آشنایی با تیم ملی صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی صربستان در گروه G رقابت های جام جهانی 2022 با سه تیم برزیل، سوییس و کامرون به رقابت می پردازد.
کدخبر (88313) | 17 آبان 1401 | ساعت 02:29
0 180
آشنایی با تیم ملی صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲
تیم ملی صربستان در گروه G رقابت های جام جهانی 2022 با سه تیم برزیل، سوییس و کامرون به رقابت می پردازد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی صربستان رتبه 21 رنکینگ فیفا و یکی از امیدهای صعود از مرحله گروهی در جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر است. صربستانی ها ملقب به عقاب ها تاکنون 13 بار به جام جهانی صعود کرده اند که بهترین رتبه آنها مربوط به کسب رتبه چهارم در جام های جهانی 1930 در اروگوئه به عنوان پادشاهی یوگسلاوی و سال 1962 در شیلی به عنوان جمهوری فدرال سوسیالیستی یوگسلاوی می باشد.

گروه تیم ملی صربستان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی صربستان در گروه G رقابت های جام جهانی قطر همگروه تیم های ملی سوییس، برزیل و کامرون است. تیم فوتبال مردان صربستان تاکنون 13 بار به جام جهانی صعود کرده است و این بار هم با اقتدار و صدرنشینی در مرحله مقدماتی جام جهانی در اروپا، بالاتر از تیم پرتغال و به صورت مستقیم به قطر رسید.

گروه G در جام جهانی

تاریخچه تیم ملی صربستان

صربستان از جام جهانی 2010 به بعد به عنوان یک تیم مستقل در مسابقات شرکت کرد و پیش از آن جزء خاک یوگسلاوی بود. صرب ها در دو دوره از سه دوره ممکن در این سال ها که به عنوان تیم صربستان شرکت کردند یعنی در سال های 2010 و 2018 در مرحله گروهی متوقف شده اند و چشم به صعود در این دوره (2022 قطر) دارند.

نحوه صعود تیم ملی صربستان به جام جهانی

مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در اروپا با حضور 55 تیم در قالب گروه های 5 یا 6 تیمه برگزار گردید که صربستان موفق شد در گروه A مسابقات بالاتر از تیم های پرتغال، جمهوری ایرلند، لوکزامبورگ و آذربایجان به عنوان صدرنشین گروه A مستقیم به جام جهانی 2022 صعود کند.

تیم ملی صربستانبررسی حضور صربستان در جام جهانی های قبلی

تیم ملی صربستان در مسابقات جام های جهانی 1930 و 1962 به عنوان یوگسلاوی صعود کرد و تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت. ولی به عنوان تیم مستقل و جدا از یوگسلاوی تاکنون 2 برد از 6 بازی ممکن کسب کرده است. درسال 2010 یک برد و دو شکست و 2018 نیز یک برد و دو شکست را به ثبت رساند. صربستان در سال 2018 هم با دو تیم برزیل و سوییس هم گروه بود و هر دو بازی را واگذار کرد و به عنوان تیم سوم گروه، از صعود به مرحله بعد بازماند و این موضوع حساسیت این گروه را که برای دو سال پیاپی باهم در یک گروه هستند را بالا برده و عطش صعود عقاب ها را بیش از پیش می کند. صرب ها در 13 حضور قبلی شان در جام های جهانی موفق به کسب 18 برد، 8 تساوی و 20 شکست از 46 بازی خود شده اند. آن ها همچنین 66 گل به ثمر رسانده اند و 63 بار هم دروازه خود را باز شده دیده اند. تیم ملی صربستان

لیگ های مهم کشور صربستان

سوپر لیگ صربستان از سال 2006 تاکنون برگزار می شود و این لیگ از 16 تیم که از سراسر کشور صربستان در آن شرکت می کنند تشکیل می شود.

باشگاه های مهم لیگ صربستان

پارتیزان و ستاره سرخ بلگراد به ترتیب با 8 و 5 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم های باشگاهی این لیگ هستند. تیم اوبیلیچ هم موفق شده یکبار فاتح این لیگ شود. تیم ملی صربستان

بازی های تیم ملی صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲

در شرایط فعلی تنها برنامه مرحله گروهی و دیدارهای این مرحله از جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شده و در حال حاضر فقط بازی های تیم صربستان با تیم های ملی سوییس، کامرون و برزیل در جام جهانی تعیین شده است.

تیم های رقیب تیم ملی صربستان

تیم های ملی سوییس، برزیل و کامرون رقبای صربستان در گروه G جام جهانی ۲۰۲۲ هستند. گروه G در جام جهانی

تاریخ و ساعت بازی های تیم ملی صربستان در جام جهانی

دیدار تیم های ملی برزیل و صربستان 3 آذر 1401 از ساعت 22:30 برگزار می شود. بازی تیم های صربستان و کامرون 7 آذر1401 از ساعت 13:30 برگزار می شود. دیدار تیم های صربستان و سوییس 11 آذر 1401 از ساعت 22:30 برگزار می شود.

تیم ملی صربستان

استادیوم و شهر بازی های تیم ملی صربستان

دیدار برزیل و صربستان در ورزشگاه ملی لوسیل قطر برگزار می شود. مصاف دو تیم صربستان و کامرون در ورزشگاه الجنوب (الوکره) قطر برگزار می شود. بازی صربستان و تیم سوییس در ورزشگاه راس ابوعبود (استادیوم 974) برگزار می شود.

بازیکنان تیم ملی صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲

مارکو دیمیتروویچ (سویا) - فیلیپ کوستیچ (یوونتوس) - سرگی میلینکویچ-ساویچ (لاتزیو) - الکساندر میتروویچ (فولام) - دوشان تادیچ (آژاکس) - لوکا یوویچ (فیورنتینا) _ دوشان ولاهوویچ (یوونتوس) از جمله ستارگان تیم ملی صربستان هستند.

تیم ملی صربستان

کادرفنی تیم ملی صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲

سرمربی: دراگان استویکوویچ (صربستان) مربی ها: گوران جوروویچ (صربستان) - براتیسلاو ژیوکوویچ (صربستان) - لیوبینکو درولوویچ (صربستان) مربی درواز‌ه بان ها: گوران چومیچ (صربستان) مربی بدنساز: کاتسوهیتو کینوشی (ژاپن)

محل اسکان و تمرین تیم ملی صربستان

تیم فوتبال صربستان قرار است در هتل خلیج ریکسوس دوحه مستقر شود. این هتل یکی از اولین هتل های 5 ستاره قطر است که در سال 1973 تاسیس شد. همچنین صرب ها در محل تمرین باشگاه العربی قطر، خود را برای مسابقات جام جهانی آماده خواهند کرد.

هتل خلیج ریکسوس دوحه

تماشاگران خاص تیم ملی صربستان

هواداران صربستان یکی از عجیب ترین ها در نوع خود هستند. Delije نام گروه اولتراهای بدنام ستاره سرخ بلگراد صربستان است. آن ها در ورزشگاه ها یک جو بی نظیر با آتش بازی هایی شبیه به یک جنگ تمام عیار برگزار می کنند که این اتفاق، لرزه بر تن تک تک بازیکنان رقیب می اندازد. هواداران صربستانی برای اطلاع از گزارش لحظه ای جام جهانی با سرخ نیوز همراه باشید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...