آلومینیوم اراک 0 - نفت مسجد سلیمان 0 / شاگردان اشکش نای ماندن نداشتند

نتیجه بازی آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر خلیج فارس، با تساوی 0-0 به پایان رسید.
کدخبر (179383) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:56
0 151
آلومینیوم اراک 0 - نفت مسجد سلیمان 0 / شاگردان اشکش نای ماندن نداشتند
نتیجه بازی آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر خلیج فارس، با تساوی 0-0 به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بازی آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر با نتیجه 0-0 به پایان رسید. شاگردان مهدی رحمتی با این تساوی 39 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول جای گرفتند. شاگردان ابراهیم اشکش در نفت مسجد سلیمان هم با تک امتیازی که در این بازی کسب کردند 17 امتیازی شدند و با توجه به فاصله 5 امتیازی با صنعت نفت آبادان در قعر جدول، سقوط خود را قطعی می بینند. آلومینیوم اراک 0 - نفت مسجد سلیمان 0 / شاگردان اشکش نای ماندن نداشتند

اطلاعات بازی آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان

جمعه 22 اردیبهشت ۱۴۰۲ / ساعت ۱۸:۰۰ / ورزشگاه امام خمینی اراک

تیم داوری بازی آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان

گروه داوری: فرزاد منصوری، آرمان اسعدی، هیوا بهمنی، مهدی جبرئیلی/ ناظر: حسین نجاتی

ترکیب آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان

ترکیب آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان به شرح زیر بود: امیرمحمد هوشمند، محمدرضا فلاحیان، امین جهان‌کهن و هانسل زاپاتا چهار بازیکنی‌اند که برخلاف هفته گذشته امروز در ترکیب آلومینیوم اراک حضور دارند و جای سید مهران موسوی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده و عماد میرجوان آلومینیوم اراک 0 - نفت مسجد سلیمان 0 / شاگردان اشکش سقوط کردند

ترکیب نفت مسجد سلیمان مقابل آلومینیوم اراک

ترکیب نفت مسجد سلیمان مقابل آلومینیوم اراک به شرح زیر بود: سینا بختیاری‌نسب، امین هاشمی‌فرد، سینا عبداللهی، مسلم مجدمی، عقیل کعبی، رضا یزدان‌دوست، سید محمد خرم‌الحسینی، اسماعیل بابایی، رضا دهقانی، حسین گودرزی و آریا برزگر آلومینیوم اراک 0 - نفت مسجد سلیمان 0 / شاگردان اشکش سقوط کردند

