متهم ردیف اول وضعیت فعلی استقلال کیست؟

فرهاد مجیدی ترجیح داد باز هم در یک گردنه حساس تاریخی دیگر، استقلال را رها کند تا نشان دهد که ترک عادت نکرده است.
کدخبر (43574) | 21 خرداد 1401 | ساعت 08:56
0 80
متهم ردیف اول وضعیت فعلی استقلال کیست؟
فرهاد مجیدی ترجیح داد باز هم در یک گردنه حساس تاریخی دیگر، استقلال را رها کند تا نشان دهد که ترک عادت نکرده است.

به گزارش سرخ نیوز، استقلالی ها به هر طریقی بود قهرمانی لیگ ۲۱ را تصاحب کردند اما درست چند روز بعد از کسب این عنوان قرار بر اعتراض مجازی و واقعی و... می گذارند و از شرایط شان ابراز نارضایتی می کنند.

استقلالی ها که معتقد بودند تمام مشکلات شان زیر سر مسعود سلطانی فر (وزیر سابق ورزش و جوانان) است و خوشنود از رفتن او مطمئن بودند تا ابد موفقیت های شان پایدار است حالا شرایط متفاوتی را تجربه می کنند.

اما وزیر یا حتی بالاتر از او، نقشی در وضعیت فعلی استقلال دارند؟ خیر! نقش اول این سناریوی تکراری، فرهاد مجیدی است‌ که‌ باز هم در برهه ای مهم، هوای رفتن به سرش زد.

برانکو وقتی با پرسپولیس قهرمان شد، ماند و این قهرمانی را تکرار کرد تا ثابت کند اتفاقی نبوده؛ این مربی در شرایطی قراردادش را در فصل منتهی به هت تریک، تمدید کرد که می دانست پنجره سرخ ها بسته است اما تیم را با این شرایط نه تنها قهرمان ایران کرد بلکه به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ رساند.

با رفتن برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفتند و موفقیت ها پایدار ماند تا ثابت شود کسب ۱۰ جام در ۵ سال، اتفاقی نبوده است.

چه بسا فصل گذشته هم اگر نبود برخی اشتباهات داوری و امتیازات معیشتی، پرسپولیس جام را بالای سر می برد اما فرهاد مجیدی ترجیح داد باز هم در یک گردنه حساس تاریخی دیگر، استقلال را رها کند تا نشان دهد که ترک عادت نکرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...