استارت نا امیدکننده تراکتور؛ خمز برف زمستان تبریز را می بیند؟

آمار می گوید که تیم تراکتور علی رغم عملکرد خوب در نقل و انتقالات در مستطیل سبز حرفی برای گفتن نداشته است.
کدخبر (222442) | 31 مرداد 1402 | ساعت 22:24
0 119
استارت نا امیدکننده تراکتور؛ خمز برف زمستان تبریز را می بیند؟
آمار می گوید که تیم تراکتور علی رغم عملکرد خوب در نقل و انتقالات در مستطیل سبز حرفی برای گفتن نداشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از عملکرد خوب تراکتور در نقل و انتقالات لیگ برتر تصور می شد که تیم تبریزی فصل خوبی داشته باشد اما دست کم تا به اینجا و با توجه به آمار تیم خمز چنین شرایطی رقم نخورده است. تراکتور در فصل نقل انتقالات نفراتی چون شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، امیرحسین حسین زاده، سعید آقایی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، محمد نادری، حسین پورحمیدی و ‌‌‌..‌. را به خدمت گرفت و البته رضا اسدی را از دست داد تا بتوان گفت که تیم تبریزی نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشته است.

3 بازی، دو شکست در لیگ برتر و حذف تراکتور از آسیا!

با این وجود اما با گذشت ۳ بازی برای تراکتور، آنها شرایط خوبی را سپری نکرده اند؛ در لیگ برتر، شاگردان خمز دو شکست مقابل سپاهان و پرسپولیس را تجربه کردند و در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم تراکتور در خانه مغلوب شارجه امارات شد تا برخلاف تصورات شرایط برای این تیم دشوار شود. گرچه خمز در کنفرانس خبری بازی مقابل شارجه توپ را به نوعی به زمین بازیکنان انداخته و اشتباهات فردی را دلیل اصلی این شکست دانسته اما اشتباهات تاکتیکی سرخپوشان تبریزی هم در این باخت ها تاثیرات زیادی داشته است. خمز که در فصل گذشته جانشین قربان بردیف شد و توانست با نتایجی که کسب کرد توجهات را جلب کند اما در این فصل نتوانسته تراکتور پرستاره را به خوبی رهبری کند. با این اوصاف این سوال مطرح می شود که آیا پاکو خمز زمستان سرد و برفی تبریز را خواهد دید؟! گفتنی است که تراکتور در ۳ بازی گذشته ۳ شکست، ۷ گل خورده و ۲ گل زده را به ثبت رسانده تا این بار دیگر شاهد شعار معروف عیبی یوخ در یادگار امام نباشیم بلکه صدای اعتراض تماشاگران تبریزی هم دربیاید.

استارت نا امیدکننده تراکتور؛ خمز برف زمستان تبریز را می بیند؟جنگ سرد محمدرضا زنوزی و پاکو خمز

مالک تراکتور از دسته افراد بدون صبر و تحمل فوتبال ایران است. او در اتخاد تصمیمات لحظه‌ای سابقه‌دار است و تغییرات مکرر نیمکت و مدیران تراکتور در سال‌های گذشته نیز ناشی از هم تصمیم‌ها بوده است. زنوزی و نصیرزاده به عنوان دو رکن مدیریتی تراکتور در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در رابطه با وضعیت نقل و انتقالات این تیم کرده‌اند و حتی مدعی شده‌اند این تیم، قوی‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر است. این اظهارات در حالی مطرح شده که تراکتور علی رغم بهره بردن از خط میانی قدرتمند، در سایر نقاط زمین مشکلات زیادی دارد. دروازه‌بانی متزلزل، خط دفاعی کند و نامتناسب با سیستم بازی تراکتور و خط حمله بی‌رمق این تیم در سه بازی اخیر کاملا محسوس بوده‌اند. استارت نا امیدکننده تراکتور؛ خمز برف زمستان تبریز را می بیند؟خمز به نقل و انتقالات تراکتور معترض بوده و مدعی شده برخی بازیکنان مدنظر وی جذب نشده‌اند. تمام این موارد نشان دهنده یک جنگ سرد میان طرفین است، جنگ سردی که می‌تواند منجر به جدایی مربی اسپانیایی از تراکتور شود. نباید فراموش کرد که بسیاری از مربیان ایرانی و چرخه‌ای که در سال‌های گذشته به تبریز رفت و آمد داشته‌اند در انتظار فرصتی هستند تا بار دیگر هدایت تیم پرطرفدار تبریزی را برعهده بگیرند، موضوعی که هیچ بعید نیست طی هفته‌های آتی شاهد آن باشیم. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...