آلگری: مسئولیت شکست های یوونتوس با من است

مکس آلگری سرمربی یوونتوس شایعات درگیری‌ اش با بازیکنان پس از شکست مقابل اینتر را رد کرد.
کدخبر (173304) | 09 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:04
0 107
آلگری: مسئولیت شکست های یوونتوس با من است
مکس آلگری سرمربی یوونتوس شایعات درگیری‌ اش با بازیکنان پس از شکست مقابل اینتر را رد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، یوونتوس پس از شکست برابر اینتر در جام حذفی ایتالیا فردا از هفته 32 سری آ میهمان بولونیاست. یووه پس از بازگشت 15 امتیاز فعلا با 61 امتیاز در رده سوم قرار دارد و در رقابت شدید با لاتزیو، اینتر، میلان و رم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. بازی فردا طبعا اهمیت بالایی دارد.

مکس آلگری سرمربی یوونتوس در نشست خبری این بازی گفت: «پس از شکست برابر ناپولی و اینتر ما از یک دوره منفی به بازی برابر بولونیا رسیده‌ایم و کاری که در حال حاضر باید انجام دهیم این است که سکوت کنیم و فقط به تمرین و تلاش ادامه دهیم. صحبت کردن فایده چندانی ندارد. فردا با بولونیا این امکان را داریم که مسیر را عوض کنیم. الان مقطع سخت واقعی است، نه زمانی که آن‌ها 15 امتیاز را از ما گرفتند.»

مربی یووه ادامه داد: «ما 35 روز حساس و کلیدی را پیش رو داریم که مهمترین مقطع فصل است. ما باید یک دیوار سخت و نفوذناپذیر در هفته‌های آتی باشیم. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، اولین کسی که هدف انتقادات قرار می‌گیرد، مربی است و من این مسئولیت را می‌پذیرم.»

آلگری در مورد شایعات تنش در تونل سن سیرو پس از شکست برابر اینتر و درگیری لفظی او با بازیکنانش در رختکن گفت: «چه کسی گفته چنین اتفاقی افتاده؟ بیایید به بازی فردا فکر کنیم. گفتم که وقتی نتایج خوب به دست نمی‌آید، اولین کسی که در معرض دید قرار می‌گیرد، مربی است. بیش از همه نیز من، اما این برایم سرگرم کننده است. روزی که من در یووه نباشم، شما شخص دیگری را هدف قرار می‌دهید. در مورد شایعات این روزها باید بگویم که هیچ برخوردی با بازیکنان در رختکن صورت نگرفت. این دروغ است. وقتی تیمی مانند یوونتوس می‌بازد، گمانه زنی‌های زیادی نیز مطرح می‌شود زیرا مردم خیلی دوست دارند از تخیل خود استفاده کنند.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...