ارومیه به جای تهران، میزبان والیبال قهرمانی آسیا 2023

پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.
کدخبر (193305) | 21 خرداد 1402 | ساعت 18:18
0 233
ارومیه به جای تهران، میزبان والیبال قهرمانی آسیا 2023
پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.

به گزارش سرخ نیوز، در حالی که شهر تهران به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2023 اعلام شده بود، با درخواست و پیگیری مسئولین استان آذربایجان غربی برای میزبانی در این رقابت‌ها، دکتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، در راستای ارج نهادن به علاقه‌مندی استان‌ها و شهرستان‌ها به ورزش والیبال و رشد و توسعه این رشته ورزشی در شهر‌های علاقه‌مند، این موضوع را با مسئولین کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح کرد. با تأیید بالاترین نهاد والیبالی آسیا مبنی بر امکان تغییر شهر میزبان در صورت گارانتی و ضمانت کردن رئیس فدراسیون والیبال برای برگزار شدن هر چه بهتر این رقابت‌ها، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، به همراه وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون، صبح امروز (یکشنبه، 21 خرداد) راهی ارومیه شدند. دکتر داورزنی پس از ورود به ارومیه با بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و پیمان رضایی، رئیس هیات والیبال استان، دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس بلافاصله از امکانات سخت افزاری ارومیه و همچنین سالن‌های شش هزار نفری غدیر و ۳ هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه برای میزبانی این رقابت‌ها بازدید کرد. ارومیه به جای تهران ، میزبان والیبال قهرمانی آسیا 2023رئیس فدراسیون والیبال سپس در جلسه‌ای با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی که پیگیری‌های وی نقش مهمی در تغییر میزبانی این رقابت‌ها داشت، در خصوص الزامات ارومیه و تعهدات استان برای میزبانی از حدود 600 مهمان خارجی بحث و گفت‌وگو کرد و طی حکمی وی را به عنوان رئیس ستاد عالی برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 منصوب کرد. پس از بررسی تمامی  موارد و تعیین کردن تعهدات طرفین، تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2023 نیز در شورای ورزش استان آذربایجان غربی تهیه و به امضای طرفین رسید. همچنین عادل بیرامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، به عنوان دبیر ستاد عالی برگزاری مسابقات و پیمان رضایی، رئیس هیات والیبال استان، به عنوان مدیر اجرایی برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 منصوب شدند. بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا، از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه با شرکت 18 تیم برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...