آرتتا : شما باید خود را به حریف تحمیل کنید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول درباره این بازی تشبیه جنجالی انجام داد.
کدخبر (163568) | 19 فروردین 1402 | ساعت 16:17
0 100
آرتتا : شما باید خود را به حریف تحمیل کنید
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول درباره این بازی تشبیه جنجالی انجام داد.

به گزارش سرخ نیوز، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تیمش را برای دیدار با لیورپول در ورزشگاه آنفیلد آماده می‌کند و طوری صحبت کرد که این استادیوم به جنگل تشبیه بشود! آرسنال از سال 2012 تاکنون در لیورپول پیروز نشده اما توپچی‌ها این بار درحالی به این شهر سفر می‌کنند که با 8 امتیاز از منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی پیش افتاده است و در صدر جدول قرار دارد. لیورپول با هدایت یورگن کلوپ آلمانی در رده هشتم قرار گرفته است. آرتتا پیش از آخرین دیدار خود در آنفیلد در نوامبر ۲۰۲۱ که آرسنال با نتیجه چهار - هیچ شکست خورد از روشی عجیب استفاده کرد و ترانه مشهور لیورپول، "تو هرگز تنها نخواهی ماند" را روی سیستم صوتی حین تمرین پخش کرد. این چیزی بود که مورد پرسش خبرنگاران پیش از دیدار فردا قرار گرفت. آرتتا در صحبت‌های خود پیش از این مسابقه حساس گفت:

شما نمی‌توانید بازیکنان خود را در باغ وحش تمرین دهید و سپس یکشنبه به جنگل بروید؛ غیرممکن است! شما باید خود را به حریف تحمیل کنید و باید به بازیکنان هشدار دهید که چه چیزی در انتظار آن‌ها است.
آرسنال که به‌دنبال اولین قهرمانی خود پس از سال 2004 است، پس از کسب 7 پیروزی متوالی در لیگ برتر تلاش می‌کند برتری‌های خود را ادامه‌دار کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...