احتمال بازگشت راندا روزی به UFC؛ در انتظار دیدن دوباره اسطوره بر روی رینگ هشت ضلعی

جان آنیک، گزارشگر یو اف سی اعلام کرده است که راندا روزی ممکن است بخواهد دوباره کارنامه حرفه‌ای خود در MMA را از سر بگیرد.
کدخبر (200568) | 07 تیر 1402 | ساعت 14:29
0 185
احتمال بازگشت راندا روزی به UFC؛ در انتظار دیدن دوباره اسطوره بر روی رینگ هشت ضلعی
جان آنیک، گزارشگر یو اف سی اعلام کرده است که راندا روزی ممکن است بخواهد دوباره کارنامه حرفه‌ای خود در MMA را از سر بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، راندا روزی در سال 2016 و پس از تحمل دو شکست متوالی برابر هولی هالم و آماندا نونز از رقابت در UFC خداحافظی کرد. روزی از آن پس کار خود را در کشتی کج ادامه داد و حتی توانست به‌عنوان قهرمانی WWE نیز دست یابد. اما طرفداران ام ام ای همچنان منتظرند تا دوباره روزی را برروی رینگ هشت‌ضلعی ببینند. این قهرمان سابق دسته خروس وزن یو اف سی یکی از اسطوره‌های این مسابقات به‌شمار می‌رود. روزی که هر ده مبارزه ابتدایی خود در UFC را با ناک اوت حریفان به پایان برده بود، اخیراً ادعا کرده بود که برای مبارزه با جینا کارانو به دنیای MMA باز خواهد گشت. دیگر اسطوره یو اف سی یعنی آماندا نونز همین ماه گذشته و در جریان UFC 289 از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرد. حالا رئیس یو اف سی یعنی دانا وایت که با کمبود ستارگان زن روبرو شده است امیدوار است تا بتواند دوباره راندا روزی را به روی رینگ باز گرداند. این گزینه با توجه به ادغام اخیر دو سازمان UFC و WWE در یکدیگر چندان هم غیر محتمل به‌نظر نمی‌رسد. احتمال بازگشت راندا روزی به UFC؛ در انتظار دیدن دوباره اسطوره بر روی رینگ هشت ضلعی

جان آنیک: راندا روزی نباید بر سر کسب کمربند مبارزه کند

به‌دنبال اعلام بازنشستگی آماندا نونز در UFC 289 گزارشگر مشهور این مسابقات، یعنی جان آنیک، اعلام کرده است که حالا بهترین فرصت برای راندا روزی است تا دوباره به این رقابت‌ها بازگردد. احتمال بازگشت راندا روزی به UFC؛ در انتظار دیدن دوباره اسطوره بر روی رینگ هشت ضلعی آنیک در مصاحبه با MMA Fighting گفته است:
ما همه روحیه‌ی رقابت‌جویی راندا روزی را می‌شناسیم. به‌نظرم حالا بهترین وقت ممکن برای بازگشت او به یو اف سی است. البته که او سال‌هاست در ام ام ای مبارزه‌ای نداشته است و نمی‌توان گفت که بدون شک در برابر امثال راکوئل پنینگتون یا جولیانا پنا پیروز خواهد شد. اما او راندا روزی است و مردم بی‌صبرانه منتظر تماشای دوباره مبارزه او برروی رینگ هستند.
با وجود اینکه راندا روزی یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ MMA است، اما جان آنیک می‌گوید که او به‌محض بازگشت نباید بر سر کسب کمربند مبارزه کند:
به‌نظرم این با اصول شایسته‌سالاری مغایر است و اجحافی در حق سایر مدعیان دسته خروس وزن است. به‌نظرم اتفاقی که در خصوص هنری سجودو افتاد نیز اصلاً درست نبود. او بعد از چند سال غیبت دوباره در مسابقات ظاهر شد و یک‌راست فرصت این را پیدا کرد که بر سر کسب کمربند مبارزه کند. در طی سال‌های غیبت راندا روزی، مبارزانی بوده‌اند که با اشک و خون توانسته‌اند پس از مدت‌ها تلاش به مدعیان کسب کمربند بدل شوند. در حال حاضر، چهار یا پنج مدعی جدی در این دسته وزنی وجود دارد و متأسفانه باید بگویم که راندا روزی جزو آن‌ها محسوب نمی‌شود؛ هرچند می‌تواند به‌سرعت راه خود را به جمع آن‌ها باز کند.
جدیدترین اخبار ورزش MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...