اختصاصی/ گزارشی از پشت پرده یک سرقت بزرگ در استقلال؛ ما باختیم، بد هم باختیم...!

مصاحبه روز گذشته جواد نکونام و طرح یک ادعای عجیب، باشگاه استقلال را وارد یک بحران بزرگ کرده است.
کدخبر (207672) | 23 تیر 1402 | ساعت 11:39
0 125
اختصاصی/ گزارشی از پشت پرده یک سرقت بزرگ در استقلال؛ ما باختیم، بد هم باختیم...!
مصاحبه روز گذشته جواد نکونام و طرح یک ادعای عجیب، باشگاه استقلال را وارد یک بحران بزرگ کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال روز گذشته طی یک مصاحبه طوفانی باشگاه استقلال را لرزاند تا علی خطیر در همین اولین روزهای عمر مدیریتی اش در این باشگاه دچار هجمه ای باورنکردنی شود.نکونام که قلیان احساساتش از بابت عدم جذب نفرات مورد نظرش سبب چنین مصاحبه تندی شده بود ، دقیقا چند ساعت پس از جلسه ای که به همراه خطیر با حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی داشت اینگونه به مدیران استقلال تاخت تا بسیاری، پشت پرده های این گفت و گو را در همان نشست جویا شوند. استقلال که تا اینجای کار یکی از منفعل ترین باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات بوده است، با مصاحبه روز گذشته جواد نکونام با چالشی بزرگ روبرو شده است و مدیران این باشگاه مقابل هوادارانی قرار گفته اند که یکپارچه پشت سرمربی جوان خود ایستاده اند.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال

جواد از روی دست فرهاد نگاه کرد!

جواد نکونام که با سر و صدای زیادی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را گرفته بود از همان اولین روزهای پس از عقد قرارداد با استقلالی ها، علیه مدیران این مجموعه گارد داشت. وی که می داند برای دوام آوردن در این پست باید دست بالا را داشته باشد، اما با حضور علی خطیر مدیرعامل جدید استقلال به جای حجت کریمی بی محاباتر از قبل موضع گیری کرد و این بار با طرح گم شدن - بخوانید سرقت - قرارداد خود و یکی دو بازیکن دیگر باشگاه را وارد مرحله ای تازه از بحران کرد. برخی بر این نظریه اصرار دارند که جواد به تبعیت از فرمول فرهاد مجیدی که وی نیز در زمان سرمربیگری اش در استقلال همواره از اراده‌ای قوی در برابر خواسته های خود سخن می گفت، می خواهد با قرار گرفتن در کنار افکار عمومی آبی ها علیه مدیران استقلال و بالاتر از آنها مدیران ارشد ورزش موضعی محکم داشته باشد.

علی خطیر و جواد نکونام

در جلسه مهم چه گذشت؟

برای آنکه بدانیم در نشست اخیر خطیر و نکونام چه گذشته است که جواد را اینگونه آتشین به جمع خبرنگاران فرستاده است باید بی معطلی سراغ منابع مالی باشگاه استقلال رفت. ظاهرا باشگاه استقلال که خود را تسلیم شده بزرگ فصل نقل و انتقالات می داند قصد دارد سرمربی خود را از جذب نفرات باقی مانده لیست خرید خود منصرف کند و علت این خواسته خود را محدودیت مالی عنوان کرده‌ است. بر اساس اخباری که به خبرنگار سرخ نیوز رسیده است، خطیر از نکونام می خواهد تا قید خرید بازیکن جدید را بزند و تا نیم فصل برای جذب آنها صبر کند. آن‌ها حتی درباره تمدید قرارداد حسین حسینی کاپیتان سابق آبی‌ها خود از نکونام خواسته اند فکر گلر جوان تری باشد زیرا مبلغ درخواستی حسینی مورد تائید مدیریت باشگاه نیست. منتفی شدن انتقال حسین زاده در استقلال نیز دیگر علت عصبانیت نکونام بوده و باشگاه از او خواسته اصراری به حضور این بازیکن نداشته باشد. آنها حتی با جذب خالد آبادی گلر جوان هوادار نیز مخالف هستند و معتقدند حضور او در استقلال با در نظر گفتن مبلغ رضایتنامه و مبلغ درخواستی خود در حدود 20 میلیارد خواهد شد که صرف چنین رقمی برای سهمیه‌ای زیر 23 سال عقلانی نیست. اصرار به حفظ عارف غلامی نیز مزید بر علت شده تا نکونام به سیم آخر بزند.

جواد نکونام سرمربی استقلال

شاه کلید خشم نکونام

.. و اما مهمترین دلیلی که سرمربی آبی ها را به مرز انفجار رساند گم شدن قراردادش در این باشگاه بود. مدیران فعلی استقلال معتقدند از این قرارداد خبری ندارند اما نکونام که باور ندارد چنین سند مهمی از باشگاه سرقت شده باشد این تصور را دارد که طرح این موضوع برای کم کردن مبلغ قرارداد وی است. مبلغی که وی با حجت کریمی توافق کرده بود و حالا خطیر و دیگران قصد تقلیل آن را دارند و این موضوع درباره دو خرید دیگر استقلال یعنی محمدی و سهرابیان نیز صدق می کند. درباره مبلغ قرارداد نکونام خبر دقیقی نداریم اما شنیده‌های ما از دو رقم یکی رقم اصلی و دومی آپشن چند میلیاردی حکایت می کند. در این بین سکوت حجت کریمی جالب است و بی شک او به عنوان یک متهم می تواند ضمن دفاع از تصمیمات خود سرنوشت قراردادهایی که گم شده است را روشن کند؛ قراردادهایی که خبری شگفت آور از نبود امضای وی پای آن‌ها حکایت می کند.

جواد نکونام سرمربی استقلال

استقلال در برزخ خودساخته

استقلال سخت ترین روزهای تاریخی خود را پشت سر می گذارد. شواهد می گوید که آن‌ها فصل نقل و انتقالات را باخته‌اند و حالا باید دید با خشمی که از نکونام می بینیم جنگ داخلی آن‌ها به کجا می کشد؟ آیا این سرمربی راضی می‌شود که با همین تیم و همین ترکیب قدم به لیگ بیست و سوم بگذارد یا تصمیمی انتحاری را چاشنی مصاحبه‌های آتشین این روزهای خود خواهد کرد؟

آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...