مگر فقط مرادمند و یزدانی در فوتبال ایران به سربازی می روند؟

بهزاد داداش زاده گفت: از برخی پیشکسوتان خواهش می‌کنم بچه‌ بازی را کنار بگذارند.
کدخبر (26940) | 05 اسفند 1400 | ساعت 10:55
0 87
مگر فقط مرادمند و یزدانی در فوتبال ایران به سربازی می روند؟
بهزاد داداش زاده گفت: از برخی پیشکسوتان خواهش می‌کنم بچه‌ بازی را کنار بگذارند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس؛ بهزاد داداش‌زاده درباره تساوی یک بر یک دیدار گل‌گهر و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: اتفاقات داوری در این مسابقه دخیل بود. داور می‌توانست گل پرسپولیس را مردود کند و البته یک پنالتی هم برای این تیم بگیرد. فوتبال بدی ندیدیم و هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. گل‌گهر، تیم قدرتمندی است که امسال هم شروع خوبی در لیگ داشت. جایگاه این تیم ششم جدول نیست. با وجود بی‌مهری‌ها و ظلمی که به گل‌گهر شد، زود و خوب خودش را به شرایط آرمانی بازگرداند و روز گذشته هم بازی خوبی برابر پرسپولیس انجام داد. گل‌گهر قبل از این مسابقه، در سه بازی نیم فصل دوم هفت امتیاز کسب کرده و وضعیت ایده‌آلی داشت.

وی افزود: هرچند از حالا مشخص شدن تکلیف قهرمانی زود است اما پرسپولیس با سبک بازی و نتیجه‌ای که مقابل گل‌گهر گرفت، هوادارانش را نگران کرد. آنها می‌دانند امسال برای این تیم سال خوبی نیست و برخی پرسپولیس را وارد بحران کرده‌اند. می‌خواهند از هر راهی می‌شود به تیم آسیب بزنند که تا حد بسیار زیادی هم موفق شدند اما نتیجه دربی خیلی مسائل را برای این فصل مشخص خواهد کرد. برد پرسپولیس در دربی می‌تواند این تیم را به مسیر قهرمانی بازگرداند اما حتی مساوی هم به ضرر خودش و به سود رقیب دیرینه است.

هافبک اسبق پرسپولیس درمورد عملکرد حامد لک در بازی با گل‌گهر که با انتقاد هواداران این تیم همراه شده است، گفت: این انتقادات طبیعی و به حق است و باید لک با پذیرفتن این موضوع، مشکلش را حل کند. خودش می‌داند چه اشتباهاتی داشته و نباید چنین گلی از گل‌گهر می‌خورد. لک خروج خیلی بدی داشت. نحوه خروج از دروازه را اکنون در مدرسه فوتبال‌هایی مثل مدرسه فوتبال خودم آموزش می‌دهند و دروازه‌بان تیم بزرگ پرسپولیس نباید چنین اشتباهی کند. او دوست نداشت این گل را بخورد اما صد در صد مقصر بود.

داداش‌زاده درمورد بحث سربازی دو بازیکن استقلال و حواشی که نسبت به وضعیت کارت معافیت وحید امیری ایجاد شده است، توضیح داد: از برخی پیشکسوتان خواهش می‌کنم بچه‌ بازی را کنار بگذارند. یکی از پیشکسوتان نامدار استقلال که مربی خودمان هم بوده و اگر اتفاقاتی که در زمان خودش رقم خورد را بگویم باید کاسه‌اش را جمع کند و برود، مطالبی را عنوان کرده که به هیچ وجه درست نیست. طبق قانون باید عمل کرد و هرکسی مشمول است باید به خدمت سربازی برود و بازیکنی هم که سرباز نیست، نباید به خدمت برود. این موضوع تصمیم شخصی نیست بلکه تصمیم نظام وظیفه است.

وی اضافه کرد: روند فوتبالی خودم با سربازی رفتن تغییر کرد. به عنوان سرباز نیروی مقاومت مامور به باشگاه پرسپولیس بودم اما 10 روز مانده به اتمام سربازی‌ام، تیم پیام مشهد مرا به زور جذب کرد. در آن زمان بازیکن ملی پوش و افتخارآفرین بودم و گل‌های حساسی برای تیم ملی و پرسپولیس به ثمر رساندم اما به این امر که برای همه جوانان وظیفه است، تمکین کردم. مسئولان مملکت و نظام وظیفه صلاح موضوع را در نظر می‌گیرند. سربازی هم بحثی شده تا حواس مردم از پول‌هایی که برخی آقایان پشت پرده در فوتبال جا به جا می‌کنند، به بیراهه برود.

بازیکن اسبق پرسپولیس عنوان کرد: هرچند سربازی یک تا دو سال زندگی بازیکنان را تغییر می‌دهد اما آیا فقط مرادمند و یزدانی در فوتبال ایران به سربازی رفته و می‌خواهند بروند؟ مجیدی هر بازی ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...