ابراهیمی: درویش باید شرایط برگشتن نوراللهی را فراهم کند/ تغییرات مکرر مدیریت به فوتبال ما آسیب زده

مربی سابق سرخپوشان گفت: برگشتن بیرانوند خبر بسیار خوبی است و حضور او می‌تواند ثبات را به دروازه پرسپولیس برگرداند. از طرفی شنیده‌ام نوراللهی از تیمش جدا شده و اگر خبر درست باشد، به نظرم درویش باید شرایط بازگشتش را فراهم کند.
کدخبر (41837) | 10 خرداد 1401 | ساعت 16:05
0 87
ابراهیمی: درویش باید شرایط برگشتن نوراللهی را فراهم کند/ تغییرات مکرر مدیریت به فوتبال ما آسیب زده
مربی سابق سرخپوشان گفت: برگشتن بیرانوند خبر بسیار خوبی است و حضور او می‌تواند ثبات را به دروازه پرسپولیس برگرداند. از طرفی شنیده‌ام نوراللهی از تیمش جدا شده و اگر خبر درست باشد، به نظرم درویش باید شرایط بازگشتش را فراهم کند.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز درباره عملکرد پرسپولیس در پایان لیگ بیست و یکم اظهار داشت: پرسپولیس امسال قهرمانی را از دست داد اما نباید کادرفنی را مقصر دانست، به هر حال تیم از قبل شروع فصل با مشکلات زیادی مواجه بود و تعداد زیادی از بازیکنان تاثیرگذاری را از دست داده بود. 

وی افزود: جدا شدن مهره‌هایی مثل کنعانی‌زادگان و نوراللهی روی کیفیت خط دفاعی و هافبک تیم تاثیر زیادی داشت و پیدا کردن جانشین مناسب برای این بازیکنان کار بسیار دشواری است. پرسپولیس امسال در نقل و انتقالات ضعیف کار کرد و نتوانست جانشین مناسبی براي ستاره‌های جدا شده‌اش پیدا کند، به ویژه در خط دفاع بازیکنان تاجیکستانی کیفیت خوبی از خودشان نشان ندادند. از طرف دیگر باید پذیرفت که لیگ ما از بازیکن با کیفیت خالی شده و اکثر بازیکنان خوب یا در اروپا هستند و یا دررتیم‌های حوزه خلیج فارس بازی می‌کنند. 

مربی سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: پرسپولیس می‌توانست قهرمان شود اما با در نظر گرفتن همه شرایط کسب نایب قهرمانی هم عملکرد خوبی به شمار می‌آید. به هر حال پرسپولیس ۵ سال قهرمان لیگ بوده و قرار نیست که هر سال قهرمان شود. 

ابراهیمی با اشاره به خبرهای نقل و انتقالاتی اطراف پرسپولیس گفت: به نظرم مدیریت پرسپولیس باید اول قرارداد بازیکنان موثر تیم را تمدید کند و در ادامه با گرفتن بازیکنان با کیفیت تیم را تقویت کنند. برگشتن بیرانوند خبر بسیار خوبی است و حضور او می‌تواند ثبات را به دروازه پرسپولیس برگرداند. از طرفی شنیده‌ام نوراللهی از تیمش جدا شده و اگر خبر درست باشد، به نظرم درویش باید شرایط بازگشتش را فراهم کند.

وی افزود: پرسپولیس امسال بازیساز نداشت و این مسئله خیلی تیم را اذیت کرد و به نظرم باید یک هافبک بازیساز مناسب به تیم اضافه شود.

مربی سابق نیم ملی با اشاره به وضعیت نابسامان فدراسیون و نامشخص بودن بازی‌های تدارکاتی تیم ملی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما به راحتی داریم زمان مناسب برای تقویت تیم ملی را از دست می‌دهیم و هنوز نتوانسته‌ایم بازی مناسبی برای تیم تدارک ببینیم، مخصوصا که ما تنها دوماه دیگر تا شروع فصل آینده در پیش داریم و شرایط مسابقات به شکلی پیش رفته که برنامه‌ریزی برای اردوهای تیم ملی بسیار سخت است. ما باید در زمان باقی مانده با تیم‌هایی مسابقه دهیم که از نظر شکل فوتبالی به رقبایمان شباهت داشته باشند به طور مثال فوتبال ایرلند به انگلیس شباهت دارد و می‌تواند رقیب مناسبی برای تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه ما در سطح مدیریت ثبات لازم را نداریم و تغییرات مکرر مدیریت به فوتبال ما آسیب جدی رسانده، شرایط فعلی فدراسیون هم جدا از روند کلی فوتبال‌مان نیست و فدراسیون وضعیت نابسامانی دارد. در حالی که فوتبال به مدیرانی نیاز دارد که ثبات بالایی داشته باشند تا بتوانند برنامه‌‌ریزی کلان داشته باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...