آنالیز زبان بدن رونالدو؛ تحقیر و تحقیر!

یک کارشناس زبان بدن با تحلیل رفتارهای کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد عنوان کرده که نارضایتی و ناامیدی او در اولدترافورد افزایش یافته است.
کدخبر (75302) | 13 مهر 1401 | ساعت 13:30
0 124
آنالیز زبان بدن رونالدو؛ تحقیر و تحقیر!
یک کارشناس زبان بدن با تحلیل رفتارهای کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد عنوان کرده که نارضایتی و ناامیدی او در اولدترافورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در بیشتر هفته‌های پیش از رسیدن به دربی منچستر، این انتظار وجود داشت که رونالدو مقابل سیتی در ترکیب حضور داشته باشد. اما بازگشت مارکوس راشفورد از مصدومیت و داشتن آمادگی جسمانی مناسب، به این معنی بود که این بازیکن 37 ساله باید روی نیمکت بنشیند و شاهد تماشای شکست 6-3 تیمش مقابل رقیب دیرینه باشد. در این بازی اریک تن‌هاخ تصمیم گرفت به تیمی که قبل از تعطیلات ملی، آرسنال و لیورپول را شکست داده بود، بازهم اعتماد کند، اما آنها دربرابر عملکرد بی‌نظیر ویرانگر مدافع قهرمانی حرفی برای گفتن نداشتند. ارلینگ هالند و فیل فودن هر دو هت‌تریک کردند تا نشان دهند که شیاطین سرخ تا چه حد از رقیب همشهری خود که زمانی آنها را "همسایه های پر سر و صدا" توصیف می کردند، عقب هستند. کریستیانو رونالدو در دربی منچستر با پایان نیمه اول، بیشتر توجهات به سمت رونالدویی چرخید که به طور فزاینده‌ای ناامید شده بود. او همانطور که از نتیجه به دست آمده در همان نیمه اول شوکه شده بود، به بازی نگاه می‌کرد. دوربین‌های تلویزیونی دائما این مهاجم سرخورده را نشان می‌دهد که بیشتر مواقع دستانش را کنار سرش نگه داشته و دیداری را نگاه می‌کرد که از کنترل هم‌تیمی‌هایش خارج شده بود. به گفته دارن استانتون، کارشناس برجسته زبان بدن، این واکنش‌هایی که از سوی این بازیکن بروز پیدا می‌کرد معنایی جز تحقیر و اهانت نداشت. او دقیقاً به آنچه در ذهن رونالدو در دربی منچستر می گذشت، اشاره کرده است. "حالت میکرو واکنش ناگهانی بسیار سریعی است که صورت شخص احساسات درونی را به طور ناخودآگاه بیان می‌کند و احساسات درونی واقعی فرد را نشان می‌دهد و فقط برای کمتر از یک ثانیه قابل مشاهده است. اگر بدانید در این حالت چه چیزی را باید جستجو کنید، این حالت  قابل مشاهده است". کریستیانو رونالدو در دربی منچستر "همانطور که به فیلم رونالدو نگاه می‌کنیم، او لبخندی یک طرفه می‌زند به طوری که سمت چپ صورت و گونه‌هایش چروک می‌شود. این احساس تحقیر است، بنابراین او چیزی جز تحقیر، عصبانیت، ناامیدی و بی‌حوصلگی نسبت به اتفاقاتی که در زمین می‌افتد، ندارد. چون او روی نیمکت است، واضح است که از بازی نکردن خود ناراضی است و احساس ناامیدی زیادی می‌کند". در حالی که سیتی در نیمه اول با 4 گل از یونایتد پیش افتاده بود، رونالدو در کنار کاسمیرو ستاره سابق رئال مادرید نشسته بود و با دستانش سرش را از روی ناامیدی گرفته بود. استانتون افزود: "گرفتن سر میان دستان نشانه‌ای کلاسیک از ناامیدی است. همچنین این یک حرکت اطمینان بخشی به خود است که نشان دهنده افزایش سطح ناامیدی و بی صبری بوده که درون او در حال افزایش است. فکر می‌کنم رونالدو در این فکر است که چرا در این لحظات حساس روی نیمکت است. رونالدو خوشحال نیست و احتمالا در بازی‌های آینده این حس را بازهم تجربه کند". کریستیانو رونالدو در دربی منچستر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...