آیا قلعه نویی زهر خود را به استقلال می ریزد و به تیم ملی می رود ؟

مذاکرات فدراسیون فوتبال با امیر قلعه نویی در حالی انجام شده که این مربی امروز یکی از مهمترین دیدارهای تیمش را پیش رو دارد.
کدخبر (151549) | 15 اسفند 1401 | ساعت 10:23
0 53
آیا قلعه نویی زهر خود را به استقلال می ریزد و به تیم ملی می رود ؟
مذاکرات فدراسیون فوتبال با امیر قلعه نویی در حالی انجام شده که این مربی امروز یکی از مهمترین دیدارهای تیمش را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، چند روز قبل بود که مهدی تاج از شانس بالای گزینه های خراجی برای قرار گرفتن روی نیمکت تیم ملی صحبت می کرد اما دقیقا دو روز بعد از همان صحبت ها، وی در نشستی که با جمعی از افراد رسانه‌ای داشت، به صورت خصوصی اعلام کرد که اگر در مذاکرات با خارجی ها به بن بست برسد سراغ گزینه داخلی می رود.

کنار رفتن گزینه های داخلی با اعلام انصراف‌شان این ذهنیت را ایجاد کرده بود که شانس دو نفر بیشتر از بقیه است همان دو نفری که سکوت کرده بودند. اولی فرهاد مجیدی و دومی جواد نکونام. مجیدی به دلیل تجربه اندک و همچنین عدم تمایل خودش به جدایی از باشگاه اماراتی تا حدودی از چرخه خارج شده و دومی به دلیل اقدام عجیبش مبنی بر ترک اردوی فولاد قبل از بازی با الهلال عربستان مورد غضب فدراسیون نشینان قرار گرفت. جالب آنکه برخی گزینه ها مثل تارتار و مطهری که انصراف خود را اعلام کرده بودند از اول هم تماسی از سوی فدراسیون مبنی بر ارائه برنامه نداشتند.

با آنکه امیر قلعه نویی اولین انصرافی بود اما آن انصراف به نوعی تاکتیکی بود و وی احساس کرده بود فدراسیون می‌خواهد با نامش بازی کند و در نهایت یک خارجی را روی شیروانی داغ تیم ملی قرار دهد.

آیا قلعه نویی زهر خود را به استقلال می ریزد و به تیم ملی می رود ؟

پس از مذاکرات نافرجام فدراسیون نشینان با گزینه های خارجی، چرخشی ناگهانی به سوی گزینه قلعه نویی صورت گرفت و این مربی مذاکرات جدی خود را با آنها انجام داد و شاید دیدار امروز استقلال و گل گهر آخرین حضور او روی نیمکت تیم سیرجانی باشد.

البته این موضوع فعلا نهایی نشده و فدراسیون فوتبال نمی خواهد ابعاد آن را رسانه ای کند و قلعه نویی نیز دوست ندارد قبل از بازی حساس تیمش با استقلال بازیکنان گل گهر تحت تاثیر چنین موضوعی قرار بگیرند.

آنچه از منابع موثق و نزدیک به فدراسیون به دست مان رسیده حاکی از توافق طرفین تا این لحظه است. حال باید دید امیر قلعه نویی در دیدار امروز موفق می شود زهر خودش را به استقلال بریزد و با متوقف کردن این تیم در مسیر قهرمانی مسیر نیمکت تیم ملی را طی کند؟

از آنجایی که در فوتبال ایران اتفاقات در آخرین لحظات شکل و شمایل متفاوتی به خود می گیرد، باید منتظر ماند و دید مذاکرات جدی روزهای گذشته به خبری با این مضمون که؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد ختم می شود یا در نهایت سورپرایز دیگری را از فدراسیون خواهیم دید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...