد مقابل ملوان سرتاپا انگیزه بود و با یک نمایش یک طرفه موفق شد حریف خود را با ۳ گل بدرقه کند، اغلب نفرات این تیم نمایش بسیار خوبی داشتند.‌ یکی از این نفرات، مهاجم جوان پرسپولیس بود که توانست پاس گل دوم بازی را برای سعید صادقی مهیا سازد. مهدی عبدی با این پاس گل پاسخ مثبتی به اعتماد گل محمدی داد و ثابت کرد اگر اراده کند می تواند باز هم با پیراهن پرسپولیس بدرخشد. حفظ این مهاجم گلزن یکی از بهترین تصمیم هایی بود که کادرفنی در این مدت داشت. ناگفته نماند که عبدی به همراه سیامک نعمتی وحامد پاکدل، سه بازیکنی بودند که در نقل و انتقالات زمستانی در لیست خروج پرسپولیس قرار گرفتند که در نهایت از بین دو مهاجم حاضر در لیست قرعه به نام پاکدل افتاد و عبدی ماندگار شد.

حامد پاکدل به تراکتور رفت و همان طور که نتوانست در پرسپولیس خودی نشان دهد، در تراکتور هم در سایه درخشش مهاجمان گلزن این تیم شانس چندانی برای خودنمایی نیافته است. اما عبدی پس از ماندن و حس کردن خطر به خودش آمد و فهمید برای حفظ این پیراهن باید تلاشش را چند برابر کند و تا سر حد توان در تمرینات انرژی بگذارد. نتیجه این اتفاق بازگشت عبدی به ترکیب اصلی پس از تعطیلات بود. اتفاقی که تا به اینجا یک پنالتی و یک پاس گل را برای پرسپولیس به همراه داشته. عبدی در دیدار مقابل رفسنجان با گرفتن خطای پنالتی از رامتین سلیمان‌زاده زمینه ده نفره شدن و گل برتری پرسپولیس را فراهم آورد و همان طور که اشاره شد در بازی با ملوان پاس گل داد. این اولین پاس گلش در لیگ امسال بود. او در جریان برتری ۳-۰ مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم نخستین گل فصلش را زده بود.

این آمار در حالی مقابل نام عبدی به ثبت می رسد که در نیم فصل اول معمولا نیمکت نشین بود و نتوانست هیچ کار خاصی انجام دهد. او هرگاه به زمین می دهد به قدری ضعیف ظاهر می شد که بعضا مورد انتقاد قرار می گرفت، اما سرمربی پرسپولیس از این مهاجم جوان هرگز ناامید شد و تلاش کرد دوباره عبدی را احیا کند. حتی شده با نیمکت نشینی های طولانی مدت؛ تصمیمی که خیلی ها در آن مقطع آن را بر نمی تابیدند و معتقد بودند اعتماد به نفس عبدی تضعیف خواهد شد. پرسپولیس در آن روزها حتی رنج بازی بدون مهاجم را هم به جان خرید، اما کادر فنی این تیم اجازه نداد ناآماده‌ها جایی در ترکیب داشته باشند و از آن تصمیم هم تیم به نتیجه مطلوب رسید و هم عبدی. چه بسا اگر آن روزها،آن عبدی ناآماده و بی انگیزه از سر ناچاری تبدیل می شد به مهاجم اصلی تیم الان به جای درخشش با پیراهن سرخ داشت در تیم دیگری بازی می کرد و اصلا معلوم نبود بعد از این اتفاق چه سرنوشتی پیدا کند. ولی حالا مهاجم اول سرخ هاست، آن هم در حضور سه رقیب مدعی چون دیاباته، آل کثیر و پریرا. حالا این سه مهاجم اسمی باید با ستاره جوان پرسپولیس برای بازی در تیم بجنگند. اتفاقی که شاید تا همین چند هفته قبل برای خود عبدی حتی غیرقابل پیش بینی می آمد، اما ظاهراً آخر شاهنامه برای این مهاجم خوش است و او دیگر باید روزهای بد ابتدای فصل را به دست خاطره ها بسپارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...