آشتیانی: شهرخودرو انتحاری بازی خواهد کرد/ پرسپولیس یک نوراللهی می‌خواهد

مدافع سابق سرخپوشان گفت: همه شاهد بودند که در آن بازی چه اتفاقی افتاد و تلاش برای مقصر جلوه دادن پرسپولیس و هوادارانش خنده‌دار است.
کدخبر (40654) | 03 خرداد 1401 | ساعت 06:02
0 74
آشتیانی: شهرخودرو انتحاری بازی خواهد کرد/ پرسپولیس یک نوراللهی می‌خواهد
مدافع سابق سرخپوشان گفت: همه شاهد بودند که در آن بازی چه اتفاقی افتاد و تلاش برای مقصر جلوه دادن پرسپولیس و هوادارانش خنده‌دار است.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، درباره با بازی امروز تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو اظهار داشت: شهرخودرو برای بقا می‌جنگد و به احتمال زیاد انتحاری بازی خواهد کرد. هجومی بازی کردن شهرخوردو به سود پرسپولیس است و تیم راحت‌تر می‌تواند برنامه‌های مدنظرش پیاده کند. 

وی افزود: شهرخودرو برای بقا باید از دو بازی باقی مانده ۶ امتیاز بگیرد و هجومی بازی خواهد کرد. به نظرم پرسپولیس اگر بتواند مثل همیشه بازی کند به راحتی شهرخودرو را شکست خواهد داد. 

مدافع سابق سرخپوشان با اشاره به اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور و تلاش مسئولان تیم تبریزی برای مقصر جلوه دادن هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه شاهد بودند که در آن بازی چه اتفاقی افتاد و تلاش برای مقصر جلوه دادن پرسپولیس و هوادارانش خنده‌دار است. متاسفانه چند سالی است که حاشیه و تنش بین پرسپولیس و تراکتور زیاد است و همه این تنش‌ها از فضای مجازی نشات می‌گیرد. متاسفانه عده‌ای از تماشگرنماها با توهین در فضلی مجازی جو بین هواداران دو تیم را به تنش کشیده‌اند تا در نهایت این اتفاق تلخ افتاد. به نظرم عادلانه ترین رای ممکن اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس و محرومیت ۱۰ جلسه‌ای تراکتور از حضور هوادارانش در بازی‌های خانگی است.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش با شائبه بازگشت احمد نوراللهی متذکر شد: به نظرم اگر واقعا شرایط به شکلی فراهم شود که نوراللهی برای فصل آینده بتواند به پرسپولیس باز گردد، اتفاق بسیار مهمی خواهد بود جون تیم امسال از کم بود یک هافبک باکلاس کاری احمد رنج می‌برد. نوراللهی بازیکن باکیفیتی است که قدرت شوت‌زنی بالایی برخوردار است و در طراحی حملات نقش موثری ایفا می‌کند. پرسپولیس به یک بازیکن در کلاس کاری احمد نیاز دارد و باید در این پست تقویت شود. 

آشتیانی در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی و تاکید او بر ادامه همکاری با پرسپولیس گفت: ادامه همکاری یحیی با پرسپولیس اتفاق خوبی است و امیدوارم تیم تقویت شود و بازیکنان مورد نیاز جذب شوند. البته پرسپولیس باید بازیکنانی جذب کنند که کیفیت بالایی داشته باشند و در صورت این اتفاق می‌توانند دوباره فصل آینده قهرمان شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...