احمد نوراللهی - پرسپولیس؛ این داستان ادامه خواهد داشت!

احمد نوراللهی را تحت هر شرایطی باید گزینه نقل و انتقالاتی بدانیم، حتی اگر در پست وی به تعداد کافی هم بازیکن داشته باشیم.
کدخبر (48058) | 15 تیر 1401 | ساعت 18:19
0 89
احمد نوراللهی - پرسپولیس؛ این داستان ادامه خواهد داشت!
احمد نوراللهی را تحت هر شرایطی باید گزینه نقل و انتقالاتی بدانیم، حتی اگر در پست وی به تعداد کافی هم بازیکن داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سرخ‌نیوز، حدود یک سال از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس گذشته و گل‌محمدی هنوز به دنبال بازیکنی است که بتواند جای خالی شماره 8 سابق را پر کند. رضا اسدی آن طور که باید نتوانست جای خالی نوراللهی را پر کند و حال پرسپولیس در شرایطی برای فصل جدید آماده می‌شود که تنها کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و یک بازیکن از لیگ یک نیز به طور تستی در تمرینات حضور یافته است. تمدید با رضا اسدی گزینه اول گل‌محمدی نبود چرا که وی تا چند روز پیش نظر قطعی در رابطه با تمدید با این بازیکن نداده بود. پرسپولیس از ابتدا به دنبال جذب نوراللهی بود و نیم‌نگاهی به جذب عزت‌اللهی داشت. پس از منتفی شدن هر دو گزینه، سرخ‌ها سراغ مهدی حسینی از مس رفسنجان رفتند که جواب منفی این باشگاه، حضور وی در پرسپولیس نیز منتفی شد تا یحیی درخواست تمدید قرارداد اسدی را بدهد، تمدید قراردادی که هنوز به سرانجام نرسیده است. اما نوراللهی؛ احمد نور را تحت هر شرایطی باید گزینه نقل و انتقالاتی بدانیم، حتی اگر در پست وی به تعداد کافی هم بازیکن داشته باشیم باز هم در صورتی که این بازیکن در دسترس باشد قطعا در لیست خرید پرسپولیس قرار خواهد داشت. با این حال این بازیکن در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه اماراتی است و در تست پزشکی پیش فصل این تیم حضور یافته است. ژاردیم سرمربی مشهور شباب الاهلی هنوز نظر قطعی درباره نوراللهی نداده و ممکن است اعلام نظر نهایی وی چند هفته دیگر طول بکشد، چرا که از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال امارات تنها یک هفته گذشته و تا پایان این بازه، هزار و یک اتفاق پیش بینی نشده ممکن است رخ دهد. از سوی دیگر پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران نیز تا اوایل شهریور باز است و به نظر می‌رسد حتی اگر یک درصد امید به جذب نوراللهی در هفته‌های آتی وجود داشته باشد پرسپولیس یک جای خالی برای این بازیکن رزرو خواهد کرد. اتفاقی که با توجه به وضعیت لیست بازیکنان پرسپولیس، چندان هم کار سختی نیست!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...