آشتیانی: هواداران پشتوانه پرسپولیس هستند؛ صدور مجوز برای بازیکنان خارجی استقلال تبعیض است؛ عملکرد داور فاجعه بار بود

مدافع سرخ‌ها با انتقاد از اشتباهات فاحش داور در بازی دو شب گذشته پرسپولیس گفت: اگر نخواهیم اشتباهات شب گذشته داور بازی را تعمدی بدانیم، باید بگوییم که عملکرد داور فاجعه بار بود و نمی‌دانم چگونه اجازه داده‌اند که در لیگ برتر قضاوت کند.
کدخبر (14677) | 05 آذر 1400 | ساعت 07:27
0 52
آشتیانی: هواداران پشتوانه پرسپولیس هستند؛ صدور مجوز برای بازیکنان خارجی استقلال تبعیض است؛ عملکرد داور فاجعه بار بود
مدافع سرخ‌ها با انتقاد از اشتباهات فاحش داور در بازی دو شب گذشته پرسپولیس گفت: اگر نخواهیم اشتباهات شب گذشته داور بازی را تعمدی بدانیم، باید بگوییم که عملکرد داور فاجعه بار بود و نمی‌دانم چگونه اجازه داده‌اند که در لیگ برتر قضاوت کند.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ با تمجید از عملکرد پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس شب گذشته یکی از بهترین بازی‌هایش را تا بدین جای فصل به نمایش گذاشت و عملکرد خوبی داشت. دلیل عملکرد خوب پرسپولیس بازگشت به سیستم 2_4_4 بود و از طرف دیگر تغییرات یحیی در پست بازیکنان و استفاده از پهلوان و کامیابی‌نیا به جای اسدی در پست هافبک هجومی در روند تیم موثر بود. وی افزود: شب گذشته جابه‌جایی بازیکنان باعث شد که سرعت انتقال توپ پرسپولیس افزایش پیدا کرده و پرسپولیس بتواند در حد و اندازه یک تیم بین‌المللی کار کند. مدافع سابق با انتقاد از اشتباهات فاحش داور در بازی شب گذشته پرسپولیس گفت: اگر نخواهیم اشتباهات شب گذشته داور بازی را تعمدی بدانیم، باید بگوییم که عملکرد داور فاجعه‌بار بود و نمی‌دانم چگونه اجازه داده‌اند که در لیگ برتر قضاوت کند.شاید بتوان قبول کرد که تشخیص صحنه گل عبدی تا حدودی سخت بوده و کمک داور باید برای تشخیص آن صحنه به داور وسط کمک می‌کرد اما خطای روی ترابی کاملاً محرز بود. داور مسابقه نه تنها در تشخیص خطای روی ترابی و گل عبدی، بلکه در گرفتن آفسایدها نیز عملکرد فاجعه باری داشت و سوت‌های اشتباه زیادی زد و بازی را بی‌دلیل از جریان می‌انداخت. وی افزود: داور حتی در صحنه‌هایی که به سود پرسپولیس هم زد، بازی را از جریان می‌انداخت. در حالی که اگر آوانتاژ اعلام می‌کرد، تیم در شرایط حمله قرار می‌گرفت. امیدوارم این اشتباهات سهوی باشد، چون در غیر این صورت باید در فوتبال ایران را گِل گرفت. آشتیانی با انتقاد از جوَسازی استقلالی‌ها در مورد باطل شدن مجوز بازیکنان خارجی این تیم گفت: در بحث استفاده از بازیکنان خارجی فدراسیون و سازمان لیگ از همان ابتدا به سود استقلال تبعیض قائل شدند. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم چندین بار بسته شده بود با این حال فدراسیون به این تیم مجوز داد تا بازیکن خارجی مدنظرش را جذب کند. چگونه استقلال بازیکن خارجی گرفته و کارت بازی آنها نیز صادر شده است؟ مقصر این اتفاقات سازمان لیگ است که برای برخی از تیم‌ها تبعیض قائل شده است. اکثر تیم‌ها بازیکن خارجی دارند و فقط به پرسپولیس اجازه جذب بازیکن ندادند و عملاً تیم را در لیگ قهرمانان تضعیف کردند. وی با استقبال از حضور دوباره هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: هواداران پشتوانه پرسپولیس هستند و حضور آنها در ورزشگاه باعث می‌شود که تیم با قدرت بیشتری بازی کند و رقبای پرسپولیس همیشه از حضور هواداران وحشت داشتند. از یکسال پیش در اکثر کشورها تماشاگران به ورزشگاه‌ها بازگشتند اما پرسپولیس در دو سال گذشته مجبور بود بدون هوادارانش بازی کند و کشور ما تنها جایی است که هنوز بازی‌ها را بدون تماشاگران برگزار می‌کند. به نظرم باید این روند تداوم داشته باشد و تماشاگران در تمام کشور بتوانند به ورزشگاه بیایند. پرسپولیس در کل کشور هوادار دارد و این هواداران پشتوانه تیم هستند و باعث می‌شوند تا تیم از رقبایش پیش باشد. مدافع سابق سرخ‌ها در مورد ادامه روند پرسپولیس در لیگ متذکر شد: پیروزی شب گذشته پرسپولیس در ادامه روند تیم تاثیر بسزایی دارد؛ وقتی یک تیم خوب بازی کند و پیروز شود، بازیکنان روحیه مضاعفی گرفته و کادرفنی به روند تیمش امیدوار خواهد شد. پرسپولیس شب گذشته موقعیت‌های زیادی داشت و می‌توانست بارها دروازه صنعت نفت را باز کند. پیروزی شب گذشته در ادامه فصل به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...