یک نفر و چند شغل مهم در فوتبال ایران؛ از مدیرعاملی باشگاه تا حضور مستمر در فدراسیون

فوتبال ایران که ساختار مدیریتی عجیب و غیرمتعارفی دارد و یکی از عجایب این است که برخی از افراد همزمان در پست‌های مختلف بازی می‌کنند.
کدخبر (191421) | 18 خرداد 1402 | ساعت 08:03
0 104
یک نفر و چند شغل مهم در فوتبال ایران؛ از مدیرعاملی باشگاه تا حضور مستمر در فدراسیون
فوتبال ایران که ساختار مدیریتی عجیب و غیرمتعارفی دارد و یکی از عجایب این است که برخی از افراد همزمان در پست‌های مختلف بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، در حال حاضر هم عضو کارگروه ساماندهی نقل و انتقالات و هم سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال است. همزمان حضور در مدیرعاملی یک باشگاه و عضویت در بخش قانون و مقررات فدراسیون و همچنین حضور در کارگروه نقل و انتقالاتی مشاغلی هستند که بهم ارتباط دارند و فضای رقابتی دنیای حرفه‌ای فوتبال را تحت تأثير قرار می‌دهند. او که با حضور در رسانه‌ها و به‌عنوان کارشناس برنامه نود، در ابتدا نامش شنیده شد در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از مدیران ثابت فوتبال ایران در پست‌های مختلف شده و در حال حاضر، پست داغ و حساس مدیرعاملی را تراکتور را هم برعهده دارد. باید دید نصیرزاده که دست‌کم در مدیریت باشگاهی فوتبال موفقیتی به‌دست نیاورده، چگونه می‌تواند همزمان تمام این کارهای مهم را انجام بدهد. مدیرعامل تراکتور، سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون، عضو کارگروه ساماندهی نقل و انتقالاتی، که نقش سخنگوی این کارگروه را هم برعهده دارد، در آخرین اظهارنظرش درارتباط با حرف‌هایش درباره یحیی گل محمدی گفته است:

بعد از اینکه آقای گل محمدی اعتراضی کرد و گفت چرا سقف بودجه کاهش پیدا کرده، در مقام سخنگوی کارگروه گفتم بودجه کم نشده و شما مقررات را خوب نخوانده‌اید و از بودجه مطلع نیستید.
از مدیرعاملی باشگاه تا حضور مستمر در فدراسیون مشکل اینجاست که نصیرزاده نه فقط این مشاغل که همزمان مدیرعامل تراکتور یکی از تیم‌های رقیب پرسپولیس - و دیگر تیم‌های لیگ برتر - است و آثار چالش او با سرمربی رقیب می‌تواند به زمین فوتبال و سکوها هم کشیده شود. نکته قابل بحثی که نه فقط درباره نصیرزاده، که درباره بسیاری از مدیران فوتبال ایران که سال‌هاست مشغول کارند، وجود دارد، این است که تابه‌حال خیلی کم پیش آمده که عملکرد چنین مدیرانی مورد تحلیل و نقد قرار بگیرد و مشخص شود که چقدر در عملکردشان موفق بوده‌اند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...