آشتیانی: از استقلال حمایت می کنند تا قهرمان شود/ پیکان را نباید دستکم گرفت

مدافع سابق سرخپوشان گفت: لیگ برتر تنها جام باقی مانده برای پرسپولیس است و بازیکنان باید به تمام توان به میدان بروند و به خاطر هواداران برای قهرمانی بجنگند.
کدخبر (36442) | 09 اردیبهشت 1401 | ساعت 08:51
0 63
آشتیانی: از استقلال حمایت می کنند تا قهرمان شود/ پیکان را نباید دستکم گرفت
مدافع سابق سرخپوشان گفت: لیگ برتر تنها جام باقی مانده برای پرسپولیس است و بازیکنان باید به تمام توان به میدان بروند و به خاطر هواداران برای قهرمانی بجنگند.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، با بیان اینکه پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی دارد، به بازی آینده سرخپوشان مقابل پیکان اشاره کرده و اظهار داشت: پیکان تیم سرسختی است و مقابل خیلی از تیم‌های بزرگ لیگ عملکرد خوبی از خودش نشان داده است.وی افزود: باید پیکان را جدی گرفت و نباید اجازه دهیم که اتفاقی که مقابل تیم هوادار برای‌مان رخ داد، دوباره تکرار شود. اگر کوچکترین امتیازی از دست دهیم، شاید فاصله ما با صدر جدول بیشتر شود و دیگر نتوانیم اختلاف‌مان را با استقلال جبران کنیم. ما ۶ هفته حساس را در پیش داریم و باید هر بازی برای‌مان در حکم یک فینال بزرگ باشد. مدافع سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: پرسپولیس پیش از تعطیلی لیگ شرایط مساعدی نداشت و نتایج خوبی هم به دست نیاورد، وقفه ایجاد شده در لیگ فرصت مناسبی بود که پرسپولیس بتواند خودش را از نظر روحی_روانی بازسازی کند. لیگ برتر تنها جام باقی مانده برای پرسپولیس است و بازیکنان باید به تمام توان به میدان بروند و به خاطر هواداران برای قهرمانی بجنگند. پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به غیبت وحید امیری مقابل پیکان گفت: امیری بازیکن بسیار تاثیرگذاری است و متاسفانه در بازی‌های تیم ملی آسیب دید و پرسپولیس یکی از بهترین مهره‌هایش را در اختیار ندارد. اما نباید فراموش کرد که پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان نباید فراموش کنند که پیراهن چه تیمی را بر تن دارند و در چه تیمی بازی می‌کنند و باید با تمام وجود برای برنده شدن در زمین بجنگند. آشتیانی در ادامه به انتقاد از احکام عجیب کمیته انضباطی درخصوص شکایت پرسپولیس از مدافع باشگاه استقلال و داور دربی پرداخته و متذکر شد: کمیته انضباطی خیلی با استقلال مدارا می‌کند و این مسئله برای همه واضح و روشن شده است که بیشتر آرای انضباطی به سود استقلال صادر می‌شود. متاسفانه امسال از استقلال حمایت می‌کنند تا این تیم قهرمان شود و این رویه غلط است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...