خط بازی آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان

دقیقه ۲: در پی برخورد مدافع آلومینیوم و آریا برزگر، بازیکنان نفت مسجدسلیمان اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد و مهاجم نفت را به دلیل تمارض با کارت زرد جریمه کرد.| دقيقه ۵: اشتباه حسين پورحميدی در دفع توپ باعث ایجاد موقعیت برای نفت مسجدسلیمان شد اما دروازه‌بان آلومینیوم اشتباه خودش را جبران كرد. دقيقه ۷: شوت امين هاشمی‌فرد توسط حسين پورحميدی مهار شد. دقیقه ۱۹: توپ ارسالی رضا دهقانی روی دروازه آلومینیوم توسط پورحمیدی برگشت داده شد و در شرایطی که بازیکنان نفت اعتقاد داشتند روی مهاجم این تیم خطای پنالتی رخ داده، داور دستور به ادامه بازی داد. دقیقه ۲۰: محمدرضا آزادی در موقعیت ضدحمله صاحب توپ شد اما با خطای امین هاشمی‌فرد سرنگون شد تا بازیکن نفت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شود. دقيقه ۲۴: حركت انفرادی هانسل زاپاتا و شوت او پس از برخورد با مدافع حریف به كرنر رفت. دقيقه ٣٣: پاس امين جهان كهن، محمود قائدرحمتی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن در استفاده از این موقعیت موفق نبود. دقيقه ٣۶: شوت محمود قائدرحمتی توسط سينا بختياری نسب مهار شد. دقيقه ۴۱: شوت رضا دهقانی با اختلاف از بالای دورازه آلومينيوم به بيرون رفت. آلومینیوم اراک 0 - نفت مسجد سلیمان 0 / شاگردان اشکش نای ماندن نداشتند دقيقه ۴۴: توپ ارسالی ميلادفخرالدينی روی ضربه ایستگاهی به وحید محمدزاده رسید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه نفت به بیرون رفت. دقيقه ۵۰: توپ ارسالی محمد مسلمی‌پور روی ضربه كرنر به وحيد محمدزاده رسید اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه حریف به بيرون رفت. دقيقه ۵۲: پاس در عمق امين جهان كهن، ميلاد فخرالدينی را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد اما این بازیکن پس از برخورد با مدافع نفت سرنگون شد و در شرایطی که اعتقاد به خطای پنالتی داشت، داور دستور به ادامه بازی داد. دقيقه ۵۸: سانتر رضا دهقانی، آريا برزگر را در موقعیت گلزنی قرار داد و در شرایطی که ضربه سر این بازیکن در آستانه ورود به دروازه بود، توپ با واكنش فوق‌العاده‌ حسين پورحميدی برگشت داده شد. دقيقه ۷۴: شوت رضا جبيره با اختلاف كمی از كنار دروازه حریف بيرون رفت. دقيقه ٧٠: سانتر زيبای ميلاد فخرالدينی، رضا جبيره را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن هم در استفاده از موقعیت‌ ناکام بود. دقيقه ۷۴: شوت رضا جبيره با اختلاف كمی از كنار دروازه حریف بيرون رفت. دقیقه ۸۵: شوت عليرضا نقی‌زاده با اختلاف از بالای دروازه حریف به بيرون رفت. دقيقه ۹۰+۵: شوت محمود قائدرحمتی توسط مدافع نفت مسجد سليمان برگشت داده شد. دقيقه ٧+٩٠: شوت وحيد محمدزاده پس از برخورد با مدافع نفت مسجد سليمان به رضا جبیره رسيد و او دروازه نفت را باز كرد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. آلومینیوم اراک 0 - نفت مسجد سلیمان 0 / شاگردان اشکش نای ماندن نداشتند

اخطارها:

نفت مسجدسلیمان: آریا برزگر (2) و (90+4) - عقیل کعبی (6) - اسماعیل بابایی (59) - سینا بختیاری نسب (۷۰) آلومینیوم: محمدرضا فلاحیان (۱۶) - میلاد فخرالدینی (۵۲)

اخراج ها:

نفت مسجدسلیمان: امین هاشمی فرد (20) - آریا برزگر (90+4)

نتیجه بازی آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان

نتیجه بازی آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان، تساوی 0-0 دو تیم بود.

خلاصه بازی آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجد سلیمان

ببینید: خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۰ نفت مسجد سلیمان ۰

خلاصه کنفرانس خبری سرمربیان آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان

نشست خبری مهدی رحمتی:

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در خصوص اینکه این تیم در حال حاضر بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد، توضیح داد:

ما امسال اتفاقات مهمی را رقم زدیم. در حال حاضر فکر می‌کنم بهترین جایگاه تیم آلومینیوم در لیگ برتر از آن ما است و تیم هفتم جدول هستیم؛ این بهترین رتبه در تاریخ باشگاه آلومینیوم است. رکورد امتیاز آلومینیوم که سال قبل را بین کادرفنی قبلی و ما مشترک بود، خودمان شکستیم و دو سه امتیاز بیشتر گرفتیم. در بحث خط دفاعی توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و این به خاطر دفاعی تیمی ما است. تیم آلومینیوم یک تیم قابل احترام برای تمام تیم‌های لیگ است و ما بهترین نتیجه را با توجه به بودجه و شرایط رقم زدیم. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده و سعی می‌کنیم جایگاه هفتمی را صد درصد برای خودمان بکنیم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص لیست بازیکنان مدنظر خود برای تمدید توضیح داد:

