از فکری تا ساپینتو ؛ شایعه کم کاری علیه یزدانی

سیاوش یزدانی توسط ریکاردو ساپینتو از حضور در تمرینات استقلال منع شد.
کدخبر (129991) | 02 بهمن 1401 | ساعت 14:31
0 123
از فکری تا ساپینتو ؛ شایعه کم کاری علیه یزدانی
سیاوش یزدانی توسط ریکاردو ساپینتو از حضور در تمرینات استقلال منع شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، محمود فکری وقتی استقلال را ترک کرد در مصاحبه ای جنجالی ادعا کرد که برخی بازیکنان کم کاری کرده و درواقع در پس پرده، کودتایی علیه او برای اخراج صورت گرفته که موفقیت آمیز بوده است.

ماجرای درگیری سیاوش یزدانی و محمود فکری

محمود فکری: «اگر در دیدار با سپاهان آن اتفاقات نمی‌افتاد و یکسری از بازیکنان کم‌کاری نمی‌کردند، تیم استقلال در صدر جدول بود. ما صدر جدول را با 4 امتیاز اختلاف دادیم اما پایان فصل را با 11 امتیاز اختلاف با پرسپولیس تمام کردند. بعضی از بازیکنان با من مشکل داشتند و کم کاری می‌کردند و رفتن من اصلا فوتبالی نبود.» مدت ها بعد از آنکه محمود فکری، استقلال را ترک کرد سیاوش یزدانی در مصاحبه ای جنجالی صحبت های عجیبی را مطرح کرد؛ «یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی من این بود که شاگرد فکری شدم. الان که فکرش را می‌کنم خیلی پشیمانم شاگردش شدم چون به من خیلی بد کرد‌. مربی که پشت بازیکنش را نمی‌گیرد بازیکن برای او بازی نمی‌کند. خوشحالم برایش بازی نکردم و به خودم افتخار می‌کنم و هیچ وقت قبول نمی‌کنم شاگرد ایشان هستم» سیاوش یزدانی از استقلال اخراج شدمحمود فکری هم در واکنش به صحبت های جنجالی یزدانی عنوان می کند: «فقط از این خوشحالم که مشخص شد چه کسانی کم کاری می‌کردند تا استقلال زمین بخورند. من مهم نیستم و همه ما روزی می‌آییم و روزی هم باید برویم ولی مشخص شد که وقتی می‌گفتم جریاناتی وجود دارد امروز اینقدر واضح آن را توضیح می‌دهند. برایم عجیب بود که چرا با من چنین رفتاری کردند ولی مطمئنم بیشتر از این هم مشخص می‌شود که چرا با ما رفتارهای عجیب و غریب داشتند»

اتهام کم کاری به سیاوش یزدانی ؛ این بار ساپینتو

این بار توسط ریکاردو ساپینتو ، سیاوش یزدانی از حضور در تمرینات استقلال منع شده است؛ گرچه این مسئله و شایعه کم کاری این مدافع توسط بیژن طاهری تکذیب شد اما برخی منابع خبری مدعی هستند که دلیل تصمیم ساپینتو کم کاری یزدانی بوده است.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...