آینده بیلینگهام و مارتینز زیر سایه امباپه

آینده باشگاهی کیلیان امباپه می‌تواند مستقیماً روی آینده انزو فرناندز و جود بلینگهام تأثیر بگذارد زیرا رئال مادرید همچنان به شدت پیگیر خرید فوق ستاره فرانسوی است.
کدخبر (119055) | 07 دی 1401 | ساعت 12:26
0 146
آینده بیلینگهام و مارتینز زیر سایه امباپه
آینده باشگاهی کیلیان امباپه می‌تواند مستقیماً روی آینده انزو فرناندز و جود بلینگهام تأثیر بگذارد زیرا رئال مادرید همچنان به شدت پیگیر خرید فوق ستاره فرانسوی است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، غول‌های اسپانیایی مدت‌ها به دنبال آوردن کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو بوده‌اند، اما زمانی که این بازیکن 24 ساله قرارداد جدیدی را با پاری‌سن‌ژرمن در اوایل سال جاری میلادی امضا کرد، به نظر می‌رسید که تمام امیدها برای تبدیل شدن این مهاجم به یک بازیکن رئال مادرید در آینده نزدیک از دست رفت. با وجود سپری کردن روزهای هیجان انگیز در جام جهانی 2022 با لوبلوز، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید ظاهراً از امضای قرارداد نهایی با امباپه همچنان ناامید است. تنها مشکل این است که هزینه نجومی جذب ستاره پاری‌سن‌ژرمن به شدت توانایی مادرید را برای هزینه در سایر زمینه‌ها کاهش می‌دهد. بر اساس گزارش اسپورت، با در نظر گرفتن دستمزد پاری‌سن‌ژرمن و مبلغ قراردادی که بازیکن به جیب می‌زند، رقم 300 میلیون یورو به عنوان مبلغ مورد نیاز برای جذب امباپه اعلام شده است. این بدون در نظر گرفتن دستمزدهای هنگفتی است که یک استعداد در حد او از باشگاهی مانند رئال مادرید طلب می‌کند. در نتیجه، شانس کمی وجود دارد که قهرمانان فعلی لالیگا بتوانند انزو فرناندز، ستاره قهرمان جام جهانی و جود بلینگهام انگلیسی را آنطور که در گذشته امیدوار بودند، به خدمت بگیرند. فرناندز به عنوان یکی از امیدوارکننده‌ترین هافبک‌هایی که در حال حاضر در اروپا فعالیت می‌کند، پس از یک دوره فوق‌العاده در جام جهانی که باعث شد این بازیکن 21 ساله به عنوان بهترین بازیکن جوان مسابقات شناخته شود، موضوع داغ فصل نقل و انتقالات بوده است. بلینگهام مدتی است که یکی از پر تقاضاترین استعدادهای فوتبال اروپا بوده و این بازیکن 19 ساله در جام‌جهانی توانست بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا را به چالش بکشد. تیم کارلو آنچلوتی علاقه مند به جذب او بوده اما آنها تنها نیستند و لیورپول نیز به هر دو بازیکن علاقه دارد. تصور می‌شود که قرمزها به دنبال انتقال بلینگهام هستند، اما در صورتی که نتوانند دورتموند را راضی کنند، فرناندز را جایگزین ایده‌آل او می‌دانند. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که رئال مادرید در رقابت برای جذب بلینگهام از لیورپول جلوتر است، اگرچه مشخص نیست که آیا این گزارش‌ها در هزینه انتقال امباپه تاثیرگذار است یا خیر. آینده فرناندز و بلینگهام ظاهراً به امباپه و تصمیم او در مورد اینکه آیا او می‌خواهد در نهایت به برنابئو سفر کند و بازیکن رئال مادرید شود، بستگی دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...