آشنایی با تیم ملی اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تیم ملی اکوادور در گروه A رقابت‌های جام جهانی 2022 با سه تیم هلند، سنگال و قطر به رقابت می‌پردازد.
کدخبر (86142) | 11 آبان 1401 | ساعت 18:00
0 180
آشنایی با تیم ملی اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
تیم ملی اکوادور در گروه A رقابت‌های جام جهانی 2022 با سه تیم هلند، سنگال و قطر به رقابت می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی اکوادور یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

گروه تیم ملی اکوادور رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی اکوادور در گروه A جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارد. اکوادور در این رقابت‌ها با ۳ تیم ملی هلند، سنگال و قطر همگروه است.

تاریخچه تیم ملی اکوادور

به دنبال آغاز جام جهانی ۲۰۲۲، خوب است نگاهی داشته باشیم به تاریخچه تیم ملی اکوادور که به سال ۱۸۹۹ برمی‌گردد. فردی به نام خوان آلفردو رایت فوتبال را به این کشور معرفی کرد. در سال ۱۹۳۰ فیفا از اکوادور برای حضور در جام جهانی دعوت کرد اما این دعوت توسط وزیر ورزش این کشور به دلیل عدم توان مالی رد شد. این تیم امسال برای چهارمین بار به جام جهانی صعود می‌کند. نخستین بازی رسمی تیم ملی فوتبال اکوادور در سال ۱۹۳۸ مقابل بولیوی انجام شد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. بهترین نتیجه تیم ملی اکوادور برد ۶ بر صفر مقابل پرو و بدترین نتیجه آن باخت ۱۲ بر صفر مقابل آرژانتین است.

نحوه صعود تیم فوتبال اکوادور به جام جهانی

مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی در یک گروه 10 تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار شد و اکوادور با قرار گرفتن در رده چهارم جدول با 7 پیروزی، 5 تساوی و 6 شکست، سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کرد.

بررسی حضور اکوادور در جام جهانی‌های قبل

تیم ملی اکوادور تاکنون در سه جام جهانی در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ حضور داشته است و چهارمین بار در جام ۲۰۲۲ قطر شرکت می‌کند. این تیم در جام جهانی 2006 موفق به حضور در مرحله یک هشتم نهایی شد و در دوره دیگر این رقابت‌ها در دور گروهی از مسابقات کنار رفت.

لیگ‌های مهم کشور اکوادور

"سری آ اکوادور" مهم‌ترین لیگ کشور اکوادور است. این لیگ در باشگاه ورزشی بارسلونا با 16 قهرمانی، پرافتخارترین تیم در این مسابقات محسوب می‌شود.

باشگاه‌های مهم لیگ اکوادور

از جمله مهم‌ترین باشگاه‌های تیم ملی اکوادور می‌توان به باشگاه فوتبال بارسلونا، املک، ال دی یو کیتو، ایندیپندنته دل واله و یونیورسیداد کاتولیکا اشاره کرد.

بازی‌های تیم ملی اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲

در شرایط فعلی تنها برنامه مرحله گروهی و دیدارهای این مرحله از جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم ملی سنگال، هلند و قطر مشخص شده است.

تیم‌های رقیب تیم ملی اکوادور

تیم ملی قطر، سنگال و هلند در گروه A تیم‌های رقیب تیم ملی اکوادور هستند.

تاریخ و ساعت بازی‌های تیم ملی اکوادور در جام جهانی قطر

گروه A جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر در حالی برگزار می‌شود که هر سه تیم رقیب اکوادور در ۳ روز متفاوت با یکدیگر رقابت می‌کنند. برنامه بازی‌های این تیم به شرح زیر است. یکشنبه ۲۹ آبان: اکوادور قطر: ساعت ۱۹:۳۰ جمعه ۴ آذر: اکوادور هلند: ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه ۸ آذر: اکوادور سنگال: ساعت ۱۸:۳۰

استادیوم و شهر بازی‌های تیم ملی اکوادور

استادیوم و شهر بازی‌های تیم ملی اکوادور برای هربازی مشخص شده است. بازی اکوادور با تیم ملی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ در استادیوم البیت برگزار می‌شود. رقابت اکوادور در برابر تیم ملی هلند در جام جهانی قطر در استادیوم بین‌المللی خلیفه صورت می‌گیرد. دو تیم اکوادور تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در استادیوم بین‌المللی خلیفه باهم دیدار می‌کنند.

بازیکنان تیم ملی اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲

از جمله ستاره‌های تیم ملی اکوادور می‌توان به مویسس کایسدو، پیرو هینکاپیه، پرویس استوپینیان، خوزه سیفوئنتس و گونزالو پلاتا اشاره کرد. آشنایی با تیم ملی اکوادور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

کادر فنی تیم ملی اکوادور در جام جهانی قطر

سرمربی: گوستاوو آلفارو (آرژانتین) کمک مربی: کلودیو کریستوفانلی، کارلوس گونزالس، نیکلاس کیه‌زا (آرژانتین) مربی دروازه‌بان‌ها: دیگو کارانزا (آرژانتین) مدیر فنی: سرجیو چیارلی (آرژانتین)

محل اسکان و تمرین تیم ملی اکوادور

اکوادور نیز مانند سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی، محلی مشخص برای تمرین و سکونت دارند. محل اسکان تیم ملی اکوادور در هتل hyatt regency oryx doha است. همچنین کمپ تمرینی آن‌ها Mesaimeer SC training facilities است. تماشاگران خاص تیم ملی اکوادور تیم ملی اکوادور نیز مانند سایر تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی طرفداران خاص خودشان را دارند و آن‌ها برای دیدن رقابت تیم محبوبشان، از همه کشورها به قطر می‌روند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...