آغاز ماجراجویی جدید آزمون در تابستان؛ 10 میلیون یورو مبلغ انتقال سردار

در حالی که بایرلورکوزن در حال برنامه ریزی در فصل جدید است به نظر می رسد ستاره خط حمله تیم ملی ایران جایی در آینده این تیم نداشته باشد.
کدخبر (196990) | 30 خرداد 1402 | ساعت 07:31
0 87
آغاز ماجراجویی جدید آزمون در تابستان؛ 10 میلیون یورو مبلغ انتقال سردار
در حالی که بایرلورکوزن در حال برنامه ریزی در فصل جدید است به نظر می رسد ستاره خط حمله تیم ملی ایران جایی در آینده این تیم نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رسانه های آلمانی طی روزهای گذشته اخبار متفاوتی پیرامون سردار آزمون ستاره ایرانی خط حمله لورکوزن منتشر کرده اند و آنچه به نظر می آید اینست که مهاجم تیم ملی ایران در تابستان این باشگاه قدیمی آلمانی را به مقصدی تازه در فوتبال اروپا ترک می کند. این می تواند پایان یک فصل ماجراجویی سردار در فوتبال آلمان هم باشد چرا که گفته می شود فرانسه، ایتالیا و ترکیه می تواند مقاصد بعدی این مهاجم 28 ساله باشند. حضور در فوتبال آلمان می تواند تجربه خوبی برای آزمون به حساب بیاید ضمن اینکه او هنوز بازیکن جوانی است و می تواند چندسال دیگر در سطح اول بدرخشد اما شاید نگاهی به کارنامه این مهاجم برجسته فوتبال ایران نشان می دهد که شاید او کمی برای جداشدن از فوتبال روسیه زمان اضافی صرف کرد و سپس در حالی که براساس اخبار و شایعات انتخاب های دیگری داشت به فوتبال آلمان و لورکوزن آمد. شاید انتخاب بعدی سردار بتواند به نسبت لورکوزن انتخاب مناسب تری باشد اگر در بین راه سر و کله تیم هایی از حاشیه خلیج فارس پیدا نشود. با اینحال موضوع مهم اینک جدایی او از لورکوزن است که به نظر جدی می رسد. براساس اخبار منتشره در رسانه های آلمانی لورکوزن خودش را برای شرایط تازه آماده کرده و احتمالا مذاکراتی را برای انتخاب جانشین سردار آغاز کرده است. مدیر ورزشی این باشگاه هم گفته است اگر پیشنهادی باشد آنرا بررسی می کند اما از طرفی حاضر به از دست دادن این بازیکن به هرقیمتی نیست. گفته می شود باشگاه لورکوزن قصد دارد چیزی حدود 10 میلیون یورو برای انتقال سردار قیمت تعیین کند این در حالی است که آنها با 2.5 میلیون یورو در ژانویه 2022 این مهاجم را از سن پترزبورگ و تا سال 2027 به خدمت گرفتند. به نظر می رسد سردار که همیشه نشان داده در بازی های ملی عملکرد خوبی دارد می تواند با درخشش مجدد در بازی های تیم ملی اینبار مشتری های بزرگتری را مجبور به ارسال دعوتنامه کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...