استارت حسین وفایی با پیروزی در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 2023

حسین وفایی توانست به دور دوم مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان صعود کند
کدخبر (167915) | 28 فروردین 1402 | ساعت 13:58
0 117
استارت حسین وفایی با پیروزی در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 2023
حسین وفایی توانست به دور دوم مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان صعود کند

به گزارش سرخ نیوز، حسین وفایی در اولین بازی خود در چارچوب مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 2023 به مصاف دینگ جونهوی رفت و حریف چینی خود را شکست داد. حسین وفایی اولین مسابقه خود را با عملکردی تحسین برانگیزی به پایان رساند، جایی که او توانست شکست ۵-۴ را با کامبکی تماشایی به پیروزی ۱۰-۶ تبدیل کند. مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از سال ۱۹۷۷ در سالن کروسیبل شهر شفیلد انگلستان برگزار می‌شود و این اولین پیروزی کسب شده حسین وفایی در این سالن محسوب می‌شود. او با کنار زدن دینگ جونهوری که رنکینگ شانزدهم جهان محسوب می‌شود، به دور دوم راه یافت.

مسابقه حسین وفایی و رونی سالیوان در اسنوکر قهرمانی جهان

حسین وفایی پس از پیروزی برابر حریف چینی خود، در مرحله دوم باید به مصاف نفر اول اسنوکر جهان یعنی رونی سالیوان برود. سالیوان که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات محسوب می‌شود، سال گذشته در جریان همین رقابت‌ها، با وفایی درگیری لفظی پیدا کرد که بسیار جنجال برانگیز شد. حسین وفایی و رونی سالیوان تاکنون ۳ بار با یکدیگر رقابت کرده‌اند که حاصل آن یک برد برای نماینده ایران و ۲ برد برای اسنوکرباز مطرح انگلیسی بوده است. استارت حسین وفایی با پیروزی در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 2023

ماجرای درگیری حسین وفایی و رونی اوسالیوان

طبق رسم هرساله مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان، سال گذشته مصاحبه‌ای با تمام ستارگان این رشته در سالن برگزاری مسابقات صورت گرفت که در مصاحبه‌ با اسطوره اسنوکر جهان یعنی رونی اوسالیوان از او خواسته شد تا نظر خود را نسبت به حسین وفایی بیان کند. او در جواب این سوال با طعنه گفت: «بازیکن خوبی است ولی باید شغلش را عوض کند، چرا که می‌تواند در حرفه‌های دیگر موفق‌تر باشد!» حسین وفایی نیز به این حرف واکنشی سریع نشان داد و گفت: «بهتر است رونی اوسالیوان به سبک زندگی خودش نگاهی داشته باشد تا متوجه شود چرا بعد از این همه سال هنوز به جوایز رقابت‌های اسنوکر نیاز دارد. من نیازی به جوایز ندارم و مشغول بازی کردنم هستم. این سالیوان است که باید از این رشته خداحافظی کند، چرا که در همه این سال‌ها هیچ تلاشی برای گسترش این رشته نکرده است. من هیچ پیشرفتی نمی‌بینم، او 20 سال در این ورزش بوده و برای ما چه کرده است؟ این بزرگترین سوال من است: او برای ما چه کرده است؟ من نسل جوان هستم، می‌خواهم ببینم او برای ورزش ما چه کرده است. اسپانسرهای بزرگ کجا هستند؟» همچنین در ادامه صحبت خود افزود: «به نظر من او باید جت شخصی خودش را داشته باشد، اما او می‌آید و از بازی در گرندهای ده و پانزده شکایت می‌کند. شما در موقعیتی قرار گرفته‌اید که بازی را بزرگتر کنید، چرا آن را انجام نداده‌اید؟ چقدر فرصت داشتید که شرکت‌های خودروسازی یا رولکس را به ورزش ما بیاورید تا بازی بزرگ‌تر شود؟ او باید برود و فکر کند که چرا مانند یک فوتبالیست جت شخصی یا خانه بزرگتر ندارد. حالا او هنوز برای گرند بازی می‌کند. او می‌خواهد ورزش ما را کوچک کند، خب، وقت آن است که به او بگوییم: بازنشسته شو، مرد!»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...