ادا و اطوار استقلالی‌ها پس از قهرمانی؛ دیگر چیزی نمی‌خواهید؟

5 سال قهرمانی متوالی پرسپولیس این بازی درآوردن‌ها را به همراه نداشت.
کدخبر (41540) | 09 خرداد 1401 | ساعت 07:14
0 94
ادا و اطوار استقلالی‌ها پس از قهرمانی؛ دیگر چیزی نمی‌خواهید؟
5 سال قهرمانی متوالی پرسپولیس این بازی درآوردن‌ها را به همراه نداشت.

به گزارش سرخ نیوز، قهرمانی استقلالی ها پس از یک دهه کلی داستان و حواشی به دنبال خود داشته است.

امروز که قرار است جشن قهرمانی آبی ها در ورزشگاه آزادی برگزار شود اخبار پراکنده ای منتشر شده که جملگی آنها حکایت از یک ذوق زدگی افراطی دارد؛ چیزی که در امتداد 5 سال قهرمانی متوالی پرسپولیس دیده نشد.

صبح امروز ابتدا خبر رسید که باشگاه استقلال از صداوسیما خواسته است بازی را پخش نکنند و سعید فتاحی معاون این باشگاه اعلام کرد: این تصمیم دیروز گرفته شد. موضوع حق پخش برای همه باشگاه‌ها و حتی تیم ملی است. متاسفانه این اتفاق نمی افتد. بخش اعظم درآمدزایی باشگاه‌ها نادیده گرفته می‌شود و فشار این مساله روی مدیریت ایجاد می‌شود. درحال رایزنی هستیم و به احترام هواداران اگر نیاز باشد تعامل می‌کنیم. اما توقعمان از مسئولین صداوسیما این است که حق فوتبال را ببینند. این کار را برای هواداران می‌کنیم که بتوانیم سال آینده تیم بهتری ببندیم. این مساله به همه باشگاه‌ها و پیشرفت فوتبالمان کمک می‌کند. در حال رایزنی هستیم و هواداران نگران نباشند.

در همین زمینه خبر رسید که پخش بازی از کنداکتور سیما خارج شده اما دقایقی بعد این موضوع تکذیب شد.

البته این تنها بخشی از ماجراهای پس از قهرمانی استقلالی ها است و آنها پس از مسجل شدن قهرمانی شان مسایلی چون اهدای جام طلایی را مطرح کردند، موضوعی که خودشان اذعان کرده اند در آئین نامه مسابقات دیده نشده است و ...

به این مسایل موضوعاتی چون کناره گیری احتمالی صالح مصطفوی دستیار مجیدی، شایعه جدایی خود فرهاد مجیدی و بحث استعفای مصطفی آجورلو را اضافه کنید.

اینها را که در کنار هم قرار می دهید یک نوع جوزدگی و ذوق افراطی را مشاهده می کنید که 5 دوره قهرمانی پرسپولیس چنین مسایلی را در پی نداشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...