اتفاقات باورنکردنی در خوابگاه دختران؛ پای خواهران منصوریان، شمشیر و بیل وسط آمد + ویدئو

فدراسیون ووشو ایران از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران به دلیل تسویه حساب شخصی خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.
کدخبر (198312) 02 تیر 1402 | ساعت 08:30
0 131
فدراسیون ووشو ایران از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران به دلیل تسویه حساب شخصی خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.

به گزارش سرخ نیوز، ساعاتی پیش فدراسیون ووشو اعلام کرد که امروز فردی به نام احسان ده‌پهلوان همراه با خانواده اش به ساختمان فدراسیون ووشو و خوابگاه تیم ملی زنان حمله کرده است. البته این شخص سال گذشته هم در جریان مسابقات رسمی در پی درگیری شدید و کتک کاری با خواهران منصوریان خبرساز شده بود. امروز هم او همراه همسر و فرزندانش با پرتاب سنگ به سمت خوابگاه دختران فدراسیون ووشو که ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان در آن حضور داشتند، با فحاشی و الفاظ رکیک، ضمن شکستن شیشه‌های خوابگاه دختران، باعث آسیب‌دیدگی شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان می‌شود.

تصاوير باورنكردنى؛ حمله به خوابگاه تيم ملى ووشو زنان!

این در حالی است که او شب گذشته در صفحه اینستاگرامش گفته بوده که روز پنجشنبه برای تسویه حساب شخصی با فدراسیون ووشو، به محل این فدراسیون می‌رود. در همین خصوص حالا شهربانو منصوریان سرپرست تیم ملی ووشوی باونوان با انتشار فیلم روز حادثه از وزیر کشور درخواست امنیت داشته است. همچنین او در این رابطه نوشت:
این اتفاق در اردوهای تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران اتفاق افتاد. آقای وزیر ورزش حراست مجموعه آزادی امنیت ما کجاست ما داریم تلاش میکنیم برای مدال آوری برای ایران ولی برای جونمون هیچ تضمینی نداریم توقع ما قهرمانان در ازای خدمت به پرچم کشورمان حمایت شما مسئولین از ما هست.

درگیری عجیب در فدراسیون ووشو / حمله به خوابگاه تیم ملی دختران!

احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود. پدر این ورزشکار گفت:
ما صبح امروز (پنجشنبه) به فدراسیون ووشو مراجعه کردیم تا بگوییم اصل داستان از چه برقرار بوده است اما متاسفانه کارمندان فدراسیون با بیل به سر همسر من ضربه زدند به طوری که برای دقایقی همسر بنده دچار بیهوشی شد. اگر امیر اوجاقی نبود ممکن بود کار به جاهای باریک کشیده شود و با دخالت او ماجرا بیشتر نشد. البته در این میان خواهران منصوریان که در فدراسیون بودند به من و خانواده‌ام انواع اقسام بی احترامی‌ها را نثار کردند و با شمشیر تالو به ما حمله کردند. حتی من از آنها درخواست کردم پول من را که مبلغش ۵۰۰ میلیون تومان بود برگردانند. حتی چت و ویس و شماره حساب‌هایی هم که برای آنها پول واریز کردم موجود است. الان در راه رفتن به شهرستان نهاوند هستم تا در همانجا از طریق مراجع قانونی پیگیر شکایتم شوم. متاسفانه در این درگیری گردنبند همسرم گم شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...