اخراج عجیب، توجیه عجیب‌تر/ حداقل عذرخواهی می‌کردی جناب شریفات! + ویدئو

اسماعیل شریفات که در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک به شکلی عجیب اخراج شد صحبت‌های عجیب‌تری درباره اخراج خود داشته است.
کدخبر (81042) | 29 مهر 1401 | ساعت 20:18
0 78
اخراج عجیب، توجیه عجیب‌تر/ حداقل عذرخواهی می‌کردی جناب شریفات! + ویدئو
اسماعیل شریفات که در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک به شکلی عجیب اخراج شد صحبت‌های عجیب‌تری درباره اخراج خود داشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ‌نیوز، در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته دهم لیگ برتر، اسماعیل شریفات بازیکن تعویضی تیم اراکی 20 دقیقه بعد از حضور در زمین به شکلی عجیب و با دریافت دو کارت زرد در یک دقیقه از زمین بازی اخراج شد. اتفاقی که آلومینیوم اراک را در دقایق پایانی ده نفره کرد و این تیم که به دنبال کسب حداقل یک امتیاز از بازی با استقلال بود حدود ده دقیقه زیر فشار مضاعف به میدان رفت. اسماعیل شریفات که سابقه بازی در استقلال را دارد این صحنه روی یک حرکت ناشیانه برای به تاخیر انداختن بازی کارت زرد اول را دریافت کرد و لحظاتی بعد روی حرکتی ناشیانه‌تر و البته با همان نیت قبلی دومین کارت زرد را از داور بازی گرفت. او در پایان بازی بدون آن که از هواداران تیم اراکی عذرخواهی کرده باشد صحبت‌های عجیب‌تری را مطرح کرده!

وینگر آلومینیوم در این باره گفته: «در آن صحنه توپ اول را زدم و کارت زرد داشت. دوباره توپ آمد و گفتم بازی را بندازم، یک نیشی به توپ زدم دوباره. آقای کاظمی انگار دعوا داشت. به من گفت می اندازمت بیرون، من گفتم نمی توانی. او هم چون همه چیز دست خودش بود، مدیریت نکرد و من را اخراج کرد.»
مدیریت؟ نیش به توپ در حالی که اخطار داری؟ از قصد توپ را زدی و می‌دانستی که کارت زرد داشت؟ داور مدیریت نکرد؟ شریفات تمام این صحبت‌ها در کمتر از 20 ثانیه مطرح کرده! او گفته اخراجش درست بوده که اتفاقا شکی در آن هم نیست. بحث سر اتفاق افتادن آن است که استاد با خنده آن را توضیح داده، دریغ از یک عذرخواهی ساده از هواداران اراکی! فوتبال ایران در موقعیت عجیبی قرار گرفته است. بازیکنی 20 دقیقه بعد از حضور در زمین به سادگی اخراج شده و بعد از بازی با خنده ماجرا را روایت می‌کند. انتهای این ماجرا کجاست؟ الله اعلم!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...