آلگری: با وجود کسر امتیاز از یوونتوس جدا نمی شوم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد با وجود کسر 15 امتیاز از این تیم، او قصد جدایی ندارد.
کدخبر (129735) | 01 بهمن 1401 | ساعت 19:11
0 102
آلگری: با وجود کسر امتیاز از یوونتوس جدا نمی شوم
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد با وجود کسر 15 امتیاز از این تیم، او قصد جدایی ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، شب گذشته بود که به دلیل تخلفات مالی، فدراسیون فوتبال ایتالیا 15 امتیاز از یوونتوس کسر کرد. بر اساس حکمی که دیشب علیه یوونتوس صادر شد، این تیم با کسر 15 امتیاز به رتبه دهم جدول سری آ سقوط کرد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، اما امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آتالانتا گفت در این شرایط دشوار قصد ترک تیمش را ندارد و به هدایت بیانکونری ادامه خواهد داد. او در ادامه افزود:

من سرمربی یووه هستم و سرمربی این تیم خواهم ماند. آدم‌های درست باید در روزهای دشوار درستی‌شان را ثابت کنند و مسئولیت‌پذیر باشند. وقتی همه‌چیز روبراه باشد، همه خوب هستند. من نمی‌توانم شدت این حکم و کاهش پانزده امتیازی تیم را تحلیل کنم. ولی تکرار می‌کنم که باشگاه ما به همراه وکلایش قبلا یک بیانیه رسمی صادر کرده‌ است. ما باید سکوت کنیم و از سر و صدای زیادی بپرهیزیم و شرایط جدید را مثل یک چالش ببینیم. حکم نهایی دو ماه دیگر خواهد آمد و اگر تا آن زمان دست روی دست بگذاریم افسوس خواهیم خورد. هر چه پیش بیاید ما باید آن را مثل یک فرصت ببینیم. وقتی این حکم صادر شد، من امتیازهایی که برای صعود به چمپیونزلیگ لازم داریم را محاسبه کردم. اگر اتفاق جدیدی نیفتد برای رسیدن به این هدف نیاز به اتفاقی خارق‌العاده داریم.

با اینکه آلگری تاکید کرد به هدایت یوونتوس ادامه می‌دهد، دیگر مدیران ارشد باشگاه به اندازه او خوش‌اقبال نیستند. با اینکه کل هیات‌مدیره باشگاه در اواخر ماه نوامبر استعفا دادند، ولی حکم دیشب برخی دیگر از اعضای مدیریت باشگاه چه در زمان حال و چه در گذشته را جریمه کرده است

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...