 فکر می‌کنم من نزدیک به سه ماه است که لیست تمدید را داده‌ام و منتطر هستیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. همانطور که شما به حسین پورحمیدی و اینکه ما به بهترین خط دفاعی تبدیل شده‌ایم اشاره کردید، قرارداد چهار مدافع وسط ما رو به پایان است. شما می‌توانید آنها را حفظ کنید؟ این بازیکنان واقعا برای مردم این شهر، برای این تیم و برای من ارزش قائل بودند که تا همین امروز با همه توان بازی کردند. خودتان مبالغ قرارداد بازیکنان را می‌بینید.
او در پایان گفت: 
نزدیک به ۱۰-۱۱ بازیکن ما قراردادشان به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد هستند و همه به فکر آینده‌ و سلامت‌شان هستند. این بچه‌ها با جان و دل از سلامتی خودشان گذشتند و برای این باشگاه و این شهر زحمت کشیدند. ذهن آنها درگیر است. ما اگر شرایط مشخصی داشتیم و در نیم فصل قرارداد این بازیکنان را تمدید می‌کردیم و تمام اینها سال بعد تحت قرارداد ما بودند، مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط بهتری را از تیم ما می‌دیدید. هر چند در حال حاضر هم رکورد زده‌ایم اما می‌توانستیم جایگاه خیلی بهتری داشته باشیم. خواهش می‌کنم به این صحبت‌ها فکر کنید.

نشست خبری ابراهیم اشکش: ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری بعد از دیدار با آلومینیوم اراک گفت:
امروز با توجه به شرایطی که در زمین اتفاق افتاد فوتبال به سمت دیگری رفت. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. دقیقه ۱۸ بازی فوروارد آلومینیوم قبل از اینکه توپ به او برسد و منجر به خطای بازیکن ما شود تیم ما در موقعیت صد در صد آفساید بود و داور به راحتی از یک پنالتی برای ما گذشت و داور خیلی راحت کارت هایش را مصرف کرد. در کل نمی خواهیم توجیه کنیم. مساوی در بازی امروز خداحافظی با لیگ برتر بود و من نمی توانم خودم را بی تقصیر بدانم و کسان دیگری را متهم کنم و به تعداد بازی هایی که ما مسئولیت داشتیم و هرکس که هر تعداد بازی بوده در این سقوط سهم دارد. انشاالله خیلی زود نفت مسجد قوی به لیگ برتر برگردد و این اتفاق مطمئنا خواهد افتاد. مسجد سلیمان در این فوتبال هست، بوده و خواهد بود.
وی ادامه داد:
به بچه هایم خسته نباشید می گویم. قبل از بازی به آن ها گفتم در چند بازی اخیر با تمام وجود بازی کردید و هر نتیجه امروز رقم بخورد نمی خواهم بگویم کم گذاشتید. این بچه ها خیلی زحمت کشیدند و اگر داوری ها کمی مهربان تر بودند فرق می کرد. نمی خواهم بگویم چرا برای تیم هم استانی ما پنالتی ها گرفته می شود و برای ما نمی شود، صنعت نفت هم محبوب من است. من برای آقای افشاریان احترام زیادی قائلم ولی در بازی با فولاد دو پنالتی مسلم ما گرفته نشد . در بازی امروز ۸۰ دقیقه ده نفره بازی کردیم  و یک پنالتی هم گرفته نشد. در این فصل با ما نامهربان بودند. بچه های جوان داشتند بابت سقوط گریه می کردند اما فوتبال همین است امیدوارم با تصمیمات درست این تیم خیلی زود به لیگ برتر برگردد چون حق مسجد سلیمان در این فوتبال زیاد است. ناراحتی خودم را بابت سقوط این تیم اعلام می کنم.
اشکش افزود:
ما نباید ناآگاهانه صحبت کنیم. ۶۵ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و همه جور امکانات فراهم بوده. طبق سلایق مربیان اردو های یک یا دو ماهه در تهران برگزار شده باشگاه و مسئولین شهر همه حمایت کردند و ما نباید اتفاقات فوتبالی را به جاهای دیگر ربط بدهیم. یکسری قطع و وصلی هایی شد که نباید می شد. ای کاش آن اتفاقات نمی افتاد و الان صحبت های دیگری می کردیم ولی اتفاقات فوتبالی است. مسجد سلیمان قبلا هم. سقوط کرده و برگشته بود امیدوارم سال بعد قهرمان لیگ یک شود و برگردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...