آشتیانی: اگر بازیکنان استقلال سرباز باشند، باید نتیجه بازی 3 بر صفر شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باشگاه فولاد قطعاً در مورد تخلف استقلالی‌ها مستندات خودش را دارد و اگر یزدانی و مرادمند سرباز باشند،باید نتیجه بازی 3 بر صفر شود.
کدخبر (19403) | 11 دی 1400 | ساعت 14:27
0 85
آشتیانی: اگر بازیکنان استقلال سرباز باشند، باید نتیجه بازی 3 بر صفر شود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: باشگاه فولاد قطعاً در مورد تخلف استقلالی‌ها مستندات خودش را دارد و اگر یزدانی و مرادمند سرباز باشند،باید نتیجه بازی 3 بر صفر شود.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ درباره بازی آینده پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: تراکتور امسال شرایط نرمالی ندارد و  نتایج خوبی هم به دست نیاورده است. این تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و خودشان هم نمی‌دانند که به دنبال چه هستند و همه این مسائل قطعاً روی عملکرد بازیکنانش تاثیر گذار است. با این وجود پرسپولیس نباید تراکتور را دست کم بگیرد. وی تصریح کرد: البته نباید براموش کنیم بازی‌‌هایی که پخش مستقیم دارند،  برای بازیکنان گم‌نام بهترین فرصت به شمار می‌رود تا توانایی‌های خودش را ثابت کند. از طرف دیگر  بازی مقابل پرسپولیس خودبه‌خود به بازیکنان تیم مقابل انگیزه مضاعفی می‌بخشد. بازیکنان پرسپولیس باید تجربه بازی با هوادار جلوی چشم‌شان باشد و هیچ تیمی را دست‌کم نگیرند تا با یک برد شیرین هواداران را خوشحال کنند. یزدانی و مرادمند سرباز باشند، باید نتیجه عوض شود مدافع سابق سرخپوشان درخصوص شکایت باشگاه فولاد از استقلال به خاطر استفاده از بازیکنان سرباز گفت: سازمان لیگ برای رد کردن اسامی بازیکنان شرایط بسیار سخت‌گیرانه‌ای دارد، مخصوصا درمورد بازیکنانی که از نظر سنی در آستانه رفتن به خدمت سربازی هستند. بازیکنان سرباز برای استفاده از معافیت تحصیلی حتماً باید دانشجو باشند و در صورت اتمام دوره تحصیلی‌شان نهایتاً ۶ ماه فرصت دارند تا به سربازی برود. باشگاه فولاد قطعاً در این مورد مستندات خودش را دارد و اگر یزدانی و مرادمند سرباز باشند،باید نتیجه بازی 3 بر صفر شود. سازمان لیگ عجله کرد آشتیانی در ادامه به تعجیل عجیب سازمان لیگ برای اعمال رای پرونده گل‌گهر در جدول رده‌بندی مسابقات اشاره کرده و متذکر شد: سازمان لیگ باید منتظر رای کمیته استیناف می‌ماند و بعد از قطعی شدن رای نتیجه را در جدول اعمال می‌کرد. شرایط فعلی جدول را بهم ریخته و بعضی از تیم‌ها متضرر شده‌اند. شانس بالای قهرمانی سرخ‌ها پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: لیگ به روزهای حساسی رسیده و رقابت تنگاتنگی بین مدعیان شکل گرفته است.خوشبختانه پرسپولیس هم از نظر سبک بازی و هم امتیاز‌گیری شرایط بسیار بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد و با در نظر گرفتن بازی‌های باقی مانده‌اش شانس خوبی برای قهرمانی دارد.  

*بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...