آمار مهاجم گران قیمت یونایتدی ها؛ هم تراز با رونالدو!

اعدادی که می‌گویند آنتونی بازیکن جدید و برزیلی منچستریونایتد که با 104 میلیون دلار به این تیم آمد، بهترین مهاجم منچستر است.
کدخبر (63883) | 10 شهریور 1401 | ساعت 08:13
0 173
آمار مهاجم گران قیمت یونایتدی ها؛ هم تراز با رونالدو!
اعدادی که می‌گویند آنتونی بازیکن جدید و برزیلی منچستریونایتد که با 104 میلیون دلار به این تیم آمد، بهترین مهاجم منچستر است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، منچستر بالاخره توانست هدف شماره یک خود برای تقویت خط حمله را از آژاکس به خدمت بگیرد. آنتونی از آژاکس هلند به منچستریونایتد آمد تا دومین بازیکن گران تاریخ این باشگاه لقب بگیرد اما او چگونه با مهاجمان فعلی یونایتد مقایسه می‌شود؟ در طول فصل نقل و انتقالات تابستان چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب این مهاجم بودند اما بالاخره اریک تن‌هاگ که سابقه کار با آنتونی را داشت، توانست او را برای پوشیدن پیراهن یونایتد مجاب کند. حالا گفته می‌شود با حضور آنتونی و دیگر مهاجمان مانند مارسیال، راشفورد و لینگارد، چراغ گلزنی شیاطین سرخ روشن می‌شود. آنتونی فصل گذشته و ابتدای فصل جدید، عملکرد چشمگیری برای آژاکس داشت و پیش از آنکه او با تن‌هاگ به توافق برسد، لیورپول و بایرن مونیخ هم با این مهجم برزیلی که 9 بازی ملی هم دارد، مذاکراتی داشتند. اما آنتونی خودش هم تمایل داشت با تن‌هاگ ادامه همکاری دهد و به همین خاطر این انتقال صورت گرفت. البته نباید فراموش کرد که یونایتد هم با خواسته‌های آژاکس کنار آمد و حاضر شد برای انجام این جابجایی 104 میلیون دلار به تیم هلندی بپردازد. آنتونی منچستریونایتدهواداران منچستر امیدوارند این بازیکن برزیلی بتواند مشکلات گلزنی تیمشان را در چند بازی اخیر برطرف کند و قدرت از دست خط حمله یونایتد کبیر را برگرداند. عملکرد آنتونی و آمار و ارقامی که از وی در طول فصل گذشته بر جای مانده، نشان می‌دهد که این امیدواری بی‌جهت نیست و او می‌تواند عامل تحول در خط حمله منچستر باشد. حضور آنتونی می‌تواند تنوع تاکتیکی قابل قبولی به خط حمله تیم‌ تن‌هاگ بدهد چراکه در این چند بازی با نیمکت‌نشینی رونالدو، عملا مهاجم نوک به معنای کلاسیک خود در ترکیب تیم وجود نداشت و الانگا، مارسیال و راشفورد نتوانستند از پس این نقش بر بیایند. اگر بخواهیم عملکرد فصل گذشته آنتونی را از نظر آماری و به صورت عددی با مهاجمان فعلی منچستر مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که او از چندین جهت نمایش بهتری داشته است. آنتونی منچستریونایتددر گلزنی رونالدو با 18 گل بالاتر از آنتونی قرار می‌گیرد اما مهاجم برزیلی پس از رونالدو، بیش از هر مهاجم دیگر یونایتد گلزنی کرده است. در پاس گل او حرف اول را می‌ند و با دادن 4 پاس گل، شرایط بهتری نسبت به رونالدو، سانچو و راشفورد داشته است. او در هر 210 دقیقه یک گل زده که پس از رونالدو و مارسیال در رده سوم است. همچنین در هر 144.5 دقیقه او یک پاس گل داده تا پس از رونالدو قرار بگیرد. آنتونی در هر 90 دقیقه 1.9 موقعیت گل ایجاد کرده که با جیدون سانچو در یک رده قرار می‌گیرد. این ستاره برزیلی در هر بازی میانگین 59.5 درصد دریبل موفق یا به عبارتی 2.2 دریبل موفق داشته و در کنار سانچو بهترین عملکرد را از این حیث ثبت کرده است. آنتونی در هر 90 دقیقه 53 پاس صحیح داده تا او با 82.3 درصد صحت پاس، بالاتر از مارسیال و پایین‌تر از سانچو باشد. وی همچنین در هر بازی 4.1 شوت به دروازه داشته تا از رونالدو هم در جایگاه بهتری قرار بگیرد. این اعداد و ارقام و حضور آنتونی در 3 مهاجم پرامتیاز در هر بخش، نشان می‌دهد او مجموعا می‌تواند از دیگر رقبای خود کارکرد بهتری برای تیم تن‌هاگ داشته باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...