استراماچونی دیگری در راه است؟

سرمربی پرتغالی استقلال این باشگاه را تهدید به شکایت کرد.
کدخبر (192501) | 20 خرداد 1402 | ساعت 12:02
0 91
استراماچونی دیگری در راه است؟
سرمربی پرتغالی استقلال این باشگاه را تهدید به شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال و پیوستن این مربی به تیم اسرائیلی خبری از جار و جنجال‌های این مربی نخواهیم بود و آبی‌ها می توانند در فصل آینده روزهای آرام تری را در فوتبال ایران تجربه کنند. چرا که دیگر مربیان استقلال مجبور نیستند لب خط دائما در حال کنترل ساپینتو‌ باشند و ترس این را داشته باشند که مبادا سرمربی خود را در خطر محرومیت ببیند. آبی‌ها با جدایی مرد همیشه عصبی پرتغالی به نوعی از زیر بار محرومیت ۴ ماهه فرار کردند. اما به نظر می رسد این آخر ماجرا نباشد و دردسرهای ساپینتو برای آبی‌ها همچنان ادامه داشته باشد. جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال ماجرا از این قرار است که ساپینتو قصد دارد از آبی‌های پایتخت به دادگاه فیفا شکایت کند تا بتواند دستمزد عقب افتاده‌اش را از این باشگاه دریافت کند. این خبری است که نشریه معروف رکورد داده است. در گزارش این رسانه پرتغالی از قول سرمربی سابق استقلال آمده است:

در باشگاه ایرانی با چالش‌هایی مواجه شدم که دیگر نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت، از جمله بی‌احترامی برخی از حریفان، ۸ ماه حقوق معوقه و تصمیم‌های مشکوک داوران و کمیته انضباطی. این تصمیم منعکس کننده احساس من در مورد باشگاه و هواداران نیست. این یک گام برداشته شده برای تصحیح اشتباه و اجرای عدالت است.
با این تفاسیر می‌توان گفت پرونده جدیدی برای استقلال در فیفا گشوده خواهد شد که اگر به آن رسیدگی نشود می‌تواند همچون ماجرای استراماچونی این باشگاه را با غرامت سنگینی مواجه کند. البته سرپرست آبی‌ها نگرانی بابت این موضوع ندارد و با خوش خیالی تمام گفته است ریکاردو ساپینتو به چه علت باید شکایت کند؟ او حدود ۲۰۰ هزار دلار طلب دارد که قرار است پرداخت شود! حجت کریمی از یک طرف از مشکلات متعدد مالی در استقلال سخن می‌گوید و از طرفی پرداخت ۲۰۰ هزار دلار را ناچیز و راحت می داند! زمان شکایت آندره‌آ استراماچونی و شفر از استقلال نیز مدیران وقت همینطور با بی خیالی به ماجرا نگاه کردند و با سهل اندیشی خود باعث شدند روند ماجرا آن قدر طولانی شود که کار به جریمه و حذف از آسیا بکشد. این بار هم برخلاف خوش باوری مدیر آبی‌ها ریکاردو ساپینتو روی درخواست خود مصمم است که البته پس از ۸ ماه این حق طبیعی اوست. اما شاید حالا آن‌هایی که سعی داشتند از این مربی پرتغالی یک چهره فداکار و کم توقع بسازند، روی دیگر ساپینتو‌ را هم بهتر دیده باشند. ساپینتو، استراماچونی، کالدرون و حتی برانکو. همه و همه مثل هم هستند. هیچکسی دلش برای این فوتبال نمی سوزد و قرار نیست محض رضای خدا کار کند. منتها یکی مثل برانکو و ساپینتو‌ برای دریافت طلبش بیشتر صبر می‌کند و یکی مثل ویلموتس و استراماچونی مزد کار نکرده خود را هم طلب می‌کنند. در واقع این خود ما هستیم که تعیین می کنیم کدام مربی چه رفتاری با ما داشته باشد. به بیان ساده‌تر کافی است مدیران فوتبال در نحوه بستن قراردادها بیشتر دقت کنند و به موقع طلب مربیان را پرداخت کنند، آن وقت هیچ شکایتی در فیفا علیه تیم‌های ملی و باشگاهی ما به ثبت نخواهد رسید. گابریل کالدرون و استراماچونی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...