آمار تقابل پرسپولیس و هوادار؛ اینجا همه چیز مساوی است

تیم های پرسپولیس و هوادار دوشنبه هفته جاری برای سومین بار در تاریخ رقابت های خود به مصاف یکدیگر می روند.
کدخبر (64795) | 13 شهریور 1401 | ساعت 12:55
0 246
آمار تقابل پرسپولیس و هوادار؛ اینجا همه چیز مساوی است
تیم های پرسپولیس و هوادار دوشنبه هفته جاری برای سومین بار در تاریخ رقابت های خود به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طبق برنامه بازی های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت ۱۹ روز دوشنبه به مصاف هم می روند. این بازی در ورزشگاه دستگردی و به قضاوت بیژن حیدری برگزار می شود.

پرسپولیس و هوادار در یک نگاه

رتبه در جدول:

پرسپولیس: ۱

هوادار: ۸

بهترین گلزن:

پرسپولیس: میلاد سرلک، یورگن لوکادیا (یک گل)

هوادار: محمدجواد محمدی، امیرحسین پورمحمد (یک گل)

بهترین پاسور:

پرسپولیس: مهدی ترابی، علی نعمتی(یک پاس گل)

هوادار: بابک مرادی(یک پاس گل)

تساوی در آمار

تیم‌های پرسپولیس و هوادار تاکنون دو بار بیشتر با هم در لیگ برتر دیدار نداشته اند که هر دو بازی با تساوی همراه بوده. در مجموع این دیدارها ۴ گل به ثبت رسیده است. 

از  گل هند محمدی تا پنالتی سوخته پرسپولیس

آمار تقابل پرسپولیس و هوادار؛ اینجا همه چیز مساوی است

پرسپولیس و هوادار نخستین بار در هفته نهم لیگ برتر بیست و یکم به مصاف هم رفتند. این بازی که در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد و بسیار هم جنجالی، پر گل و جذاب بود با تساوی دو بر دو به پایان رسید. فرشاد فرجی و سیامک نعمتی برای پرسپولیس و محمد حسینی و محمدجواد محمدی گل های هوادار را زدند. گل دوم هوادار با هند محمدی به ثمر رسید و علی رغم اعتراف این بازیکن به خطا، رضا عنایتی سرمربی وقت حریف مدعی بود بازیکنش جوگیر شده و دروازه بان پرسپولیس گل بخودی زده است! طبق نظر کارشناسان داوری، در این مسابقه یک پنالتی هم باید برای سرخپوشان گرفته می شد که این اشتباهات با اعتراض مسوولین پرسپولیس همراه بود. رقم خوردن همه این اتفاقات در کنار هم، باعث شد اولین جدال دو تیم بدون حاشیه نباشد. 

 وقت کشی شاگردان عنایتی در دستگردی

آمار تقابل پرسپولیس و هوادار؛ اینجا همه چیز مساوی استدر دور برگشت هم این جنجال ها به نوعی ادامه داشت و شاگردان عنایتی حدود ۳۰ دقیقه از وقت های مفید بازی را تلف کردند تا بتوانند در زمین خودی یک امتیاز از پرسپولیس بگیرند و به هدف خود نیز رسیدند و این دیدار با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید! حال دو تیم در شرایطی در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که به نسبت فصل قبل تغییراتی را در کادرفنی و نفرات خود ایجاد کرده اند و باید دید ساکت الهامی که استاد جنگ های روانی محسوب می شود به مانند عنایتی برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس، به ضدفوتبال روی می آورد یا اجازه می دهد بازی روند طبیعی خودش را طی کند؟ از دیگر بازی های جداب هفته پنجم لیگ برتر می توان به دربی اصفهان اشاره کرد. این بازی به میزبانی ذوب آهن در فولادشهر برگزار می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...