اختصاصی/ ردپای ثروتمند سایه‌نشین در نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس؛ اینبار کنعا‌نی‌ زادگان و بقیه ...

باشگاه پرسپولیس هچون فصل قبل برای خرید ستاره‌ های مدنظر خود چشم به جیب یک فرد خارج نشین دوخته است!
کدخبر (199750) | 05 تیر 1402 | ساعت 12:40
0 174
اختصاصی/ ردپای ثروتمند سایه‌نشین در نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس؛ اینبار کنعا‌نی‌ زادگان و بقیه ...
باشگاه پرسپولیس هچون فصل قبل برای خرید ستاره‌ های مدنظر خود چشم به جیب یک فرد خارج نشین دوخته است!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به عجیب ترین و مرموزترین شکل ممکن در جریان است. مدافع عنوان قهرمانی چراغ خاموش پیش می رود. این حرکت خزنده آن‌ها از دو سو قابل بررسی است: یا آنها هنوز برای پیشروی در این بازار گران قیمت دست پر و استراتژی مشخصی ندارند و یا آنکه استارت قدرتمندی زده‌اند و نمی‌خواهند با رسانه‌ای شدن سازوکارشان دست خود را رو کنند. البته در این میان، خالی بودن پست معاونت قهرمانی که به محمد محمدی اختصاص داشت و حالا بی صاحب مانده است این را نشان می دهد که درویش به تنهایی قصد خرید در این فصل را دارد. ناگفته نماند که آن‌ها سال قبل با تکیه بر توانمندی‌های محمد محمدی در زمینه مذاکره با گزینه‌های خود کار را آنطور که می خواستند پیش بردند.

محمد محمدی در رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس امروز درخبری کوتاه خبرگزاری فارس درباره مذاکرات پرسپولیس با کنعانی زادگان، اشاره‌ای گذرا به قول یک هوادار متمول داشت؛ هواداری که به گفته این رسانه قرار است ما به التفاوت پیشنهاد او به پرسپولیس را بپردازد تا کنعانی‌زادگان برای سومین بار به این تیم بپیوندد. محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن سابق پرسپولیس

«میم.ی» چه کسی است؟

درباره هوادار ثروتمند و سایه نشین پرسپولیس با نام «میم.ی» اخبار پراکنده ای به گوش می رسد. فردی که برخی وی را ساکن کانادا و برخی دیگرمحل زندگی اش یکی از کشورهای اطراف خودمان می دانند و حتی عنوان شده است که یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در تعطیلات پس از پایان لیگ میهمان وی بوده است. این فرد که حکم بنزین سبز و اهرم قدرت را برای مدیران باشگاه پرسپولیس دارد به شکل عجیبی از افشای نام خود در رسانه‌ها و همچنین میزان کمک‌هایش به باشگاه پرسپولیس فراری است لذا هر بار هم که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و دیگر اعضای پرپولیس خواسته‌اند به کمک‌های او اشاره کنند با عنوان هوادار تیم از وی یاد کرده‌اند.

یحیی گل محمدی در کنار رضا درویش

زیر میز مذاکره چه خبر است؟

درباره این موضوع که کمک های سنگین و میلیاردی این چهره در اسناد باشگاه به ثبت رسیده است یا خیر هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد اما این موضوع که وی فصل گذشته برای آنکه برخی ستارگان را راضی به عقد قرارداد کند شخصا برای آنها واریزی انجام داد حقیقت دارد. نمونه ای از این کمک ها در ماجرای عقد قرارداد با «سعید صادقی» بود که همین چهره با حضور لحظه آخری خود در صحنه مذاکرات کاری کرد که صادقی «بله» را به سرخپوشان بگوید و پرسپولیس این بازیکن را از دهان شیر بیرون بکشد. وی نزدیک به 4 میلیارد تومان برای جذب این بازیکن هزینه کرد. چند چهره دیگر مثل سروش رفیعی ، میلاد سرلک ، مهدی ترابی و ... از دست و دلبازی های این چهره سود بردند. در ماجرای «علیرضا بیرانوند» نیز وی نقش آفرینی کرد و بر اساس شنیده‌ها یک میلیارد تومان برای او در نظر گرفت. هنوز رقم دقیق کمک‌های وی به بازیکنان در فصل قبل مشخص نیست اما براساس اطلاعاتی که به ما رسیده است در حدود 20 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس برای جذب نفرات مورد نظرشان کمک کرده بود.

سعید صادقی و مهدی ترابی بازیکنان پرسپولیس

... و حالا کنعانی‌زادگان و بقیه

براساس اطلاعاتی که به خبرنگار سرخ نیوز رسیده است، مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هر چند تا این لحظه ابعاد رسانه‌ای به خود نگرفته اما آن‌ها به سبب اقساط عقب افتاده وامی که از یک بانک گرفته بودند و بدهی‌های پراکنده‌شان شرایط مناسبی ندارند و این برای تیمی که می خواهد از قهرمانی خود دفاع کند سمی مهلک خواهد بود. اما در این میان باز هم چشم به کمک فرد نامرئی خارج نشین دوخته‌اند و قرار است در راستای جذب ستاره‌های مورد نظر یحیی گل محمدی همچون سال قبل به مثابه اهرم قدرت عمل کند و آنطور که فارس نوشته است اولین هدف او مدافع ملی پوش کشومان است، محمدحسن کنعانی زادگان.

محمدحسین کنعانی زادگان در کنار یحیی گل محمدی

کمک‌های بومرنگی!

در اینکه یک هوادار به سبب علاقه خود به باشگاه محبوبش کمک کند ایرادی وارد نیست اما آنچه حالا از این کمک‌ها بومرنگی را ساخته و تبعات منفی آن را متوجه مذاکره کنندگان در باشگاه پرسپولیس کرده، این است که طرف‌های مذاکره از گزینه‌های جدید تا بازیکنان تمدیدی با علم به امدادهای آن طرف آبی متوقع شده و انتظار دارند باشگاه با کمک مرد سایه نشین خواسته‌های بعضا نامعقول‌شان را برآورده کند. ناگفته نماند که فصل گذشته نیز پس از درز کردن کمک‌های فرد ثروتمند به برخی بازیکنان، زمزمه‌های اعتراضی برخی بازیکنان که از مواهب وی بی نصیب مانده بودند به گوش رسید اما این ماجرا خیلی زود مدیریت شد تا به تیم آسیبی نرساند.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...