آشتیانی: رسول‌پناه دنبال دیده شدن در رسانه‌هاست/ چه کسی ITC استوکس را صادر کرد؟

پیشکسوت پرسپولیس گفت:رسول‌پناه شخصیت شهرت‌طلبی است که به دنبال بهانه‌ای می‌گردد تا همچنان بتواند در رسانه‌ها و جراید حضور پررنگی داشته باشد.
کدخبر (17959) | 30 آذر 1400 | ساعت 09:39
0 81
آشتیانی: رسول‌پناه دنبال دیده شدن در رسانه‌هاست/ چه کسی ITC استوکس را صادر کرد؟
پیشکسوت پرسپولیس گفت:رسول‌پناه شخصیت شهرت‌طلبی است که به دنبال بهانه‌ای می‌گردد تا همچنان بتواند در رسانه‌ها و جراید حضور پررنگی داشته باشد.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، رای کمیته انضباطی درباره گل‌گهر را ناعادلانه توصیف کرده و اظهار داشت: رای کمیته انضباطی عادلانه نبود و شرایط نباید به شکلی پیش برود که برخی باشگاه‌ها بتوانند از قدرت‌شان در فدراسیون و سازمان لیگ استفاده کرده و با اعتراض‌های پیاپی رای دلخواه‌شان را بگیرند. رای فعلی کمیته انضباطی تنها به سود تعدادی تیم خاص است و سایر باشگاه‌ها متضرر شده‌اند. وی ادامه داد: کمیته انصباطی برای صدور رای به بندی استناد کرده که بر اساس آن مسئولیت استعلام‌ها توسط فدراسیون با باشگاه‌هاست و در واقع فدراسیون با این ماده در قوانین، به شکلی از زیر بار مسئولیت فرار کرده است. با این حال اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، فدراسیون و سازمان لیگ در به وجود آمدن شرایط فعلی مقصر هستند. اگر باشگاه گل‌گهر تخلفی کرده، فقط باید آن باشگاه و بازیکنش جریمه شوند و نباید سایر باشگاه‌ها متضرر شوند‌. مدافع سال‌های دور سرخپوشان در ادامه به اظهارات رسول پناه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اشاره کرده و گفت: حضور رسول‌پناه در پرسپولیس اشتباه بود، رسول‌پناه شخصیت شهرت‌طلبی است که به دنبال بهانه‌ای می‌گردد تا همچنان بتواند در رسانه‌ها و جراید حضور پررنگی داشته باشد. البته مقصر اصلی کسلنی هستند که به جای استفاده از پیشکسوتان و مدیران کاربلد و توانا،مدیریت پرسپولیس را به امثال این آقایان می‌سپارند. آقای رسول‌پناه شما یک دندانپزشک بودی، چه توانایی اقتصادی و مدیریتی داشتید که بتوانید پرسپولیس را از بحران نجات دهید؟ پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: برخی از سازندگان برنامه‌های تلویزیونی دنبال خوراک رسانه‌ای و حاشیه‌سازی هستند. اما سازندگان برنامه‌های تلویزیونی بد نیست که بحث منافع ملی را هم در نظر گیرند. محکومیت پرسپولیس در پرونده استوکس به کلیت فوتبال ما ضربه میزند. جالب است که رسول‌پناه به اشتباهات فاحش خودش در آن پرونده اشاره نمی‌کند. چه کسی نامه فسخ را برای وکیل استوکس ایمیل کرد؟ اگر ITC استوکس صادر نمی‌شد، این بازیکن می‌توانست پرسپولیس را محکوم کند؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...